Welke bedoel je?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat alle trotse Nederlanders eens een beetje fatsoen leren.
Meerdere figuren binnen NWS die steeds menen achterlijk te moeten reageren op alles wat naar Islam riekt.quote:
Oh daar had ik het hier helemaal niet over.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meerdere figuren binnen NWS die steeds menen achterlijk te moeten reageren op alles wat naar Islam riekt.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
NWS / Verkrachte Nederlandse (22) vast in Qatar #5 Terug naar huis?
Het verkrachte moet hier tussen aanhalingstekens. Verzoeke tt aan te passen.
Die TT is volkomen onjuist zelfs.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Rutte fel tegen de wil van het volk en de democratie
Titel is belabberd, geen idee waar het over gaat.
Hoezo? Dit is juist een voorbeeld van een van de weinige TTs die precies de lading van het bericht in de OP dekt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:45 schreef Toefjes het volgende:
NWS / IS leden steken transgender neer in Brussel
TT kan op z'n minst tussen aanhalingstekens geplaatst worden.
En het blijkt daarbij weer een bijeenkomst voor White Genocide complottheoristen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Israel verleent hulp aan Jihadistische groeperingen
TT is onjuist en gechargeerd.
wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Israel verleent hulp aan Jihadistische groeperingen
TT is onjuist en gechargeerd.
Hoink ben jij ook Soenni?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:27 schreef hoink581 het volgende:
NWS / Soennisme is vrede.
Wederom een sturende TT.
Nee, ik heb gewoon een hekel aan sarcastische, sturende TT's in een forum dat gaat over nieuws. Dat is niet de bedoeling namelijk.quote:
TT aangepast, Bron toegevoegdquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een hekel aan sarcastische, sturende TT's in een forum dat gaat over nieuws. Dat is niet de bedoeling namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |