Nouja het is op zijn minst vreemd dat men die tijd gewoon niet goed heeft terwijl het op dat beeld op een heel ander tijdstip dan getoond licht wordt dan dat het daadwerkelijk werd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:46 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dit. Hij moet het gewoon gaan loslaten.
Maar dit zie je wel vaker. Bijvoorbeeld ook bij die meisjes in Bogotta.
Lijkt me ook dat een voorbijrijdende Connexxionbus wel een goed ijkpunt is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het is op zijn minst vreemd dat men die tijd gewoon niet goed heeft terwijl het op dat beeld op een heel ander tijdstip dan getoond licht wordt dan dat het daadwerkelijk werd.
Je zou verwachten dat de politie dat ook ziet, maar in plaats van de tijd goed te zetten zetten ze hem nog eens verkeerder dan hij al was. Dan zit je ineens met een verschil van 2 uur. Het lijkt me dat een verschil van 2 uur toch best wel belangrijk is zegmaar. Zo een domme fout van de politie
Nee dat geeft veel vertrouwen dat er een "gedegen onderzoek" is gedaan.quote:Uit de tijdscode op de bewakingsbeelden blijkt bijvoorbeeld dat het om 07.00 uur al licht is, terwijl de zon op 28 november pas om 08.21 uur opkwam. De politie had de tijd al gecorrigeerd met 65 minuten eerder, maar de onderzoekers van TDO concluderen nu dat het 65 minuten later moet zijn. Het tijdverschil is daarmee twee uur.
Dat vind ik dus ook. Lekker recherchewerk zo zeg. De tering.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:05 schreef Rica het volgende:
Eén iemand die de tijden corrigeert maakt een denkfout en in het hele traject is er niemand die het opvalt of controleert. Bizar.
Maar als de politie zo'n video bekijkt - dan kijken ze toch ook wel wie er 10 minuten eerder liep en wie er 10 min later liepquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het is op zijn minst vreemd dat men die tijd gewoon niet goed heeft terwijl het op dat beeld op een heel ander tijdstip dan getoond licht wordt dan dat het daadwerkelijk werd.
Je zou verwachten dat de politie dat ook ziet, maar in plaats van de tijd goed te zetten zetten ze hem nog eens verkeerder dan hij al was. Dan zit je ineens met een verschil van 2 uur. Het lijkt me dat een verschil van 2 uur toch best wel belangrijk is zegmaar. Zo een domme fout van de politie
Dat lijkt me ook. Ik heb geen idee overigens of ze destijds hebben opgeroepen of iets om zich te melden of er uberhaupt melding van gemaakt hebben. Ik heb de zaak niet echt gevolgd dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Maar als de politie zo'n video bekijkt - dan kijken ze toch ook wel wie er 10 minuten eerder liep en wie er 10 min later liep
dan moeten ze die 2 jongens ook gezien hebben - en peter ook
Deze heren? Lees vooral de reacties onder het artikelquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:22 schreef StaceySinger het volgende:
11 mei 2016
HILVERSUM - De bekende nachtzaak Let's get Down onder Gooiland moet de deuren per vrijdag 20 mei sluiten.
De eigenaar zou worden gestraft voor de zakelijke banden die hij heeft met twee voor wapenhandel en drugsbezit veroordeelde Loosdrechtse broers. 'Het klopt dat mijn gesloten zaak 't Pakhuys aan de Kolenstraat voor de helft van hun bv is.
meer hier
http://www.dichtbij.nl/t-(...)vindt-broertjes.aspx
ja die gasten - 3 broertjes Temming - de Daltons -tuig van de richelquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:37 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Deze heren? Lees vooral de reacties onder het artikel
http://www.gooinieuws.nl/?p=10143
De combinatie - pubermeisje, ruzie met vriendin in club en aanrijding trein - zal zeker door de politie gezien worden als een zelfmoordscenario. Ik begrijp dat wel, toch vind ik dat de conclusie destijds ietwat snel is getrokken en misschien dat de vader mede hierdoor het niet kan accepteren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
deze zaak is toen helemaal binnenstebuiten gekeerd. Geen enkele, maar dan ook echt geen enkele aanleiding tot een ander scenario dan zelfmoord. Ondanks de media aandacht met bijbehorende aandachtsgeile deskundigen
De camera.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Physsic het volgende:
"Op het gecorrigeerde tijdstip is te zien hoe twee personen voorbijlopen."
Waar voorbij?
De verklaring van de machinist spreekt dit scenario tegenquote:Op donderdag 9 juni 2016 02:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
De combinatie - pubermeisje, ruzie met vriendin in club en aanrijding trein - zal zeker door de politie gezien worden als een zelfmoordscenario. Ik begrijp dat wel, toch vind ik dat de conclusie destijds ietwat snel is getrokken en misschien dat de vader mede hierdoor het niet kan accepteren.
Wat ik overigens nog niet heb gelezen is de mogelijkheid van een derde scenario, geen moord of zelfmoord maar een noodlottig ongeval. Dascha was onder invloed, alleen en zonder jas mogelijk op weg naar huis. Ze moest hiervoor door het bos. Als ik als jonge meid midden in de nacht door een donker bos moet (en wellicht dus twee jongens achter mij zie lopen, hoe onschuldig ook) dan bedenk ik me wel even en kies ik een route met licht en open stukken. De route langs het spoor is dan best aannemelijk en al wankelend langs het spoor zou dit haar fataal geworden kunnen zijn.
Het stinkt inderdaad naar ietsquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat de politie altijd gelijk heeft?
Deze zaak staat op een getuigenverklaring die zowel door forensisch onderzoek, getuigen en nu ook camerabeelden keihard onderuit gehaald worden.
Politie die een 27 jarige beschermt, geen onderzoek doet naar een tweede persoon (degene die Dascha om 02:13 uur nog snapchats stuurde) en getuigenverklaringen eigenhandig wat aanpast...
Die pa gaat niet stoppen, en groot gelijk!
Jij kunt op NPO detectives (only on website) nu The Secret zien. Als de dader van de dubbele moord niet zelf na 19½ jaar zichzelf had aangegeven, dan was dit nog steeds twee zelfmoorden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
deze zaak is toen helemaal binnenstebuiten gekeerd. Geen enkele, maar dan ook echt geen enkele aanleiding tot een ander scenario dan zelfmoord. Ondanks de media aandacht met bijbehorende aandachtsgeile deskundigen
Het is ook nog eens belangrijk materiaal want ze hebben verder amper iets. Hele tijdlijn ed. er op afgesteld. Die lui zullen zich behoorlijk lullig moeten voelen. Sta je er als een stel onnozele prutsers op.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Lekker recherchewerk zo zeg. De tering.
Stootblokafdruk in haar rugquote:Op donderdag 9 juni 2016 03:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
De verklaring van de machinist spreekt dit scenario tegen
Ze hebben best veel:quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is ook nog eens belangrijk materiaal want ze hebben verder amper iets. Hele tijdlijn ed. er op afgesteld. Die lui zullen zich behoorlijk lullig moeten voelen. Sta je er als een stel onnozele prutsers op.
Mijn steun heeft die vader iig. Ik kan natuurlijk ook alleen maar op mijn gevoel afgaan maar mijn indruk is dat er veel meer gebeurd is. En geen zelfmoord.
Misschien hebben ze pas afgelopen week de beschikking gekregen over de hele film.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:51 schreef Markeerstift het volgende:
Een tijd in beeld is toch wel zo overduidelijk dat iedereen dat ziet. Volgens mij valt het toch niet op want anders had TDO (:')) er ook niet zo lang over gedaan om dat te vinden. Hoe vaak zouden ze die filmpjes al wel niet hebben afgespeeld.
Dat moet je even nader verklaren, want hoe kan de machinist weten waarom Dascha op het spoor liep?quote:Op donderdag 9 juni 2016 03:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
De verklaring van de machinist spreekt dit scenario tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |