Ik zou het juist vreemd gevonden als Marcel de Jong tussen nu en 27 juni op vrije voeten was gelaten.quote:
Wie?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zou het juist vreemd gevonden als Marcel de Jong tussen nu en 27 juni op vrije voeten was gelaten.
Jezelf aangeven zal lastiger zijn dan de moord zelf.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef TC03 het volgende:
Toch weird om gewoon een moord op je geweten te hebben. Dat je uit wanhoop en frustratie de weg dusdanig kwijt raakt dat je een moord begaat is nog enigszins verklaarbaar, maar ik kan er echt niet bij dat je de volgende niet direct jezelf aangeeft.
Het lijkt mij een automatische reactie. Het jezelf niet aangeven.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef TC03 het volgende:
Toch weird om gewoon een moord op je geweten te hebben. Dat je uit wanhoop en frustratie de weg dusdanig kwijt raakt dat je een moord begaat is nog enigszins verklaarbaar, maar ik kan er echt niet bij dat je de volgende niet direct jezelf aangeeft.
Hij had natuurlijk ook maar een dag de tijd, daarna vertrok hij lekker naar Amerika. Daarmee probeer ik het niet voor hem op te nemen ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2016 02:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het lijkt mij een automatische reactie. Het jezelf niet aangeven.
ben wel benieuwd waarop hij nu gepakt is....quote:Op zondag 5 juni 2016 11:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook maar een dag de tijd, daarna vertrok hij lekker naar Amerika. Daarmee probeer ik het niet voor hem op te nemen ofzo.Misschien dacht hij dat als hij niet in Nederland zou zijn hij ook niet in beeld zou zijn bij de politie.
Zou ik een tijd terug ook gedacht hebben, maar ik ben er ondertussen wel achter dat de politie (over het algemeen) het niet zo achterlijk is als ze soms doen overkomen.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:49 schreef flibber het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waarop hij nu gepakt is....
Met de bedreigingen die everink kreeg zou je heel gemakkelijk wat in scene kunnen zetten zodat de politie nooit de andere richting goed onderzoekt.
Als iemand dat geld terug wil kan dat zeker wel een motief zijn. Meestal heeft de politie ook wel meer dan één reden om iemand aan te houden.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:17 schreef StaceySinger het volgende:
Een geldschuld bij iemand hebben is nog geen reden om iemand te vermoorden
voorlopig dus - onschuldpresumptie
Omdat hij aantoonbaar heeft gelogen en de enige is wiens sporen te vinden waren in de keuken.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:49 schreef flibber het volgende:
ben wel benieuwd waarop hij nu gepakt is....
Dat zou betekenen dat ze zijn DNA al in de databank hadden zitten.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:41 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat hij aantoonbaar heeft gelogen en de enige is wiens sporen te vinden waren in de keuken.
volgens mij zijn er geen inbraak sporen gevonden -bloedsporen of dna weet ik nietquote:Op zondag 5 juni 2016 13:41 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat hij aantoonbaar heeft gelogen en de enige is wiens sporen te vinden waren in de keuken.
Sporen betekend niet per se DNA (vingerafdrukken), plus nergens staat dat de match al voor de aanhouding heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:48 schreef Physsic het volgende:
Dat zou betekenen dat ze zijn DNA al in de databank hadden zitten.
Nee geen braaksporen, er zijn in de keuken alleen sporen gevonden van Mark de J. en dan niet op de glazen van de bezoekers uiteraard.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:54 schreef StaceySinger het volgende:
volgens mij zijn er geen inbraak sporen gevonden -bloedsporen of dna weet ik niet
en als er in de keuken sporen zijn gevonden is dat ook logisch want hij was daar gewoon op bezoek
waar staat dat dan dat er in de keuken alleen sporen gevonden van Mark de J zijn ?quote:Op zondag 5 juni 2016 15:53 schreef Za het volgende:
[..]
Nee geen braaksporen, er zijn in de keuken alleen sporen gevonden van Mark de J. en dan niet op de glazen van de bezoekers uiteraard.
Dat is in de berichtgeving via de kranten naar buiten gebracht, ik neem aan dat het ergens in deze reeks terug te vinden is.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:58 schreef StaceySinger het volgende:
waar staat dat dan dat er in de keuken alleen sporen gevonden van Mark de J zijn ?
graag een linkje
Nee, maar de vraag was waarom hij was opgepakt.. Dat kan dan niet op basis van een match als die nog niet heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:50 schreef Za het volgende:
[..]
Sporen betekend niet per se DNA (vingerafdrukken), plus nergens staat dat de match al voor de aanhouding heeft plaatsgevonden.
dan ga je dat maar even opzoekenquote:Op zondag 5 juni 2016 16:00 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is in de berichtgeving via de kranten naar buiten gebracht, ik neem aan dat het ergens in deze reeks terug te vinden is.
Nee er stond: "ik vraag me af waarop hij gepakt is".quote:Op zondag 5 juni 2016 16:03 schreef Physsic het volgende:
Nee, maar de vraag was waarom hij was opgepakt.. Dat kan dan niet op basis van een match als die nog niet heeft plaatsgevonden.
Ik denk er niet overquote:Op zondag 5 juni 2016 16:03 schreef StaceySinger het volgende:
dan ga je dat maar even opzoeken-alvast bedankt !
Ohh! Ik dacht waarom.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:08 schreef Za het volgende:
[..]
Nee er stond: "ik vraag me af waarop hij gepakt is".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |