Iemand naar de tering schelden moet gewoon kunnen ja. Vrijheid van meningsuiting is alleen wat waard als je daar ongewenste dingen mee kan doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen dus. Wat een trieste denkbeelden hanteer jij.
En dat is dan moderatorquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Huge is een prima moderator en heeft gewoon recht op zijn eigen mening.quote:
Op het moment je tot moderator wordt benoemd lijkt me dat men er vanuit mag gaan dat je racisme kunt herkennen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Huge is een prima moderator en heeft gewoon recht op zijn eigen mening.
Ja, ik vind dit ook racistisch en dat is het per definitie ook. Maar ik denk dat Huge bedoelt dat als het een Nederlander was en er ipv 'Kankerneger', 'Kankertattaa' was gezegd, het weer geen racisme zou zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op het moment je tot moderator wordt benoemd lijkt me dat men er vanuit mag gaan dat je racisme kunt herkennen.
Voor zover ik weet is kankertatta eveneens racistisch.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit ook racistisch en dat is het per definitie ook. Maar ik denk dat Huge bedoelt dat als het een Nederlander was en er ipv 'Kankerneger', Kankertattaa' was gezegd, het weer geen racisme zou zijn.
Precies, maar dan had je er verder niets over gehoord. Als ik voor 'kankerblanke' uit was gemaakt in precies dezelfde situatie, dan ga ik niet janken dat het 'racistisch' was.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is kankertatta eveneens racistisch.
Maar goed, dit is verder offtopic.
Zo werkt het hier en zeker inzake racisme. Racistische posts mogen blijven staan, posts die de racist in kwestie op zijn plek zetten worden verwijderd.quote:
Ongelovelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:01 schreef Eenskijken het volgende:
ach, over fok moderators verbaas k me niet meer.. als je ziet wat er allemaal langskomt.. echt ongelovelijk.
'dus' is iets wat je er zelf bij verzint hequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar wat als een blanke uitgescholden werd voor 'kankerlijer', dan moet ie ook niet zo zeuren als ie daar zwaar door gekwetst is? Als ie immers zwart is, dan zou ie voor 'kutneger' zijn uitgescholden immers. Vind je uberhaupt dat dit soort taalgebruik moet kunnen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'dus' is iets wat je er zelf bij verzint he
Het is meer dat zijn eigen actie reden was voor de scheldpartij en niet zijn kleur. Zijn kleur was reden om voor bepaalde bewoordingen te kiezen. Als hij zomaar op het gemakje aan het wandelen was en zo werd bejegend, dan zou ik over hun woordkeuze (en gedrag) vallen
Dit dus, begrijpend lezen is moeilijk voor sommige mensen hier. Maar ik vind het in dit geval wel degelijk discriminatie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'dus' is iets wat je er zelf bij verzint he
Ik gaf met mijn vorige post enkel aan dat het niet veel had uitgemaakt hoe hij eruitzag, want dat ze dan gewoon hun woordkeuze hadden bijgesteld om hem te raken
Dat zeg ik toch nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar wat als een blanke uitgescholden werd voor 'kankerlijer', dan moet ie ook niet zo zeuren als ie daar zwaar door gekwetst is? Als ie immers zwart is, dan zou ie voor 'kutneger' zijn uitgescholden immers. Vind je uberhaupt dat dit soort taalgebruik moet kunnen?
gek eigenlijk, kankerkaaskop en kanker tatta heb ik nooit geinterpreteerd als racistisch. Enkel als zwakzinnig gebral van zwakzinnig volk. Zouden er mensen zijn die wel zwaar gevoelig zijn voor dit soort racisme? Of is dit echt iets wat eigenlijk alleen geld voor minderheden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
een bepaald slag mensrn is gevoelig voor alles wat je in hun richting zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
gek eigenlijk, kankerkaaskop en kanker tatta heb ik nooit geinterpreteerd als racistisch. Enkel als zwakzinnig gebral van zwakzinnig volk. Zouden er mensen zijn die wel zwaar gevoelig zijn voor dit soort racisme? Of is dit echt iets wat eigenlijk alleen geld voor minderheden.
geld = geldtquote:Op donderdag 9 juni 2016 08:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
gek eigenlijk, kankerkaaskop en kanker tatta heb ik nooit geinterpreteerd als racistisch. Enkel als zwakzinnig gebral van zwakzinnig volk. Zouden er mensen zijn die wel zwaar gevoelig zijn voor dit soort racisme? Of is dit echt iets wat eigenlijk alleen geld voor minderheden.
Het is eerder een kwestie van ongeloof. Zulke racistische uitspraken komen nu eenmaal ongeloofwaardig over.quote:Op woensdag 8 juni 2016 03:36 schreef TruusHenk het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen in dit en het vorige topic zich storen aan die racistische uitspraken. Blijkbaar moet dat allemaal gewoon kunnen..
Wat is kankertatta?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |