Ah, op andere camerabeelden dus. Waarom zijn die dan niet gezien op de camerabeelden van de camera die Dascha ook heeft gespot?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:04 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
op de Neuweg langs de daklozenopvang
is dezelfde camera zo te zienquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, op andere camerabeelden dus. Waarom zijn die dan niet gezien op de camerabeelden van de camera die Dascha ook heeft gespot?
Maar daar heeft het tijdsverschil dan toch niks mee te maken?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
is dezelfde camera zo te zien
[ afbeelding ]
Maar het maakt toch niet uit hoe laat die twee er daadwerkelijk gelopen hebben? Dat maakt niet ineens dat ze haar gezien hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
is dezelfde camera zo te zien
[ afbeelding ]
De beelden waarop Dascha te zien is, zijn dan ook niet om kwart over twee 's nachts gemaakt, maar om 04.26 uur.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar daar heeft het tijdsverschil dan toch niks mee te maken?![]()
Ik begrijp niet goed wat ze nou proberen duidelijk te maken.
Ooh, ze willen alleen aangeven dat de camerabeelden dus vrij kort voor de aanrijding zijn gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
De beelden waarop Dascha te zien is, zijn dan ook niet om kwart over twee 's nachts gemaakt, maar om 04.26 uur.
dat is 54 minuten voor het fatale ongeval
ja en dat er 2 minuten nadat Dascha daar liep nog 2 jongens langskwamenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ooh, ze willen alleen aangeven dat de camerabeelden dus vrij kort voor de aanrijding zijn gemaakt.
De manier hoe ik het las, leek het alsof ze die tijdcorrectie nodig hadden om die twee andere personen plotseling te ontdekken.
Ze zullen dat vast wel gezien hebben, ook de vader lijkt me. Maar in 2minuten kan je best ver lopen, zeker als ze zo'n hoog tempo had, dus ik durf niet te zeggen of de kans groot is dat die personen haar gezien hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja en dat er 2 minuten nadat Dascha daar liep nog 2 jongens langskwamen
De politie en Peter rd Vries moeten dat dan toch ook gezien hebben ?
Lees even de andere topics hierover door.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kulargument. Natuurlijk worden er soms fouten gemaakt, dat betekent niet dat het hier ook gebeurd is.
Overigens is het weer een typische Telegraaf-titel: de doodrijder is niet vrij door een blunder van het NFI, de verdachte is vrijgesproken ondanks een blunder van het NFI.
Dat hoge tempo komt dan toch ook niet meer overeen met de tijd?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze zullen dat vast wel gezien hebben, ook de vader lijkt me. Maar in 2minuten kan je best ver lopen, zeker als ze zo'n hoog tempo had, dus ik durf niet te zeggen of de kans groot is dat die personen haar gezien hebben.
Dat haar tempo hoog was, werd volgens mij al door sommigen gezegd toen de beelden werden gepubliceerd. Dus nog voordat mensen er allerlei berekening op loslieten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat hoge tempo komt dan toch ook niet meer overeen met de tijd?
Ze zou ten tijde van de nieuwe tijdsschema niet meer in het bezit zijn van haar telefoon, gezien deze na 03:00 geen stap meer gezet heeft...
de vader zat er natuurlijk niet bij toen de politie die band bekeekquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze zullen dat vast wel gezien hebben, ook de vader lijkt me. Maar in 2minuten kan je best ver lopen, zeker als ze zo'n hoog tempo had, dus ik durf niet te zeggen of de kans groot is dat die personen haar gezien hebben.
TDO team zijn toch die twee mannen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de vader zat er natuurlijk niet bij toen de politie die band bekeek![]()
opsporing verzocht bracht die eerste beelden naar buiten
nu beschikt het TDO team over die band
Team Dascha Onderzoekquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
TDO team zijn toch die twee mannen?
Dat de politie altijd gelijk heeft?quote:
Als ik mijn jas niet aan heb en ik heb het koud, dan loop ik twee keer zo snel, zeker als ik de weg ken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze loopt dus om 04:30 richting de LGD en legt daarna nog even binnen een uur een afstand af van 3,2 km naar plek impact...
Daar doe je bij daglicht al 40 minuten over, laat staan in het pikdonker, slecht weer en zonder jas.
Dit. Hij moet het gewoon gaan loslaten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wij van wc-eend...
Lijkt me een typisch gevalletje van een vader die de keiharde werkelijkheid niet kan aanvaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |