abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162849320
Om 7 uur ging op de videobeelden de zon op, maar die dag ging om 8:21 de zon op

Politie :') tijd terugdraaien terwijl die al veel te vroeg stond :')

Peter R de Vries die meewerkte aan het onderzoek en het ook niet op is gevallen _O-

Vraag me wel af waar de fuck dat meisje voor 4:35 was toen ze daar liep
pi_162849497
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

op de Neuweg langs de daklozenopvang
Ah, op andere camerabeelden dus. Waarom zijn die dan niet gezien op de camerabeelden van de camera die Dascha ook heeft gespot?
  woensdag 8 juni 2016 @ 20:23:18 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162849580
Hoe is dit een nieuwe ontwikkeling :?. En waar komt dat duo nou weer vandaan :?.
KuikenGuppy
pi_162849583
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ah, op andere camerabeelden dus. Waarom zijn die dan niet gezien op de camerabeelden van de camera die Dascha ook heeft gespot?
is dezelfde camera zo te zien

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162849628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar daar heeft het tijdsverschil dan toch niks mee te maken? :?
Ik begrijp niet goed wat ze nou proberen duidelijk te maken.
  woensdag 8 juni 2016 @ 20:26:37 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162849671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar het maakt toch niet uit hoe laat die twee er daadwerkelijk gelopen hebben? Dat maakt niet ineens dat ze haar gezien hebben.
KuikenGuppy
pi_162849754
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162849959
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar daar heeft het tijdsverschil dan toch niks mee te maken? :?
Ik begrijp niet goed wat ze nou proberen duidelijk te maken.
De beelden waarop Dascha te zien is, zijn dan ook niet om kwart over twee 's nachts gemaakt, maar om 04.26 uur.

dat is 54 minuten voor het fatale ongeval
pi_162850508
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

De beelden waarop Dascha te zien is, zijn dan ook niet om kwart over twee 's nachts gemaakt, maar om 04.26 uur.

dat is 54 minuten voor het fatale ongeval
Ooh, ze willen alleen aangeven dat de camerabeelden dus vrij kort voor de aanrijding zijn gemaakt.

De manier hoe ik het las, leek het alsof ze die tijdcorrectie nodig hadden om die twee andere personen plotseling te ontdekken.
pi_162850646
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ooh, ze willen alleen aangeven dat de camerabeelden dus vrij kort voor de aanrijding zijn gemaakt.

De manier hoe ik het las, leek het alsof ze die tijdcorrectie nodig hadden om die twee andere personen plotseling te ontdekken.
ja en dat er 2 minuten nadat Dascha daar liep nog 2 jongens langskwamen
De politie en Peter rd Vries moeten dat dan toch ook gezien hebben ?
pi_162851202
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja en dat er 2 minuten nadat Dascha daar liep nog 2 jongens langskwamen
De politie en Peter rd Vries moeten dat dan toch ook gezien hebben ?
Ze zullen dat vast wel gezien hebben, ook de vader lijkt me. Maar in 2minuten kan je best ver lopen, zeker als ze zo'n hoog tempo had, dus ik durf niet te zeggen of de kans groot is dat die personen haar gezien hebben.
pi_162851287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Kulargument. Natuurlijk worden er soms fouten gemaakt, dat betekent niet dat het hier ook gebeurd is.

Overigens is het weer een typische Telegraaf-titel: de doodrijder is niet vrij door een blunder van het NFI, de verdachte is vrijgesproken ondanks een blunder van het NFI.
Lees even de andere topics hierover door.
Das wel zo makkelijk.
pi_162851365
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:11 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze zullen dat vast wel gezien hebben, ook de vader lijkt me. Maar in 2minuten kan je best ver lopen, zeker als ze zo'n hoog tempo had, dus ik durf niet te zeggen of de kans groot is dat die personen haar gezien hebben.
Dat hoge tempo komt dan toch ook niet meer overeen met de tijd?
Ze zou ten tijde van de nieuwe tijdsschema niet meer in het bezit zijn van haar telefoon, gezien deze na 03:00 geen stap meer gezet heeft...
pi_162851440
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat hoge tempo komt dan toch ook niet meer overeen met de tijd?
Ze zou ten tijde van de nieuwe tijdsschema niet meer in het bezit zijn van haar telefoon, gezien deze na 03:00 geen stap meer gezet heeft...
Dat haar tempo hoog was, werd volgens mij al door sommigen gezegd toen de beelden werden gepubliceerd. Dus nog voordat mensen er allerlei berekening op loslieten.
Ik heb zelf niet echt een oordeel over de snelheid waarmee ze op het filmpje voorbij komt.
pi_162851485
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:11 schreef Physsic het volgende:

[..]

de vader zat er natuurlijk niet bij toen de politie die band bekeek :)
opsporing verzocht bracht die eerste beelden naar buiten
nu beschikt het TDO team over die band
pi_162851597
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:19 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

de vader zat er natuurlijk niet bij toen de politie die band bekeek :)
opsporing verzocht bracht die eerste beelden naar buiten
nu beschikt het TDO team over die band
TDO team zijn toch die twee mannen?
pi_162851645
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

TDO team zijn toch die twee mannen?
Team Dascha Onderzoek
pi_162851656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:24 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Team Dascha Onderzoek
ok
pi_162852352
Tijd voor een aflevering seconds from disaster. Discovery?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162852369
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]=edit=
Dat de politie altijd gelijk heeft?

Deze zaak staat op een getuigenverklaring die zowel door forensisch onderzoek, getuigen en nu ook camerabeelden keihard onderuit gehaald worden.

Politie die een 27 jarige beschermt, geen onderzoek doet naar een tweede persoon (degene die Dascha om 02:13 uur nog snapchats stuurde) en getuigenverklaringen eigenhandig wat aanpast...

Die pa gaat niet stoppen, en groot gelijk!

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 09-06-2016 08:19:16 (nutteloos) ]
pi_162854584
Ze loopt dus om 04:30 richting de LGD en legt daarna nog even binnen een uur een afstand af van 3,2 km naar plek impact...

Daar doe je bij daglicht al 40 minuten over, laat staan in het pikdonker, slecht weer en zonder jas.
pi_162855643
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze loopt dus om 04:30 richting de LGD en legt daarna nog even binnen een uur een afstand af van 3,2 km naar plek impact...

Daar doe je bij daglicht al 40 minuten over, laat staan in het pikdonker, slecht weer en zonder jas.
Als ik mijn jas niet aan heb en ik heb het koud, dan loop ik twee keer zo snel, zeker als ik de weg ken.
pi_162856225
Als die gasten die daar lopen op de hoogte zouden zijn van het 'opsporing gezocht-filmpje', dan denken ze, dat waren wij niet, want we liepen daar immers twee uur later en niet op het tijdstip die de politie aangeeft in het filmpje. Dan nog, als ze Dascha wel hebben gezien, ongeacht het tijdstip en ze hebben niets te vrezen, dan hadden ze zich wel gemeld, mits ze op de hoogte zijn van het onderzoek naar de dood van Dascha.
pi_162856628
Volgens deze link was de 1e melding van aanrijding met een persoon om 05.39 uur dus was de aanrijding enkele min. tot hooguit 5 min. eerder denk ik
https://www.rijdendetrein(...)-utrecht-c-hilversum

[ Bericht 6% gewijzigd door bladwijzer op 08-06-2016 23:58:47 ]
pi_162856715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wij van wc-eend...

Lijkt me een typisch gevalletje van een vader die de keiharde werkelijkheid niet kan aanvaarden.
Dit. Hij moet het gewoon gaan loslaten.

Maar dit zie je wel vaker. Bijvoorbeeld ook bij die meisjes in Bogotta.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')