echter dekt het totaal de lading niet:quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:29 schreef damian5700 het volgende:
Ontploffing voor Stade de France
Dit is de originele titel van het Telegraaf artikel en dat is dus prima.
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..quote:De politie zou een onbeheerd achtergelaten koffer tot ontploffing hebben gebracht.
Daarom heeft Damian het toch ook gewijzigd van 'aanslag' naar 'ontploffing'. Wat jij quote spreekt ook van een ontploffingquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
echter dekt het totaal de lading niet:
[..]
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..
Dat van die terreuraanslag klopt en daarop heb ik het veranderd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
echter dekt het totaal de lading niet:
[..]
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..
dat klopt, echter zag ik staan terreuraanslag in in de post van damian, kennelijk worden topic titels niet meer bijgewerkt als ze eenmaal geplaatst zijn.. kan mij herinneren dat dit vroeger wel zo was..quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom heeft Damian het toch ook gewijzigd van 'aanslag' naar 'ontploffing'. Wat jij quote spreekt ook van een ontploffing
checkquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Brits parlementslid vermoord bij Leeds
Ze is overleden, misschien de TT aanpassen.
Ik zou even Lelijknap in de gaten houden. Sympathisant van de actie, loopt nu al te dwepen met video's van de groepering.quote:
Is weg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even quoten om duidelijk te maken waarom deze man tot 1-1-2016 permanent geband was op Fok. Hij steunt openlijk moordenaars.
Dit lijkt me tegen alle regels in te gaan en ook wel wat erger te zijn dat een grapje waarvoor je er even enkele uren af moet.
Niks doen. Die jongen is al maanden aan de gang op.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:15 schreef 99.999 het volgende:
Wat is eigenlijk jullie beleid ten opzichte van al die lui die constant over genocide wauwelen?
Mja msnap dan de haat richting negers welquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niks doen. Die jongen is al maanden aan de gang op.
Val zo iemand lastig met z'n getroebleerde verleden om hem in de spiegel te laten kijken en je krijgt er zelf een.
Dit is de titel van het stuk uit het AD.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:23 schreef hoink581 het volgende:
NWS / 'We sluiten de ogen voor moslimgeweld'
Onduidelijke titel.
Ja, maar het is nu tegelijkertijd een honingpot voor boze burgers.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:26 schreef damian5700 het volgende:
Dit is de titel van het stuk uit het AD.
Dus eigenlijk zou het topic onvindbaar moeten zijn voor boze burgers die hun onderbuikgevoelens weer eens bevestigd zien wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu tegelijkertijd een honingpot voor boze burgers.![]()
Nee, zeker niet. Maar TT en OP zetten de toon. Gaat een weinig constructief topic worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:31 schreef Woelwater het volgende:
Dus eigenlijk zou het topic onvindbaar moeten zijn voor boze burgers die hun onderbuikgevoelens weer eens bevestigd zien worden
Dat staat al in de eerste regel van het artikel en verder dekt de TT de lading prima. De vrouw heeft specifiek een boek geschreven over dit onderwerp.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het niet slimmer erbij te vermelden dat het een interview is met een Duitse agente?
Dat weet ik, heb het interview in de Volkskrant ook zien langskomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:34 schreef Mani89 het volgende:
Dat staat al in de eerste regel van het artikel en verder dekt de TT de lading prima. De vrouw heeft specifiek een boek geschreven over dit onderwerp.
Nou en? Mogen boze burgers zich niet uiten op FOK!?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het niet slimmer erbij te vermelden dat het een interview is met een Duitse agente?
Volgens mij is dat het bestaansrecht van de FP en NWS in zijn geheel. Ik zeg alleen maar dat je hiermee stemmingmakerij in de hand speelt. Zou prettig zijn om de kans dat een topic uitloopt op een lange "landverrader, wegkijker" rant te verlagen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Nou en? Mogen boze burgers zich niet uiten op FOK!?
Een topic over alle fijne dingen die moslims ons brengen met bijhorende positieve TT zou idd ook wel eens welkom zijn voor de afwisseling. Helaas voelen weinig zich geroepen zo'n topic te openen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar TT en OP zetten de toon. Gaat een weinig constructief topic worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:39 schreef Woelwater het volgende:
Een topic over alle fijne dingen die moslims ons brengen met bijhorende positieve TT zou idd ook wel eens welkom zijn voor de afwisseling. Helaas voelen weinig zich geroepen zo'n topic te openen.Goedkope spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga natuurlijk niet een topic een of andere vage afwijkende titel van het origineel geven omdat jij anders bang bent dat de 'verkeerde' users komen posten. Zolang men binnen de policy blijft, is iedereen welkom.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het bestaansrecht van de FP en NWS in zijn geheel. Ik zeg alleen maar dat je hiermee stemmingmakerij in de hand speelt. Zou prettig zijn om de kans dat een topic uitloopt op een lange "landverrader, wegkijker" rant te verlagen.
Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Maar als je van de boze burgers dingen tegenkomt die niet kunnen, zie ik de TR's tegemoet en dan komen we erop af
Dit geldt voor elk topic. Dat is ook het nut van de TR-knop. Als je dingen tegenkomt die niet door de beugel kunnen, kan je die TRen om een mod in te schakelen.quote:
Het staat jou natuurlijk ook vrij om zo'n positief topic over moslims te openen. Je laatste topic waarin je voorstelde om NWS te veranderen in "Nederland mijn Vaderland" omdat de toon in de reacties je niet helemaal aanstaat was ook weinig positiefquote:
je komt zelf vertellen dat de familie Graafsma verwarring heeft gezaaid in de Videoquote:Op zondag 19 juni 2016 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Topicreeks: Nieuwe feiten rond dood Dascha Graafsma #2
Ik probeer op een normale manier te reageren in het topic, maar kennelijk vinden een paar mensen dat ik 'lastige dingen' zeg. Ik word doodmoe van de manier waarop de aanval frontaal wordt ingezet als je ook maar iets zegt dat niet strookt met de denkbeelden van de usual suspects.
bekend fenomeen in dat soort topics maar hier is er nog niet echt sprake van toch?quote:Op zondag 19 juni 2016 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik probeer op een normale manier te reageren in het topic, maar kennelijk vinden een paar mensen dat ik 'lastige dingen' zeg. Ik word doodmoe van de manier waarop de aanval frontaal wordt ingezet als je ook maar iets zegt dat niet strookt met de denkbeelden van de usual suspects.
Oh en waar beweer ik dat het de familie Graafsma is die verwarring zaait? Ik heb het oa over jou. De ene keer zeg je dat de politie er na 10 tot 15 minuten was en even later heeft het een uur geduurd voor de hulpdiensten er waren. Maar als je daar een opmerking over post is he standaard antwoord gezucht dat ik slecht kan lezen, of iets in de trant van "kijk de video maar" of een mededeling dat iemand die nooit in het topic post maar eerst de hele reeks moet teruglezen voor ie maar de bekende weg vraagt.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je komt zelf vertellen dat de familie Graafsma verwarring heeft gezaaid in de Video
Er is onduidelijkheid gezaaid over het arriveren van de hulpdiensten
dat is nogal een beschuldiging
Nou ja, ik heb in de laatste twee topics tot twee keer toe een gerucht/aanname in twijfel getrokken en de reactie was beide keren nogal doorspekt met gezucht en gesteun. Ik zou niet goed kunnen lezen, geen kennis van de zaak hebben, etc. Terwijl ik het over quotes gaat die letterlijk in het topic staan.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
bekend fenomeen in dat soort topics maar hier is er nog niet echt sprake van toch?
welke posts doel je op?
Dat is onnodig. En zo gaat het om de haverklap als je wat kritisch bent tegenover de usuals in het topic.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ben je nou niet zo slim of hoe zit het ?
Er zijn protocollen en daar heeft de politie zich aan te houden
De calamiteiten dienst van Prorail ruimt het spoor op .
De politie zal hoogstens assistentie verlenen door een paar lintjes te trekken
en het verkeer te regelen . verder mogen ze niet in de weg lopen.
Nou das ook niet aardig...quote:Op zondag 19 juni 2016 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jij komt het topic binnenstormen zonder de docu gezien te hebben. Brullen dat users dingen verzinnen en concluderen die in de docu genoemd worden. Dat was "typerend voor het gespeurneus" right?quote:Op zondag 19 juni 2016 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Voel je je aangesproken? Er is ontegenzeggelijk een clubje users dat steevast in dit soort topics aanwezig is, en vaak domineert. Die bedoel ik.quote:
Aanname.quote:Op maandag 20 juni 2016 05:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Jij komt het topic binnenstormen zonder de docu gezien te hebben.
Nou, dit is een schoolvoorbeeld van wat ik bedoel met mijn melding in FB. Overigens ben ik niet degene die het onderwerp "wel of niet donkere paadjes" ter sprake heb gebracht of die er eindeloos over door gaat.quote:Brullen dat users dingen verzinnen en concluderen die in de docu genoemd worden.
Dat was "typerend voor het gespeurneus" right?Een poging tot nuance je niet blind te staren op het woordje hulpdiensten maar in plaats daarvan bijvoorbeeld op de bergingstijd richten levert me gelijk weer een verwijt van "aanname" op. Bron? Waar kan ik dat lezen?!
Topic verliep voor de verandering redelijk goed tot jouw bombastische inval. Nou is het weer redelijk naar de gallemiezen. Of mensen instinctief liever wel of niet donkere bospaadjes mijden gaat het na een dag tolololo nou over. Top gedaan.![]()
quote:Voor de mods (als die er nog zijn) een mooie testcase. Kan zo'n topic nog op Fok! of is het niet meer mogelijk? Want in het laatste geval kun je de toko wel sluiten imo.
Beste streepje-puntje, je wist niet waar het vandaan kwam over de hulpdiensten en bergingstijden. Dat schuif je direct in de schoenen als geconcludeerd door users en "typerend voor het gespeurneus". Ik maakte zelf ook een fout over het woord "hulpdiensten", prima my bad. Wat is er mis toegeven dat jij er ook naast zat? Nope. stug volhouden. Anderen zijn vijandig en je wordt onheus bejegend. En als ze jou op je eigen gedrag wijzen zijn ze onvolwassen.quote:Op maandag 20 juni 2016 07:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Chapeau voor je volwassen reactie
Klopt. Daarom vroeg ik waar ik dat kan nalezen. Maar ook dat mag kennelijk niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 07:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Beste streepje-puntje, je wist niet waar het vandaan kwam over de hulpdiensten en bergingstijden.
Nee dat doe ik niet. Je moet wel goed lezen wat ik schrijf.quote:Dat schuif je direct in de schoenen als geconcludeerd door users en "typerend voor het gespeurneus".
Ah natuurlijk, ik heb het topic verkloot. Hoe precies? Omdat ik niet klakkeloos mee wil gaan in de stroom van geruchten, geroddel en oncontroleerbare aannames? Omdat ik een poging doe feiten van speculatie te scheiden? Omdat ik iets het topic in breng dat voor de verandering wel gestaafd wordt door voor iedereen controleerbare feiten (Blauwkapelmelding).quote:Ik maakte zelf ook een fout over het woord "hulpdiensten", prima my bad. Wat is er mis toegeven dat jij er ook naast zat? Nope. stug volhouden. Anderen zijn vijandig en je wordt onheus bejegend. En als ze jou op je eigen gedrag wijzen zijn ze onvolwassen.
En nogmaals je helpt ondertussen het hele topic naar de klote. Dat vind ik jammer. Voor de variëteit in NWS, is er amper, is het ook jammer.
Rond de 16e minuut in de docu.quote:Op maandag 20 juni 2016 08:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Klopt. Daarom vroeg ik waar ik dat kan nalezen. Maar ook dat mag kennelijk niet.
Dat is precies het punt. Ik wil dat soort beweringen niet zomaar klakkeloos voor waar aannemen. Ook als ze in een documentaire worden genoemd hoeven ze niet per se waar te zijn. Dat het in de docu wordt genoemd snap ik, maar ik wil weten waar het vandaan komt. En die vragen moeten gesteld kunnen worden zonder al die kinderachtige vijandige reacties.quote:
En nu kom je andere users maar weer even als gekke henkies wegzetten ?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is precies het punt. Ik wil dat soort beweringen niet zomaar klakkeloos voor waar aannemen. Ook als ze in een documentaire worden genoemd hoeven ze niet per se waar te zijn. Dat het in de docu wordt genoemd snap ik, maar ik wil weten waar het vandaan komt. En die vragen moeten gesteld kunnen worden zonder al die kinderachtige vijandige reacties.
Ja dat vind ik geneuzel en dat mag ik zeggen.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En nu kom je andere users maar weer even als gekke henkies wegzetten ?
dat ze maar iets neuzelen ?
je post #214
Het hele geneuzel over of het wel of niet logisch is dat ze dat bospad heeft genomen.
Een MIS een optie?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:21 schreef Frutsel het volgende:
Er is al wat gemod...dus stop eens met dat geneuzel (ja dat mag ik/je zeggen) allemaal aub
maar zo langzamerhand merk ik al dat er schijnbaar niets gaat veranderen dus dan moeten we het maar anders gaan doen.
Dank.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:21 schreef Frutsel het volgende:
Er is al wat gemod...dus stop eens met dat geneuzel (ja dat mag ik/je zeggen) allemaal aub
Gooi de FOK!stok erbij, nog wat andere speurneuzerijgeneuzel, mystery games etc en probeer het, iig tijdelijk. Positiever dan een krampachtig positiviteitspaleis.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:29 schreef Copycat het volgende:
Ik ben steeds meer voor een CLU(edo)-forum. Niet zozeer expliciet misdaad, maar allerlei topics waar de zelfverklaarde Missjes Marple en Monsieurs Poirot ongehinderd kunnen speculeren over waarom een zelfmoord toch echt doodslag is, heksenjachtje meer of minder op 'verdachten' of tot in den treure kunnen dagdromen over hoe organenhandel onze meiden in het buitenland bedreigen. Een forum waar elke dood voorbedachte rade is en iedereen een detective. Kan NWS bij de feiten blijven.
Geneuzel heeft bij mij toch een behoorlijke negatieve ladingquote:Op maandag 20 juni 2016 10:21 schreef Frutsel het volgende:
maar zo langzamerhand merk ik al dat er schijnbaar niets gaat veranderen dus dan moeten we het maar anders gaan doen.
Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel een steek onder water. Niet nodig Stacey.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat streepje-puntje-streepje gisteren goed meegezocht heeft![]()
dus het gaat de goeie kant op
Je kwam gisteren met goede steek-houdende argumenten!quote:Op maandag 20 juni 2016 10:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel een steek onder water. Niet nodig Stacey.
het hele topic krijgt een negatieve lading bij veel users als bepaalde andere users uberhaupt durven te ademen en dat werkt twee kanten op.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Geneuzel heeft bij mij toch een behoorlijke negatieve lading
huh ik maak je juist een complimentquote:Op maandag 20 juni 2016 10:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel een steek onder water. Niet nodig Stacey.
Ik heb het vorige week aangekaart maar vooralsnog komt het er dus niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gooi de FOK!stok erbij, nog wat andere speurneuzerijgeneuzel, mystery games etc en probeer het, iig tijdelijk. Positiever dan een krampachtig positiviteitspaleis.
De mededeling dat ik goed heb meegezocht en dat het dus de goede kant op gaat is niet bepaald positief. De boodschap is duidelijk: "Stipje-streepje verpest de boel maar weet zich al wat beter te gedragen". Aldus Stacey Singer.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je kwam gisteren met goede steek-houdende argumenten!
Stond er ook van te kijken maar mag ook zeker eens gezegd worden.
quote:Op maandag 20 juni 2016 10:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De mededeling dat ik goed heb meegezocht en dat het dus de goede kant op gaat is niet bepaald positief. De boodschap is duidelijk: "Stipje-streepje verpest de boel maar weet zich al wat beter te gedragen". Aldus Stacey Singer.
quote:Op maandag 20 juni 2016 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het hele topic krijgt een negatieve lading bij veel users als bepaalde andere users uberhaupt durven te ademen en dat werkt twee kanten op.
Daar kwam die quote uit ...quote:Op maandag 20 juni 2016 10:40 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb het vorige week aangekaart maar vooralsnog komt het er dus niet.
Je kan het in FB nog eens voorstellen
Nou ja, misschien reageer ik hier wat fel, maar roepen dat ik gisteren een nuttige bijdrage heb geleverd en dat het dus de goede kant uit gaat vind ik geen compliment.quote:
Ja, ik zou zeggen: Stel je vraag eens hierquote:Op maandag 20 juni 2016 11:41 schreef Kaas- het volgende:
NWS / Brits parlementslid vermoord bij Leeds #7
Zie reactie #210 en #219 waarin Peachbird geciteerd wordt vanaf de FP. Hoe werkt dat eigenlijk? Als je zoiets op het forum zou zeggen had Peachbird waarschijnlijk nu een (perma?)ban gehad. Is het zo dat de FP en het forum los van elkaar staan in de zin van dat het daar wel kan en je hier dan ook gewoon doorposten mag?
Wat een onzin, dat is nou juist de pest met veel vaste posters in het topic. Als er iemand bij komt die kritisch is probeert men die zo snel mogelijk de lust van het posten te ontnemen.quote:Op maandag 20 juni 2016 07:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Beste streepje-puntje, je wist niet waar het vandaan kwam over de hulpdiensten en bergingstijden. Dat schuif je direct in de schoenen als geconcludeerd door users en "typerend voor het gespeurneus". Ik maakte zelf ook een fout over het woord "hulpdiensten", prima my bad. Wat is er mis toegeven dat jij er ook naast zat? Nope. stug volhouden. Anderen zijn vijandig en je wordt onheus bejegend. En als ze jou op je eigen gedrag wijzen zijn ze onvolwassen.
En nogmaals je helpt ondertussen het hele topic naar de klote. Dat vind ik jammer. Voor de variëteit in NWS, is er amper, is het ook jammer.
Q.E.D.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:44 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Als er iemand bij komt die kritisch is probeert men die zo snel mogelijk de lust van het posten te ontnemen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Die heeft ie nog nooit bekeken
Staat gewoon in de Op
Echt he, als je wat kritisch bent en niet alles dat beweerd wordt voetstoots aanneemt dan krijg je dit soort reacties. En niet voor het eerst.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou schrijf die meid aan uit de trein, dan weet je het zeker...
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Heb je de hulpdiensten als gebeld of gemaild vroeg ik.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord op m'n vraag (over je contact met de hulpdiensten)
Zelf onderzoek je blijkbaar helemaal niks
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zal best, zat die ook in de trein?
Mijn onderste post hoort helemaal niet in dat rijtje thuis. Beetje knippen, plakken en zielig gaan doen? Je persoonlijke issue's met Stacey staat helemaal los van mijn reactie op een discussie over een professor in de Getuigenwetenschap.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het gaat door
Het duo O en SS doet er echt alles aan om mensen die niet meegaan in hun verhaal te zieken. Het wordt weer enorm trollerig.
[..]
[..]
[..]
Je maakt jezelf belachelijk door de goede bedoelingen en het onderzoek naarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het gaat door
Het duo O en SS doet er echt alles aan om mensen die niet meegaan in hun verhaal te zieken. Het wordt weer enorm trollerig.
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |