Oh, het is dus wel blijven hangen. Goed gedaan Koos, je begrijpt nu zelf de absurditeit van iemand erop wijzen dat hij of zij geen recht tot spreken zou hebben.quote:
Ik weet precies waar ze over gaan. De reacties op pagina 1 mogen nog steeds weg. Die hebben namelijk niets van doen met het anti-racisme juichfeestje waar jij weer eens oververtegenwoordigd van de partij bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je hebt de tweets niet gelezen dus? Ik raad je dringend aan het hele topic te lezen voordat je hier weer komt, je mist de helft namelijk.
Het hoort er nu eenmaal bij op een forum. Als het goed is wordt wat ontoelaatbaar is weg gemodereerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies, hakken op buut'nlanders, vluchtelingen, moslims en alles wat vreemd is, gebeurt hier niet.
Ik zou nogmaals oproepen dat de nazi's komen om je statement kracht bij te zetten.quote:
Als jij gewoon een normale reactie plaatst, dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen? Ik post ook regelmatig in dergelijke topics, maar als iemand het heeft over 'een topic vol bruinhemden', dan weet ik dat dat niet aan mij is gericht. En zo wel, dan praat diegene poep.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat die gast opent met "de bruinhemden zijn er weer" net nadat ik die tweet plaatste en er discussie over ontstond. Niet zo heel gek om te concluderen dat daar een verband tussen zit. Daarom mijn redelijk vraag tot verduidelijking met "pardon?".
Oh ja? Wat schrijf ik dan precies wat volgens jou in aanmerking komt voor die classificatie?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet precies waar ze over gaan. De reacties op pagina 1 mogen nog steeds weg. Die hebben namelijk niets van doen met het anti-racisme juichfeestje waar jij weer eens oververtegenwoordigd van de partij bent.
Ik plaats alleen maar normale reacties, daarom ook mijn verbazing. Zou kunnen dat mensen uitschelden voor bruinhemd inmiddels ook in een glijdende schaal terecht is gekomen. Daarom ook mijn vriendelijk gestelde vraag "pardon?".quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij gewoon een normale reactie plaatst, dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen? Ik post ook regelmatig in dergelijke topics, maar als iemand het heeft over 'een topic vol bruinhemden', dan weet ik dat dat niet aan mij is gericht. En zo wel, dan praat diegene poep.
Hoink praat dan ook gewoon poep met zijn statement dat de bruinhemden komen. Zelfs jij moet dat zien Koos.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij gewoon een normale reactie plaatst, dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen? Ik post ook regelmatig in dergelijke topics, maar als iemand het heeft over 'een topic vol bruinhemden', dan weet ik dat dat niet aan mij is gericht. En zo wel, dan praat diegene poep.
Volgens mij kan je nog steeds bans krijgen voor het plaatsen van foto's van particulieren met naam zonder hun toestemming te hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef Ryan3 het volgende:
Het hoort er nu eenmaal bij op een forum. Als het goed is wordt wat ontoelaatbaar is weg gemodereerd.
Waarom voel je je dan aangesproken? Twijfel je stiekem dan toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik plaats alleen maar normale reacties, daarom ook mijn verbazing
Lees pagina 1 erop na. En dit keer zonder oogkleppies, JeSuisDroplul.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoink praat dan ook gewoon poep met zijn statement dat de bruinhemden komen. Zelfs jij moet dat zien Koos.
Oh, dus je wil je statement veranderen?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog steeds bans krijgen voor het plaatsen van foto's van particulieren met naam zonder hun toestemming te hebben.
Oproepen tot opvoedingskampen en geweld lijken mij nog steeds ontoelaatbaar.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De eerste pagina van dat topic gaat voor 90% over de GroenLinks mevrouw die stageplekken aanbied.
Volgens Hoink moet dit verwijderd worden.
De logica ontbreekt.
Ik twijfel daar niet over.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangesproken? Twijfel je stiekem dan toch?
Nou nee, geef maar aan welke posts op pagina 1 weg mogen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]ja en we gaan weer tot in het absurde.
Ben jij blauw? Nee. Heb jij enige autoriteit verder?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh, dus je wil je statement veranderen?
Prima. Dan nogmaals: waarom voel je je aangesproken?quote:
Geen autoriteit, dus probeer dit aub niet vent. Pis in m'n broek.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nou nee, geef maar aan welke posts op pagina 1 weg mogen.
Je klinkt een beetje mad hoink, wil je misschien nog iets kwijt over je bruinhemden opmerking? Het blijkt namelijk dat deze op vrij weinig gebaseerd is.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen autoriteit, dus probeer dit aub niet vent. Pis in m'n broek.![]()
Heb je ondertussen heel pagina 1 al verwijderd?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:52 schreef Frutsel het volgende:
sommige 'bruinhemden' hier moeten ook naar een heropvoedingskamp
de slowchat is ergens anders, daar hebben we ook views nodig
Heb je ook een beetje een idee wat ik zie als ik weer een uitgebraakt hersenspinseltje van jou tegen kom.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je klinkt een beetje mad hoink, wil je misschien nog iets kwijt over je bruinhemden opmerking? Het blijkt namelijk dat deze op vrij weinig gebaseerd is.
bijna... jij moet nogquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je ondertussen heel pagina 1 al verwijderd?
Oproepen tot heropvoedingskampen is een oud Lubberiaans fenomeen. Hij wilde in 1983 dit soort ventjes al heropvoeden olv defensie. We hebben tegenwoordig ook van dat soort heropvoedingskampen. Bij ons in de buurt in de bossen staat er één. Regelmatig ontsnappen dergelijke lieden dan en gaan dan even op dievenpad in nabij gelegen dorp. Oproepen tot eigenrichting is een vrij rekbaar begrip kennelijk. Ik heb niemand gezien die zegt de mitrailleur erover. Wel zijn er mensen die de actie van Van Rij goedkeuren. Zoals ik uitleg iets dat altijd gedaan wordt in Marokko en vandaar dat daar minder van dat straattuig is, wordt altijd gezegd. Ikzelf zou het niet doen, maar ik neem die man het niet kwalijk iig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog steeds bans krijgen voor het plaatsen van foto's van particulieren met naam zonder hun toestemming te hebben.
Oproepen tot opvoedingskampen en geweld lijken mij nog steeds ontoelaatbaar.
Vernemen van een bron. Jammer dat je op deze manier Facebook vigilantisme probeert goed te praten. Die details hebben echt geen enkele relevantie voor de discussie en worden alleen geplaatst om die etters aan de schandpaal te nagelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
Oproepen tot heropvoedingskampen is een oud Lubberiaans fenomeen. Hij wilde in 1983 dit soort ventjes al heropvoeden olv defensie. We hebben tegenwoordig ook van dat soort heropvoedingskampen. Bij ons in de buurt in de bossen staat er één. Regelmatig ontsnappen dergelijke lieden dan en gaan dan even op dievenpad in nabij gelegen dorp. Oproepen tot eigenrichting is een vrij rekbaar begrip kennelijk. Ik heb niemand gezien die zegt de mitrailleur erover. Wel zijn er mensen die de actie van Van Rij goedkeuren. Zoals ik uitleg iets dat altijd gedaan wordt in Marokko en vandaar dat daar minder van dat straattuig is, wordt altijd gezegd. Ikzelf zou het niet doen, maar ik neem die man het niet kwalijk iig.
Het plaatsen van foto's van particulieren, valt hier onder overnemen van een bron.
Het vermelden van naam en toenaam, komt uit dezelfde bron en zou geanonimiseerd moeten worden feitelijk.
Ik vind dit een te onbeduidende schending van eventuele rechten. Die jochies zullen wel trots zijn ook. Morgen is dit incident weer vergeten. Alleen de term "wit revanchisme" is wrs het novum dat blijft.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vernemen van een bron. Jammer dat je op deze manier Facebook vigilantisme probeert goed te praten. Die details hebben echt geen enkele relevantie voor de discussie en worden alleen geplaatst om die etters aan de schandpaal te nagelen.
Maar als je het relativeert hebben ze uiteindelijk niets te vrezen. Er zitten toch alleen maar bange cuckholds hier.
Uiteraard niet. Gewoon nu aanpassen wetende dat het morgen weer gebeurd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Satudarah-leden overwegen metroconducteur te worden.....
Asjeblieft zeg, kunnen de TT's van dit soort cryptische flauwigheden (ondergronds gaan -> metroconducteur worden) verschoond blijven?
dat kan aangezien ik er morgen niet benquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Gewoon nu aanpassen wetende dat het morgen weer gebeurd.
Kan iemand anders wel gewoon privé informatie verwijderen, conform de richtlijnen van Fok!quote:
Typerend berichtje dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
... maar je blijft een bekrompen mongooltje als je daarna ook nog eens gaat beweren dat men racisme 'uitlokt'.
Dit zegt toch wel genoeg over NWS.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Op het EK forum is eenzelfde topic zonder moslim analyses en die is veel interessanter imho.
wat dan?quote:
die is wegquote:Op zondag 12 juni 2016 14:42 schreef StaceySinger het volgende:
users Dingflofbips
post dit :
De meest plausibele verklaring is nog dat vader Graafsma zelf zijn dochter heeft misbruikt en ze daarom zelfmoord heeft gepleegd. Graafsma gaat nu, verscheurd door spijt en schuldgevoel, wanhopig zoeken naar een iets of iemand die schuldig is en derhalve zijn betrokkenheid in haar acties kan uitsluiten
NWS / Nieuwe feiten rond dood Dascha Graafsma #2
Moet je bij settings het aantal posts op 999 zetten, heb je maar 1 pagina offtopic.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef Atak het volgende:
Pagina's lang offtopic:
NWS / Grote schietpartij in nachtclub in Orlando #4
hihaho.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je bij settings het aantal posts op 999 zetten, heb je maar 1 pagina offtopic.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je bij settings het aantal posts op 999 zetten, heb je maar 1 pagina offtopic.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik al een reactie of 25 probeer over te brengen. Bedankt!
Das toch geen belediging.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag deze verkapte belediging dan ook weg.
[..]
Welke bedoel je?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat alle trotse Nederlanders eens een beetje fatsoen leren.
Meerdere figuren binnen NWS die steeds menen achterlijk te moeten reageren op alles wat naar Islam riekt.quote:
Oh daar had ik het hier helemaal niet over.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meerdere figuren binnen NWS die steeds menen achterlijk te moeten reageren op alles wat naar Islam riekt.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
NWS / Verkrachte Nederlandse (22) vast in Qatar #5 Terug naar huis?
Het verkrachte moet hier tussen aanhalingstekens. Verzoeke tt aan te passen.
Die TT is volkomen onjuist zelfs.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Rutte fel tegen de wil van het volk en de democratie
Titel is belabberd, geen idee waar het over gaat.
Hoezo? Dit is juist een voorbeeld van een van de weinige TTs die precies de lading van het bericht in de OP dekt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:45 schreef Toefjes het volgende:
NWS / IS leden steken transgender neer in Brussel
TT kan op z'n minst tussen aanhalingstekens geplaatst worden.
En het blijkt daarbij weer een bijeenkomst voor White Genocide complottheoristen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Israel verleent hulp aan Jihadistische groeperingen
TT is onjuist en gechargeerd.
wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Israel verleent hulp aan Jihadistische groeperingen
TT is onjuist en gechargeerd.
Hoink ben jij ook Soenni?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:27 schreef hoink581 het volgende:
NWS / Soennisme is vrede.
Wederom een sturende TT.
Nee, ik heb gewoon een hekel aan sarcastische, sturende TT's in een forum dat gaat over nieuws. Dat is niet de bedoeling namelijk.quote:
TT aangepast, Bron toegevoegdquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een hekel aan sarcastische, sturende TT's in een forum dat gaat over nieuws. Dat is niet de bedoeling namelijk.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:50 schreef NanKing het volgende:
Nou wat een boude bewering, ik geloof t direkt. Ik zou het als nabestaande ook godsgruwlijk onrespectvol vinden.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Precies. Het is al tamelijk vervelend als het priveleven van een levend persoon tot in de details wordt uitgeplozen. Het is nog veel genanter om dat met doden te doen die zich zelf niet kunnen verweren tegen roddel, achterklap en onwaarheden. Wat voor doel dient het bovendien, anders dan de zelfbevrediging van een stelletje hobbyspeurneuzen?
Topic is inmiddels vol, ik heb wel wat aangepast en ge-edit, niet verwijderd omdat het net vol zat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef NanKing het volgende:
NWS / Jong echtpaar sterft op huwelijksreis. misschien kan hier de bezem een beetje door? Inclusief mijn eigen posts dan.
Ruimte voor speculatie in NWS moet er zijn maar mag niet de overhand krijgen.quote:
Tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Topic is inmiddels vol, ik heb wel wat aangepast en ge-edit, niet verwijderd omdat het net vol zat.
FB / Een misdaadforum
Dat topic liep onlangs ook in FB en heb achter nog eens een balletje opgegooid.
Van mij mag MIS zo terugkomen hoor. Ik weet zelf niet meer waarom het gesloten is destijds, mogelijk omdat het gewoon niet meer liep. Misschien dat MIS in sommige gevallen een tussensprong kan zijn tussen NWS en BNW.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tofthnx.
Overigens is het ook zonder MIS te heropenen volgens mij op te lossen. DIt forum heet nieuws en achtergronden, is het geen idee om het echt te splitsen met subfora en dan evt topics paralel laten lopen. Eentje met alleen echt nieuws en eentje waar er op losgeachtergrond wordt?
Dit forum is voor mij sinds ik niet meer in NL woon mijn grootste Nederlandse nieuwsbron, ik ben graag op de hoogte van nieuws maar niet zoals veel topics verlopen. Het topic over Orlando bijv gaat niet meer over het onderwerp imo maar meer om randverschijnselen (wat ook prima is het is hier een discussieplatform). Ik weet niet of het mijn perceptie is of dat het echt zo is maar ik heb het idee dat een paar jaar geleden meer feiten, linkjes, bronnen gepost werder en nu in elk topic het een herhaling van zetten is.
Geen dankquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:57 schreef Kaas- het volgende:
Dank voor aanpassing TT burgemeester Londen.
nee - er zijn gewoon nieuwe feiten dus wat is je punt ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef Copycat het volgende:
Hoi, kan in dat Dascha-topic het woord feiten vervangen worden door speculaties? Lees de laatste 24 uur even door voor onderbouwing.
ik zie er een discussie waar je zelf niet aan deelneemt ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:09 schreef Copycat het volgende:
Oh my.
Maar ik vroeg het aan een mod, niet aan jou, op basis van de speculatieve nonsens van de laatste dagen. Je zou als nabestaande maar op die 'feiten' stuiten.
Wie ben jij trouwens om voor de nabestaanden te praten?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:19 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: ik vraag het niet aan jou, maar aan het moderatieteam. Butt out.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:19 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: ik vraag het niet aan jou, maar aan het moderatieteam. Butt out.
Dank je.quote:
Neem dan ook even mee dat Copycat andere users komt beschuldigen van het posten vanquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:53 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Ik zal het topic even nalopen. Wat betreft de discussie hier, schaar ik me helemaal achter copycat. Het is bijzonder hinderlijk als iedereen zich er tegenaan gaat lopen bemoeien als iemand hier feedback vraagt.
Er wordt je niks gevraagd en ik kan prima mijn eigen mening vormen en mijn collegae vast ook. Iemand heeft een vraag en daar reageren we graag op en dat proces verloopt beduidend soepeler zonder ruis op de lijn
Schei uit hoor. Als je niet tegen 'speculatieve nonsens' kan, kan ik je niet helpen. Als ze het nou over 'achterlijke bullshit die die mongolen als StaceySinger posten' zou hebben, zou het een aanval zijn die ik weg ga halen. Dat ze posts in een topic speculatieve nonsens vindt waar een mod naar moet kijken is gewoon zeggen wat je ergens van vindt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Neem dan ook even mee dat Copycat andere users komt beschuldigen van het posten van
" speculatieve nonsens" .
dat is een nogal affreuze aantijging
Weet je wat het is? Dit zagen we bij die verdwenen meisjes in de rimboe ook. FOK! verandert in een een bolwerk van wannabespeurneuzen. Over het nieuws gaat het nog maar zijdelings, het gaat om de speurtocht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef Copycat het volgende:
Hoi, kan in dat Dascha-topic het woord feiten vervangen worden door speculaties? Lees de laatste 24 uur even door voor onderbouwing.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:25 schreef NanKing het volgende:
Ipv mis kan het misschien beter cluedo of vermist worden. Lijkt me eik nog een beter idee
Zou mooi zijn en een hoop ordinaire off topic discussie's vermijden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Topic is inmiddels vol, ik heb wel wat aangepast en ge-edit, niet verwijderd omdat het net vol zat.
FB / Een misdaadforum
Dat topic liep onlangs ook in FB en heb achter nog eens een balletje opgegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |