abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162857025
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:46 schreef Zolder het volgende:

[..]

Dit. Hij moet het gewoon gaan loslaten.

Maar dit zie je wel vaker. Bijvoorbeeld ook bij die meisjes in Bogotta.
Nouja het is op zijn minst vreemd dat men die tijd gewoon niet goed heeft terwijl het op dat beeld op een heel ander tijdstip dan getoond licht wordt dan dat het daadwerkelijk werd.

Je zou verwachten dat de politie dat ook ziet, maar in plaats van de tijd goed te zetten zetten ze hem nog eens verkeerder dan hij al was. Dan zit je ineens met een verschil van 2 uur. Het lijkt me dat een verschil van 2 uur toch best wel belangrijk is zegmaar. Zo een domme fout van de politie :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_162857090
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja het is op zijn minst vreemd dat men die tijd gewoon niet goed heeft terwijl het op dat beeld op een heel ander tijdstip dan getoond licht wordt dan dat het daadwerkelijk werd.

Je zou verwachten dat de politie dat ook ziet, maar in plaats van de tijd goed te zetten zetten ze hem nog eens verkeerder dan hij al was. Dan zit je ineens met een verschil van 2 uur. Het lijkt me dat een verschil van 2 uur toch best wel belangrijk is zegmaar. Zo een domme fout van de politie :X
Lijkt me ook dat een voorbijrijdende Connexxionbus wel een goed ijkpunt is.
Heeft de politie dat ook gemist?
  donderdag 9 juni 2016 @ 00:05:59 #53
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162857125
quote:
Uit de tijdscode op de bewakingsbeelden blijkt bijvoorbeeld dat het om 07.00 uur al licht is, terwijl de zon op 28 november pas om 08.21 uur opkwam. De politie had de tijd al gecorrigeerd met 65 minuten eerder, maar de onderzoekers van TDO concluderen nu dat het 65 minuten later moet zijn. Het tijdverschil is daarmee twee uur.
Nee dat geeft veel vertrouwen dat er een "gedegen onderzoek" is gedaan.

Eén iemand die de tijden corrigeert maakt een denkfout en in het hele traject is er niemand die het opvalt of controleert. Bizar.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_162857185
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:05 schreef Rica het volgende:
Eén iemand die de tijden corrigeert maakt een denkfout en in het hele traject is er niemand die het opvalt of controleert. Bizar.
Dat vind ik dus ook. Lekker recherchewerk zo zeg. De tering. :X
pi_162857213
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

Maar als de politie zo'n video bekijkt - dan kijken ze toch ook wel wie er 10 minuten eerder liep en wie er 10 min later liep
dan moeten ze die 2 jongens ook gezien hebben - en peter ook
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162857373
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Maar als de politie zo'n video bekijkt - dan kijken ze toch ook wel wie er 10 minuten eerder liep en wie er 10 min later liep
dan moeten ze die 2 jongens ook gezien hebben - en peter ook
Dat lijkt me ook. Ik heb geen idee overigens of ze destijds hebben opgeroepen of iets om zich te melden of er uberhaupt melding van gemaakt hebben. Ik heb de zaak niet echt gevolgd dus dat weet ik niet.
pi_162857405
11 mei 2016
HILVERSUM - De bekende nachtzaak Let's get Down onder Gooiland moet de deuren per vrijdag 20 mei sluiten.

De eigenaar zou worden gestraft voor de zakelijke banden die hij heeft met twee voor wapenhandel en drugsbezit veroordeelde Loosdrechtse broers. 'Het klopt dat mijn gesloten zaak 't Pakhuys aan de Kolenstraat voor de helft van hun bv is.

meer hier
http://www.dichtbij.nl/t-(...)vindt-broertjes.aspx
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162857629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:22 schreef StaceySinger het volgende:
11 mei 2016
HILVERSUM - De bekende nachtzaak Let's get Down onder Gooiland moet de deuren per vrijdag 20 mei sluiten.

De eigenaar zou worden gestraft voor de zakelijke banden die hij heeft met twee voor wapenhandel en drugsbezit veroordeelde Loosdrechtse broers. 'Het klopt dat mijn gesloten zaak 't Pakhuys aan de Kolenstraat voor de helft van hun bv is.

meer hier
http://www.dichtbij.nl/t-(...)vindt-broertjes.aspx
Deze heren? Lees vooral de reacties onder het artikel
http://www.gooinieuws.nl/?p=10143
pi_162857700
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:37 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Deze heren? Lees vooral de reacties onder het artikel
http://www.gooinieuws.nl/?p=10143
ja die gasten - 3 broertjes Temming - de Daltons -tuig van de richel

Jarenlang hebben ze de Amsterdamse onderwereld voorzien van wapens. Samen met Michel van den B. smokkelde ze pistolen en revolvers uit Spanje, Frankrijk en Oostenrijk. Toen ze daarvoor in 2009 voor de rechter moest verschijnen, vermoedde justitie dat ze al tien jaar de onderwereld voorzagen van wapens, waarmee mogelijk ook de liquidaties op Thomas van der Bijl en Kees Houtman zijn gepleegd. Het leverde zes jaar celstraf op.
De broers, door intimi vaak gekscherend 'de Daltons' genoemd, runden in het verleden twee discotheken in Hilversum

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ilversums-nachtleven

Naast de kalasjnikovs werd onder meer een geavanceerd Amerikaans wapen, een AR-15, zeven handvuurwapens, waaronder een Glock, handgranaten en ruim tienduizend patronen, waaronder pantserdoorborende munitie gevonden. Ook werd vijf kilo cocaïne aangetroffen.

[ Bericht 10% gewijzigd door StaceySinger op 09-06-2016 01:14:40 ]
pi_162857852
De politie wil gewoon dit soort zaken zo snel als mogelijk is oplossen en zelfdoding was de snelste manier. Case closed!
pi_162858128
Slordig van het onderzoeksteam, ik hoop dat ze nu weer samen gaan werken met deze man. Losse eindjes zijn losse eindjes. En dat wil je als recherche toch niet?
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_162858172
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

deze zaak is toen helemaal binnenstebuiten gekeerd. Geen enkele, maar dan ook echt geen enkele aanleiding tot een ander scenario dan zelfmoord. Ondanks de media aandacht met bijbehorende aandachtsgeile deskundigen
De combinatie - pubermeisje, ruzie met vriendin in club en aanrijding trein - zal zeker door de politie gezien worden als een zelfmoordscenario. Ik begrijp dat wel, toch vind ik dat de conclusie destijds ietwat snel is getrokken en misschien dat de vader mede hierdoor het niet kan accepteren.

Wat ik overigens nog niet heb gelezen is de mogelijkheid van een derde scenario, geen moord of zelfmoord maar een noodlottig ongeval. Dascha was onder invloed, alleen en zonder jas mogelijk op weg naar huis. Ze moest hiervoor door het bos. Als ik als jonge meid midden in de nacht door een donker bos moet (en wellicht dus twee jongens achter mij zie lopen, hoe onschuldig ook) dan bedenk ik me wel even en kies ik een route met licht en open stukken. De route langs het spoor is dan best aannemelijk en al wankelend langs het spoor zou dit haar fataal geworden kunnen zijn.
pi_162858195
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Physsic het volgende:
"Op het gecorrigeerde tijdstip is te zien hoe twee personen voorbijlopen."

Waar voorbij? :?
De camera.
pi_162858273
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 02:01 schreef FYazz het volgende:

[..]

De combinatie - pubermeisje, ruzie met vriendin in club en aanrijding trein - zal zeker door de politie gezien worden als een zelfmoordscenario. Ik begrijp dat wel, toch vind ik dat de conclusie destijds ietwat snel is getrokken en misschien dat de vader mede hierdoor het niet kan accepteren.

Wat ik overigens nog niet heb gelezen is de mogelijkheid van een derde scenario, geen moord of zelfmoord maar een noodlottig ongeval. Dascha was onder invloed, alleen en zonder jas mogelijk op weg naar huis. Ze moest hiervoor door het bos. Als ik als jonge meid midden in de nacht door een donker bos moet (en wellicht dus twee jongens achter mij zie lopen, hoe onschuldig ook) dan bedenk ik me wel even en kies ik een route met licht en open stukken. De route langs het spoor is dan best aannemelijk en al wankelend langs het spoor zou dit haar fataal geworden kunnen zijn.
De verklaring van de machinist spreekt dit scenario tegen
pi_162858309
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat de politie altijd gelijk heeft?

Deze zaak staat op een getuigenverklaring die zowel door forensisch onderzoek, getuigen en nu ook camerabeelden keihard onderuit gehaald worden.

Politie die een 27 jarige beschermt, geen onderzoek doet naar een tweede persoon (degene die Dascha om 02:13 uur nog snapchats stuurde) en getuigenverklaringen eigenhandig wat aanpast...

Die pa gaat niet stoppen, en groot gelijk!
Het stinkt inderdaad naar iets
pi_162858314
kk wouten
pi_162858515
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2016 03:47 schreef Salvad0R het volgende:
kk wouten
dit
pi_162858555
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

deze zaak is toen helemaal binnenstebuiten gekeerd. Geen enkele, maar dan ook echt geen enkele aanleiding tot een ander scenario dan zelfmoord. Ondanks de media aandacht met bijbehorende aandachtsgeile deskundigen
Jij kunt op NPO detectives (only on website) nu The Secret zien. Als de dader van de dubbele moord niet zelf na 19½ jaar zichzelf had aangegeven, dan was dit nog steeds twee zelfmoorden.
Je kunt ook googlen op Coleraine murders.

Ik vind het tijdsrekenen hier een blunder van jewelste. Kan er dan bijna niemand meer in Nederland nog rekenen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 09-06-2016 10:23:09 ]
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:22:55 #69
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162858598
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. Lekker recherchewerk zo zeg. De tering. :X
Het is ook nog eens belangrijk materiaal want ze hebben verder amper iets. Hele tijdlijn ed. er op afgesteld. Die lui zullen zich behoorlijk lullig moeten voelen. Sta je er als een stel onnozele prutsers op.

Mijn steun heeft die vader iig. Ik kan natuurlijk ook alleen maar op mijn gevoel afgaan maar mijn indruk is dat er veel meer gebeurd is. En geen zelfmoord.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_162858632
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 03:16 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Stootblokafdruk in haar rug
Buurman naast spoor die zegt dat er niet geclaxonneerd is en een auto hoorde.
Bergingsmedewerker die zegt dat er fouten gemaakt zijn bij het bergen
Vrouw in de trein die zegt dat er niet geremd/geclaxonneerd is.

Verklaring van de machinist staat lijnrecht tegenover bovenstaande verklaringen.
pi_162859132
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:22 schreef Rica het volgende:

[..]

Het is ook nog eens belangrijk materiaal want ze hebben verder amper iets. Hele tijdlijn ed. er op afgesteld. Die lui zullen zich behoorlijk lullig moeten voelen. Sta je er als een stel onnozele prutsers op.

Mijn steun heeft die vader iig. Ik kan natuurlijk ook alleen maar op mijn gevoel afgaan maar mijn indruk is dat er veel meer gebeurd is. En geen zelfmoord.
Ze hebben best veel:
camerabeelden uit de LGD
camerabeelden voor en in de ijssalon
tig camerabeelden langs haar mogelijke route
Getuigen van de impact
Jongen die snapchatte met Dascha nadat ze naar buiten was gegaan en dit niet meer weet, geen eenduidige verklaring heeft waar hij die nacht geweest is.
Jongen die liegt over het versturen van een facebookbericht aan Dascha
Compleet uitgewerkt autopsierapport.

Kees van de Spek maakt een nieuw programma over moord of zelfmoord, er zijn blijkbaar veel zaken waarin getwijfeld wordt over de doodsoorzaak. Volgen Frank van der Goot gaat het in 50% van de gevallen mis. Dat er dus een verkeerde doodoorzaak wordt opgeschreven,
Das erg veel imo.
pi_162859301
Een tijd in beeld is toch wel zo overduidelijk dat iedereen dat ziet. Volgens mij valt het toch niet op want anders had TDO (:')) er ook niet zo lang over gedaan om dat te vinden. Hoe vaak zouden ze die filmpjes al wel niet hebben afgespeeld.
pi_162860282
Wat een afgang van de politie! Ze hebben zelf hun geloofwaardigheid (in deze zaak) om zeep geholpen.

Dat TDO er zo lang over heeft gedaan om dit te ontdekken/naar buiten te brengen kan van alles betekenen.
Bijvoorbeeld:
- misschien kreeg TDO in eerste instantie alleen toegang tot het deel waar Dascha in te zien is en heeft het lang geduurd eer ze inzage kregen op de complete film
- een strategische zet?

De politie had iig van meet af aan toegang tot de complete film. De bus van 07.50 over het hoofd zien is een afgang!
Of zou juist de polítie hiermee een strategische zet hebben willen doen?
pi_162860436
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:51 schreef Markeerstift het volgende:
Een tijd in beeld is toch wel zo overduidelijk dat iedereen dat ziet. Volgens mij valt het toch niet op want anders had TDO (:')) er ook niet zo lang over gedaan om dat te vinden. Hoe vaak zouden ze die filmpjes al wel niet hebben afgespeeld.
Misschien hebben ze pas afgelopen week de beschikking gekregen over de hele film.
Ten tijde van het uitbrengen van de docu (28 maart 2016), hadden ze de beelden nog niet.
pi_162861444
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 03:16 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Dat moet je even nader verklaren, want hoe kan de machinist weten waarom Dascha op het spoor liep?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')