Vooral Jan. kut vent. En alleman als meeloperquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Jan en alleman zit hier Silvana Simons topics te openen.
Jij bent stouttttquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral Jan. kut vent. En alleman als meeloper
En een gevalletje F&L (met een wat respectvollere TT):quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gevalletje SHO voor je, jong.
SHO / Lil Kleine scheldt ex-vriendin uit tijdens optreden
Onder de titel: Hoe het neo-Kantianisme zich ontwikkelt bij de gemiddelde moslim?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En een gevalletje F&L (met een wat respectvollere TT):
NWS / Vanaf vandaag een maandlang niet vrijen bij daglicht.....
Done.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gevalletje SHO voor je, jong.
SHO / Lil Kleine scheldt ex-vriendin uit tijdens optreden
Is toch op zich ook wel nieuws? T is toch altijd een happening, van mij mag het best in NWS. Waarom zou jij het liever in F&L zien?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En een gevalletje F&L (met een wat respectvollere TT):
NWS / Ramadan begint voor moslims
quote:
Lees de TT, zou ik zeggen. En wat is er nieuws aan dat het Ramadan is? We wonen niet onder een steen diep in de jungle of zo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Done.
[..]
Is toch op zich ook wel nieuws? T is toch altijd een happening, van mij mag het best in NWS. Waarom zou jij het liever in F&L zien?
De TT wel gewoon aangepast en een bron toegevoegd. Morgen zie ik wel weer verder voor de rest. Dat je niet denkt dat ik je negeer ofzo
En waarom is die verwijderd? Mogen we daar alleen posten als we meedoen met de hysterie, of is het ook toegestaan om eens te suggereren dat men moet ophouden met het opnaaien van die vader?quote:
Nou ja, ik denk toch dat wat mensen het niet weten. Los daarvan, als alle grote nieuwsmedia het als nieuws brengen, wie ben ik dan om te zeggen dat het geen nieuws is?quote:Op donderdag 9 juni 2016 06:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lees de TT, zou ik zeggen. En wat is er nieuws aan dat het Ramadan is? We wonen niet onder een steen diep in de jungle of zo.
En echt... Als mod een bron gaan zitten toevoegen... Geen bron? Slotje.
je moet niet mensen gaan vertellen dat ze hun bek moeyen houdenquote:Op donderdag 9 juni 2016 06:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En waarom is die verwijderd? Mogen we daar alleen posten als we meedoen met de hysterie, of is het ook toegestaan om eens te suggereren dat men moet ophouden met het opnaaien van die vader?
Deed ik ook niet. Ik suggereerde dat ze dat beter konden doen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:23 schreef sp3c het volgende:
ik voeg de link ook gewoon toe als ik het snel kan vinden met google
[..]
je moet niet mensen gaan vertellen dat ze hun bek moeyen houden
doe maar gewoon nietquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Deed ik ook niet. Ik suggereerde dat ze dat beter konden doen.
Kunnen deze persoonlijke sneren weggehaald worden?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die geveinsde beleefdheid jou niet.
Pardon?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
NWS / VIDEO: Kutmarokkanen bespugen Pownews-meisje
De bruinhemden zijn er weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |