Walgelijke uitspraak.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
Mogen ze nog wel aanranden en misdaden plegen?
Ik heb althans een zeer intieme relatie met mijn rechterhand en soms ga ik vreemd met de linker.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:45 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Alsof mensen die FOK! lezen ooit vrijen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zoek de gulden middenweg.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:04 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb althans een zeer intieme relatie met mijn rechterhand en soms ga ik vreemd met de linker.
Wees gerust, wat ze missen bij daglicht halen ze na het ondergaan van de zon dubbel en dwars inquote:Op maandag 6 juni 2016 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
Van wie verwacht je een antwoord op je schandalige retorische uitspraak ?quote:
Van tong80.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van wie verwacht je een antwoord op je schandalige retorische uitspraak ?
Je zou denken dat juist in de ramadan men zich voorbeeldig gedraagt. Echter is het overal alle hens aan dek bij de politie... Want de lokale islamitische jeugd misdraagt zich nogal eens in deze tijd...quote:Op maandag 6 juni 2016 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
Dat is nogal tegenstrijdig... maar bedankt voor je antwoord. Volgens tong80 was het een schandalige vraag, maar het was gewoon de waarheid.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je zou denken dat juist in de ramadan men zich voorbeeldig gedraagt. Echter is het overal alle hens aan dek bij de politie... Want de lokale islamitische jeugd misdraagt zich nogal eens in deze tijd...
Laat maarquote:Op maandag 6 juni 2016 10:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is nogal tegenstrijdig... maar bedankt voor je antwoord. Volgens tong80 was het een schandalige vraag, maar het was gewoon de waarheid.
Het lijkt me ook niet gezond voor je stofwisseling. En een verstoorde stofwisseling veroorzaakt weer aanvullend gedrag.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je zou denken dat juist in de ramadan men zich voorbeeldig gedraagt. Echter is het overal alle hens aan dek bij de politie... Want de lokale islamitische jeugd misdraagt zich nogal eens in deze tijd...
No hate, just truth.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:12 schreef TeenWolf het volgende:
Ik zie veel haat prachtig, maak je zelf maar kapot heerlijk.
Dat mogen ze ook buiten de ramadan niet, he.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2016 10:12 schreef TeenWolf het volgende:
Ik zie veel haat prachtig, maak je zelf maar kapot heerlijk.
Bij alle vier vrouwen, want hij wil geen vrouw tekort doen.. Zouden ze ook fivesomes doen?quote:Op maandag 6 juni 2016 10:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wees gerust, wat ze missen bij daglicht halen ze na het ondergaan van de zon dubbel en dwars in
Ik moest lachen.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |