Vernemen van een bron. Jammer dat je op deze manier Facebook vigilantisme probeert goed te praten. Die details hebben echt geen enkele relevantie voor de discussie en worden alleen geplaatst om die etters aan de schandpaal te nagelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
Oproepen tot heropvoedingskampen is een oud Lubberiaans fenomeen. Hij wilde in 1983 dit soort ventjes al heropvoeden olv defensie. We hebben tegenwoordig ook van dat soort heropvoedingskampen. Bij ons in de buurt in de bossen staat er één. Regelmatig ontsnappen dergelijke lieden dan en gaan dan even op dievenpad in nabij gelegen dorp. Oproepen tot eigenrichting is een vrij rekbaar begrip kennelijk. Ik heb niemand gezien die zegt de mitrailleur erover. Wel zijn er mensen die de actie van Van Rij goedkeuren. Zoals ik uitleg iets dat altijd gedaan wordt in Marokko en vandaar dat daar minder van dat straattuig is, wordt altijd gezegd. Ikzelf zou het niet doen, maar ik neem die man het niet kwalijk iig.
Het plaatsen van foto's van particulieren, valt hier onder overnemen van een bron.
Het vermelden van naam en toenaam, komt uit dezelfde bron en zou geanonimiseerd moeten worden feitelijk.
Ik vind dit een te onbeduidende schending van eventuele rechten. Die jochies zullen wel trots zijn ook. Morgen is dit incident weer vergeten. Alleen de term "wit revanchisme" is wrs het novum dat blijft.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vernemen van een bron. Jammer dat je op deze manier Facebook vigilantisme probeert goed te praten. Die details hebben echt geen enkele relevantie voor de discussie en worden alleen geplaatst om die etters aan de schandpaal te nagelen.
Maar als je het relativeert hebben ze uiteindelijk niets te vrezen. Er zitten toch alleen maar bange cuckholds hier.
Uiteraard niet. Gewoon nu aanpassen wetende dat het morgen weer gebeurd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Satudarah-leden overwegen metroconducteur te worden.....
Asjeblieft zeg, kunnen de TT's van dit soort cryptische flauwigheden (ondergronds gaan -> metroconducteur worden) verschoond blijven?
dat kan aangezien ik er morgen niet benquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Gewoon nu aanpassen wetende dat het morgen weer gebeurd.
Kan iemand anders wel gewoon privé informatie verwijderen, conform de richtlijnen van Fok!quote:
Typerend berichtje dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
... maar je blijft een bekrompen mongooltje als je daarna ook nog eens gaat beweren dat men racisme 'uitlokt'.
Dit zegt toch wel genoeg over NWS.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Op het EK forum is eenzelfde topic zonder moslim analyses en die is veel interessanter imho.
wat dan?quote:
die is wegquote:Op zondag 12 juni 2016 14:42 schreef StaceySinger het volgende:
users Dingflofbips
post dit :
De meest plausibele verklaring is nog dat vader Graafsma zelf zijn dochter heeft misbruikt en ze daarom zelfmoord heeft gepleegd. Graafsma gaat nu, verscheurd door spijt en schuldgevoel, wanhopig zoeken naar een iets of iemand die schuldig is en derhalve zijn betrokkenheid in haar acties kan uitsluiten
NWS / Nieuwe feiten rond dood Dascha Graafsma #2
Moet je bij settings het aantal posts op 999 zetten, heb je maar 1 pagina offtopic.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef Atak het volgende:
Pagina's lang offtopic:
NWS / Grote schietpartij in nachtclub in Orlando #4
hihaho.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je bij settings het aantal posts op 999 zetten, heb je maar 1 pagina offtopic.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je bij settings het aantal posts op 999 zetten, heb je maar 1 pagina offtopic.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik al een reactie of 25 probeer over te brengen. Bedankt!
Das toch geen belediging.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag deze verkapte belediging dan ook weg.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |