Er bestaat een kleine kans dat het land nog weleens een naamswijziging gaat krijgen. De AKP noemt het al 't "nieuwe" Turkije, en als Erdogan het weer omdoopt tot het Ottomaanse Rijk, dan krijgen veel AKP'ers een spontane zaadlozing. Dus dat ligt vermoedelijk nog wel in de pijplijn, niet op zeer korte termijn maar als dit zo een aantal jaren doorkabbelt is daar wel ruimte voor.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:18 schreef Achterhoker het volgende:
Ja Turkije zou echt een aanwinst zijn. Man man man
Dat maakt niets uit.quote:Op maandag 6 juni 2016 07:46 schreef TheJanitor het volgende:
Sorry hoor, maar dat mens ziet er toch niet uit op die foto?
Ik vraag het mij af.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:16 schreef TheJanitor het volgende:
Trump is een mindere mongool dan Erdogan.
De visie is wel raar.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef FlyDutchMan het volgende:
Ik denk dat dit wereldwijd helemaal niet zo'n rare visie is, ook in verscheidene bevriende (westerse) naties. Sowieso voor een natie is het natuurlijk leuk als vrouwen heel succesvol meedraaien, maar als er vervolgens nauwelijks kinderen komen houdt het allemaal niet lang stand. Kan mooi in een religieus sausje gedoopt worden voor hun die dat leuk vinden, maar is eigenlijk gewoon basisnationalisme.
'De hele wereld'...? Nee.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:12 schreef JeMoeder het volgende:
Heel de wereld behalve 75 miljoen Turklaven: "Erdogan is een randdebiele dictator."
Vooral omdat hij zonder reden tegen het westen is. Maar wel graag mee wil doen. En zijn uitspraak over vrouwen zegt veel.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
'De hele wereld'...? Nee.
In islamitische landen is Erdogan bijna een legende geworden. Vooral omdat hij meer voor het volk doet dan andere regeringen en weigert een 'international deep state' gestuurde kloon regering te zijn.
Meer doet voor het volk? Erdogan doet alleen meer voor Erdogan. Wel grappig dat Turken dat zelf niet zien. Maar goed, ze willen blijkbaar zelf minder vrijheden (wat ik een erg rare keuze vind).quote:Op maandag 6 juni 2016 09:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
'De hele wereld'...? Nee.
In islamitische landen is Erdogan bijna een legende geworden. Vooral omdat hij meer voor het volk doet dan andere regeringen en weigert een 'international deep state' gestuurde kloon regering te zijn.
Speciaal voor moslimleider haters als jij:quote:Op maandag 6 juni 2016 09:48 schreef Jaroon het volgende:
De man doet niets voor zijn volk. Daarom vlucht men ook graag. Daarom zijn vluchtelingen er liever niet. Men gaat onaardig om met mensen. Gelukkig heeft hij wel een groot illegaal paleis en daar een rare mening over vrouwen. Ik zou mij kapot schamen als Turk.
Volgens google translate zingen ze: Erdogan de geitenneuker.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Speciaal voor moslimleider haters als jij:
Somalische Erdogan lied
Palestijnse lied voor Erdogan
Volgens jullie omgekochte anti islami international media bestuurde zieltjes zingen ze dat inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Volgens google translate zingen ze: Erdogan de geitenneuker.
Dit soort posts, met moslimhater en wat compleet onzinnige video's zijn juist niet de manier om aan te tonen dat hij wel deugt.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Speciaal voor moslimleider haters als jij:
Somalische Erdogan lied
Palestijnse lied voor Erdogan
In zekere zin is dat waar in zowel China, Japan als Singapore maakt men zich ernstig zorgen over de daling van het geboortecijfer.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef FlyDutchMan het volgende:
Ik denk dat dit wereldwijd helemaal niet zo'n rare visie is, ook in verscheidene bevriende (westerse) naties. Sowieso voor een natie is het natuurlijk leuk als vrouwen heel succesvol meedraaien, maar als er vervolgens nauwelijks kinderen komen houdt het allemaal niet lang stand. Kan mooi in een religieus sausje gedoopt worden voor hun die dat leuk vinden, maar is eigenlijk gewoon basisnationalisme.
Je reageert op mij terwijl anderen woorden als 'mongool' en 'geiteneuker' gebruiken in hun 'intelligente discussie'. Hoezo wegkijken, heb overal printscreens van.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:15 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, een normale discussie is kennelijk te hoog gegrepen.
Die post waar jij op reageerde had hoeveel van die opmerkingen?quote:Op maandag 6 juni 2016 10:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je reageert op mij terwijl anderen woorden als 'mongool' en 'geiteneuker' gebruiken in hun intelligente discussie. Hoezo wegkijken, heb overal printscreens van.
Het viel best mee. Ik ben allergisch voor dat soort opmerkingen. Het viel mij niet op.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je reageert op mij terwijl anderen woorden als 'mongool' en 'geiteneuker' gebruiken in hun 'intelligente discussie'. Hoezo wegkijken, heb overal printscreens van.
Maakt dat wat uit dan? Terwijl er elders in dit topic wordt gescholden zeg jij dat mijn post kwalitatief niet goed is om te discussiëren.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die post waar jij op reageerde had hoeveel van die opmerkingen?
Erdogan is in veel opzichten een eng mannetje, maar deze uitspraken over vrouwen is vrij gangbaar in conservatieve kringen. Een beetje SGP'er zal er soortgelijke gedachten op nahouden.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Vooral omdat hij zonder reden tegen het westen is. Maar wel graag mee wil doen. En zijn uitspraak over vrouwen zegt veel.
Okay, dus als Pietje allerlei shit post is dat voor jou een prima reden om Jantje te quoten, voor van alles en nogwat uit te maken en dat soort nonsensfilmpjes te posten?quote:Op maandag 6 juni 2016 10:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Terwijl er elders in dit topic wordt gescholden zeg jij dat mijn post kwalitatief niet goed is om te discussiëren.
Alsof anderen met bronnen komen, zij komen met loze woorden en onderbuik gevoelens, ik kom tenminste nog met beeldmateriaal.
Het gaat over iemand die van belang is voor Europa. Dat Sjaak zoiets roept is iets anders.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erdogan is in veel opzichten een eng mannetje, maar deze uitspraken over vrouwen is vrij gangbaar in conservatieve kringen. Een beetje SGP'er zal er soortgelijke gedachten op nahouden.
Ik snap dan ook niet waarom deze opmerkingen een eigen topic verdienen.
Dit topic was al aangemaakt door PSVCL, die is zonder opgaaf van reden gesloten. Daarna aangemaakt door Beathoven en die mag wel blijven terwijl er geen verschil was.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erdogan is in veel opzichten een eng mannetje, maar deze uitspraken over vrouwen is vrij gangbaar in conservatieve kringen. Een beetje SGP'er zal er soortgelijke gedachten op nahouden.
Dat eerste deel is gewoon volgepost.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dit topic was al aangemaakt door PSVCL, die is zonder opgaaf van reden gesloten. Daarna aangemaakt door Beathoven en die mag wel blijven terwijl er geen verschil was.
Iedereen post nonsens, maar IK moet op mijn tellen letten? Waarom richt je je pijlen op mij?quote:Op maandag 6 juni 2016 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dus als Pietje allerlei shit post is dat voor jou een prima reden om Jantje te quoten, voor van alles en nogwat uit te maken en dat soort nonsensfilmpjes te posten?
Iedereen over één kam scheren zeg maar?
Omdat je een bepaalde mening hebt.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Iedereen post nonsens, maar IK moet op mijn tellen letten? Waarom richt je je pijlen op mij?
Hahaha!! En die hebben jullie niet??quote:
Ik zie jou vanuit het niets op de man spelen tegen iemand die gewoon een keurige post gedaan had.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Iedereen post nonsens, maar IK moet op mijn tellen letten? Waarom richt je je pijlen op mij?
De kwaliteit van je posts is gewoon laag. Je moet je niet zo snel aangevallen voelen.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Omdat Erdogan van een democratisch vrij Turkije afstevent naar een dictoriale moslimstaat. De ondermijnende positie en rol van de vrouw in het openbare leven hoort bij die procesvorming. Hetzelfde Turkije wat de EU in de tang probeert te houden inzake het vluchtelingenprobleem en zijn voet zet binnen de Europese toetreding. Bovendien veel invloed uitoefent via zijn buitenlandse aanhang.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn punt is vooral dat dergelijke opvattingen ook in het westen vrij breed worden gedragen. Vooral in Oost-Europa. Dit is gewoon een conservatief religieus standpunt.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat over iemand die van belang is voor Europa. Dat Sjaak zoiets roept is iets anders.
Zeker. Daarom hebben we hier soms een discussie. Daar bestaat een forum ook voor. Dat maakt jou niet minder.quote:
User Beathoven nooit gezien zeker?????????quote:Op maandag 6 juni 2016 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie jou vanuit het niets op de man spelen tegen iemand die gewoon een keurige post gedaan had.
En kijk even naar het tijdstip van deze LaPo en ga nog eens verontwaardigd doen dat dit topic wel open mocht blijven:
NWS / Erdogan: carrièrevrouw is onvolwaardig
Ik vermoed dat jij toejuicht wat er nu in Polen gebeurt.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Omdat Erdogan van een democratisch vrij Turkije afstevent naar een dictoriale moslimstaat. De ondermijnende positie en rol van de vrouw in het openbare leven hoort bij die procesvorming. Hetzelfde Turkije wat de EU in de tang probeert te houden inzake het vluchtelingenprobleem en zijn voet zet binnen de Europese toetreding. Bovendien veel invloed uitoefent via zijn buitenlandse aanhang.
Dat vind ik een andere vergelijking dan met de SGP die politiek nauwelijks iets voorstelt, voor een appel en een ei zijn ziel verkoopt aan Rutte en Samson en waar we als land nauwelijks iets van merken. Ik bedoel, de winkels zijn nog gewoon open op zondag en steeds vaker op christelijke feestdagen. Dus wederom een onzinnige vergelijking.
Dat lijkt mij ook niet okay. Voor de rest komt hij normaal over.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
User Beathoven nooit gezien zeker?????????
Hij post plaatjes van mij en PSVCL dat we boven een vuur (gaspit dat de hel moet voorstellen) aan het branden zijn!
Nee dat zie je voor het gemak maar niet, ik heb er geen melding van gemaakt omdat ik dacht 'laat maar'.
En dat is een reden om tegen een andere user op de man te spelen?quote:Op maandag 6 juni 2016 10:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
User Beathoven nooit gezien zeker?????????
Hij post plaatjes van mij en PSVCL dat we boven een vuur (gaspit dat de hel moet voorstellen) aan het branden zijn!
Nee dat zie je voor het gemak maar niet, ik heb er geen melding van gemaakt omdat ik dacht 'laat maar'.
Nee dat maakt niet uit wie het topic opent en ik had een fout gemaakt door over het hoofd te zien dat het topic was volgepost.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is een reden om tegen een andere user op de man te spelen?
En had een deel 2 alleen maar geopend mogen worden door iemand die deze uitspraken van Erdogan wel waardeert, of maakt het feitelijk weinig uit wie deel 2 opent?
Daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn punt is vooral dat dergelijke opvattingen ook in het westen vrij breed worden gedragen. Vooral in Oost-Europa. Dit is gewoon een conservatief religieus standpunt.
Dit is in feite gewoon een religieus 'de vrouw hoort thuis te zijn om de kids op te voeden'-standpunt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |