Er bestaat een kleine kans dat het land nog weleens een naamswijziging gaat krijgen. De AKP noemt het al 't "nieuwe" Turkije, en als Erdogan het weer omdoopt tot het Ottomaanse Rijk, dan krijgen veel AKP'ers een spontane zaadlozing. Dus dat ligt vermoedelijk nog wel in de pijplijn, niet op zeer korte termijn maar als dit zo een aantal jaren doorkabbelt is daar wel ruimte voor.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:18 schreef Achterhoker het volgende:
Ja Turkije zou echt een aanwinst zijn. Man man man
Dat maakt niets uit.quote:Op maandag 6 juni 2016 07:46 schreef TheJanitor het volgende:
Sorry hoor, maar dat mens ziet er toch niet uit op die foto?
Ik vraag het mij af.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:16 schreef TheJanitor het volgende:
Trump is een mindere mongool dan Erdogan.
De visie is wel raar.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef FlyDutchMan het volgende:
Ik denk dat dit wereldwijd helemaal niet zo'n rare visie is, ook in verscheidene bevriende (westerse) naties. Sowieso voor een natie is het natuurlijk leuk als vrouwen heel succesvol meedraaien, maar als er vervolgens nauwelijks kinderen komen houdt het allemaal niet lang stand. Kan mooi in een religieus sausje gedoopt worden voor hun die dat leuk vinden, maar is eigenlijk gewoon basisnationalisme.
'De hele wereld'...? Nee.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:12 schreef JeMoeder het volgende:
Heel de wereld behalve 75 miljoen Turklaven: "Erdogan is een randdebiele dictator."
Vooral omdat hij zonder reden tegen het westen is. Maar wel graag mee wil doen. En zijn uitspraak over vrouwen zegt veel.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
'De hele wereld'...? Nee.
In islamitische landen is Erdogan bijna een legende geworden. Vooral omdat hij meer voor het volk doet dan andere regeringen en weigert een 'international deep state' gestuurde kloon regering te zijn.
Meer doet voor het volk? Erdogan doet alleen meer voor Erdogan. Wel grappig dat Turken dat zelf niet zien. Maar goed, ze willen blijkbaar zelf minder vrijheden (wat ik een erg rare keuze vind).quote:Op maandag 6 juni 2016 09:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
'De hele wereld'...? Nee.
In islamitische landen is Erdogan bijna een legende geworden. Vooral omdat hij meer voor het volk doet dan andere regeringen en weigert een 'international deep state' gestuurde kloon regering te zijn.
Speciaal voor moslimleider haters als jij:quote:Op maandag 6 juni 2016 09:48 schreef Jaroon het volgende:
De man doet niets voor zijn volk. Daarom vlucht men ook graag. Daarom zijn vluchtelingen er liever niet. Men gaat onaardig om met mensen. Gelukkig heeft hij wel een groot illegaal paleis en daar een rare mening over vrouwen. Ik zou mij kapot schamen als Turk.
Volgens google translate zingen ze: Erdogan de geitenneuker.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Speciaal voor moslimleider haters als jij:
Somalische Erdogan lied
Palestijnse lied voor Erdogan
Volgens jullie omgekochte anti islami international media bestuurde zieltjes zingen ze dat inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Volgens google translate zingen ze: Erdogan de geitenneuker.
Dit soort posts, met moslimhater en wat compleet onzinnige video's zijn juist niet de manier om aan te tonen dat hij wel deugt.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Speciaal voor moslimleider haters als jij:
Somalische Erdogan lied
Palestijnse lied voor Erdogan
In zekere zin is dat waar in zowel China, Japan als Singapore maakt men zich ernstig zorgen over de daling van het geboortecijfer.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef FlyDutchMan het volgende:
Ik denk dat dit wereldwijd helemaal niet zo'n rare visie is, ook in verscheidene bevriende (westerse) naties. Sowieso voor een natie is het natuurlijk leuk als vrouwen heel succesvol meedraaien, maar als er vervolgens nauwelijks kinderen komen houdt het allemaal niet lang stand. Kan mooi in een religieus sausje gedoopt worden voor hun die dat leuk vinden, maar is eigenlijk gewoon basisnationalisme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |