Vorige delen:quote:Het is onmogelijk om van iedereen die hier post te verlangen dat ze de naam weghalen van degene die de originele taalfout heeft gepost. Mensen gaan dat namelijk vergeten, bijvoorbeeld omdat dat te veel werk is, of te omslachtig als ze bijvoorbeeld via hun mobiel of tablet FOK!ken, maar vooral omdat het hen gewoon niet boeit wie die originele taalfout heeft gemaakt en ze daar dus niet op letten.
Als iemand zelf het citaat wil anonimiseren, dan is dat prima, maar voor de context is een linkje naar het topic wel handig. Aangeraden wordt om dan niet alleen de naam te verwijderen, maar ook de link naar de post in het citaat omdat de quotealert nog steeds functioneert zolang die link in het citaat staat.
Wordt dit alles niet weggehaald, dan gaan we daar ook geen drama van maken!
Discussies over deze reeks horen thuis in het TTK-feedbacktopic.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef Iemand het volgende:
Ze zijn zacht en prettig.
Comfatabel 's ochtend in de file![]()
Zijdelingse steun kan je vergeten.
Ik denk wel dat voor een lange rit het lekkerder zou zijn om een hardere stoel te hebben.
Maar ja, ik rijd voornamelijk woon-werk-boodschappen.
Iemand een idee wat "ledermate" zijn?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:36 schreef iemand[/url] het volgende:
blabla.....
Klacht: Mentaal nog niet klaar voor stenigingen, onthoofdingen, afhakken van ledermate uit naam van Allah.
Een bepaalde mate van lederquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef devlinmr het volgende:
Iemand een idee wat "ledermate" zijn?
Dit wellicht?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Iemand een idee wat "ledermate" zijn?
ledermateN dusquote:Op woensdag 3 september 2014 12:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit wellicht?
[ afbeelding ]
Een maatstaaf....is dat de standaardmaat van een staaf?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:21 schreef iemand het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij als maatstaaf daarvoor moet gebruiken.
Ik vond die installateur al zo kattigquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:16 schreef iemand het volgende:
[..]
Dit is zo. En als die badkamerverkoper een miauwende installateur die meer geld wil vangen in jouw schoenen schuift, dan zou ik dat her en der op het internet zetten. Als ie er niets aan doet. Want dat is een kwalijke zaak.
quote:Op maandag 8 september 2014 02:18 schreef mig72 het volgende:
Maar wat een vreselijke horror zouden die arme meisjes meegemaakt hebben zeg.
Er ligt dit bos achter ons huis, het is waarschijnlijk niet eens zo groot als twee voetbalvelden maar als ik 's nachts aan de rand ga staan net op de plek waar de struiken beginnen word ik algauw bang. En ik ben man.
Je weet niet wat er daarin ligt/leeft/kruipt/zich schuilhoudt of dood ligt. De struiken zijn heel erg dicht, er komt geen licht binnen, het is stikdonker, en zelfs met een fleshlight zou ik mij verloren voelen - voelt nutteloos aan, kan hoogstens 0,5 meter verlichten voordat de eerstvolgende struik het licht afbuigt.
Daarnaast hoor je onophoudelijk rare insectengemopper/geklapper/gekrijs en weet je ineens niet meer of er slangen inzitten of woedende mieren of virusmuggen. Godsamme zeg wat verschrikkelijk om daar te moeten overnachten.
Je krijgt zoøhet gevoel dat je je in een horrorfilm van Halloween of Jason bevindt, een van die boemanfilmpjes met het mes je weet wel.
Ik zou mijn grootste vijand zoiets niet toewensen.
Je kan ook nauwelijks binnenlopen zo plakken die planten aan elkaar.
Je weet ook niet of er een moordenaar erin hangt, het is waarschijnlijk een onreëel vrees maar op dat sooort moment neemt het gevoel het over van je verstand. Geen prettige gedachten om daar te moeten slapen, zelfs met tent.
En dit is maar een bos in de buitenstad, dames en heren, geen jungle!
Em dan denk ik aan die meisjes en vraag ik.me af wat ze gedaan zouden hebben om zulke ellende te verdienen en zo triest aan hun einde te komen. Ik kan alleen hopen dat ze niet lang geleden hebben. Moge God hun ziel zegenen.
Dat is toch gewoon een personificatie? Of een pars pro toto?quote:Op maandag 8 september 2014 10:00 schreef Gravedigger het volgende:
KLB / Een hele zaal die met zijn vingers knakt
Right!quote:Op maandag 8 september 2014 10:16 schreef Treinhomo het volgende:
TTK / Waar vind ik een tekstschrijver/copyrighter?
quote:Op zondag 7 september 2014 14:35 schreef sturmpie het volgende:
dat kleine radartje links boven is de startmotor.
(verbeter me aub als iets niet kopt)
Met aanvulling:quote:Op zondag 7 september 2014 22:55 schreef Susteren het volgende:
Steeds meer begin ik mij af te vragen of (gezichts)vormen indirect een connectie vormen met intelligentie.
Zelf merk ik dat brede gezichten vaak vrij lomp zijn, terwijl smalle gezichten met een hoger voorhoofd juist wat intelligenter zijn.
Is dit totale onzin of is er wel degelijk een verbindtenis tussen je gezicht en je intelligentie?
quote:Op zondag 7 september 2014 22:56 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Zo te lezen heb jij een heel breed hoofd en een laag voorhoofd.
Heb ik een nieuw woord gemist of is zijn autocorrect van slag? Ik begrijp niet wat er zou moeten staanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:32 schreef Iemand het volgende:
Een festival waarbij 50% van de bezoekers al kaakschaatsend samenklontert bij te toiletten om hun flesje bij te vullen is natuurlijk wel een probleem voor organisaties.
Ik denk dat kaakschaatsend betekent dat je als een malle knarsetandt door de XTC. Vind het wel beeldend.quote:[b]Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef Rewimo het volgende:[/b
Heb ik een nieuw woord gemist of is zijn autocorrect van slag? Ik begrijp niet wat er zou moeten staan
Geen idee, ik doe daar niet aanquote:Op maandag 8 september 2014 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat kaakschaatsend betekent dat je als een malle knarsetandt door de XTC. Vind het wel beeldend.
Ik ook niet, maar dat is gelukkig geen vereiste om een woord te duiden.quote:Op maandag 8 september 2014 16:43 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee, ik doe daar niet aanIk vind het wel een prachtig woord trouwens
Da's waar maar ik kon dat er niet uit afleidenquote:Op maandag 8 september 2014 16:43 schreef Copycat het volgende:
Ik ook niet, maar dat is gelukkig geen vereiste om een woord te duiden.
Met zijn hont waarschijnlijkquote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef Iemant het volgende:
lampje staat helemaal links onderin dus zag het pas toen ik voor de pond stond
Vast wel. Maar wat betekent het dan?quote:Op maandag 8 september 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Is geen fout idd, gewoon de gangbare term in gabberland.
quote:Op woensdag 10 september 2014 01:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar wat betekent het dan?
quote:Op maandag 8 september 2014 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat kaakschaatsend betekent dat je als een malle knarsetandt door de XTC. Vind het wel beeldend.
Wat een heerlijke contaminatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef iemand het volgende:
Zij neemt met wie dan ook genoegen en zal vast ook niet de ruggengraat hebben om m eruit te gooien.
Hun volwassen leven is een aaneenstapeling van 'had ik niet moeten doen'.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat geeft toch een nieuwe dimentie aan 'zonnehemel'
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef StaceySinger het volgende:
ja en dan schrijft ze > Zeker als dat groter maken gebeurt op een internetforumpje in Nederland met wat mensen met teveel tijd
komt nogal erg degenererend over
Relatieveringsvermogen. Dat is dat je je flexibel kunt opstellen in je relatie.quote:Op maandag 15 september 2014 20:14 schreef iemand het volgende:
Je zou het kunnen proberen maar ik denk niet dat je ouders je schadeloos kunnen stellen voor je gebrek aan relatieveringsvermogen.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:19 schreef iemand het volgende:
Ik zal wel een vreemde eend in de bijt zijn.
Er is niks mis mee dat grootouders hun kleinkinderen graag zien en er iets mee willen ondernemen.
Het maakt het lastig ivm de,hobbies en sportclubjes van de kinderen. Maar daarnaast mag er best ruimte zijn om de kinderen iets met grootouders kunnen ondernemen.
Dat logeren ach iedereen staat daar anders in, wij "waren"daar erg makkelijk in. Helaas lukt dat nu niet meer. Maar nog steeds passen de grootouders hier met enige regelmaat op. Soms nemen ze hun kleinkind mee,en soms is het hier in huis. Ben erg blij dat ons kind een band op bouwt met de grootouders.
Ik zou met zoon en schoondochter aan tafel gaan zitten en kijken of er een gulle middenweg in te vinden is,zodat iedereen tevreden is.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:51 schreef Iemand het volgende:
Ik dacht dus: "Wat heb ik nu weer aan mijn schoen hangen?"..paniek om niets dus..
Het valt nog mee, dat hij er geen 'gedraagt' van gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:03 schreef iemand het volgende:
hierbij verkoop ik mijn HTC one, meegeleverd zit :
-2 hoesjes
-doosje
-aankoopbewijs
-oplader
-stekker voor buitenlandse stopcontact
Het scherm is krasvrij, dat komt omdat hij altijd met een screenprotector gedraagd is.
Altijd leuk, beelden van een oor.quote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef iemand het volgende:
Aah gelukkig, ik begon de earial shots al te missen
quote:Op zondag 21 september 2014 23:03 schreef rozecroc het volgende:
De laatste kloeg over het feit dat ik haar existentiële levensvragen niet kon beantwoorden.
Ik mierk dan ook al snel aan frequentie van de door haar geïnitieerde trillende beweging der luchtdelen dat ze moeite had met dit verschil. Ik vind het nog altijd jammer dat het tussen ons niet heeft geworken.
Bedankt voor de eervolle vermelding. Ik heb direct een printscreen uitgepronten en boven mijn bed gehangen.quote:
Gehongen.quote:Op maandag 22 september 2014 09:03 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Bedankt voor de eervolle vermelding. Ik heb direct een printscreen uitgepronten en boven mijn bed gehangen.
Hum....quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:31 schreef redelephant12345 het volgende:
wakker worden van een andermans zijn wekker
Hoge borg, inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, 3,5 duizend euro is veel geld voor een geborgen gebrek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Ik gok op "hoe"quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
DIG / app verdwenen uit Adroid stoor, hoor verwijderen?
En ik kan uit de OP ook niet opmaken, wat hij nou met dat laatste deel bedoelt.
We kapen toch vLuchten?quote:Op zondag 28 september 2014 10:18 schreef iemand het volgende:
Tegelijkertijd weten we nog steeds de vruchten te kapen uit het oosten.
Suiker?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:51 schreef Jellereppe het volgende:
Die vader is ook geen bestuursvoorzitter geworden door met een rijke vrouw aan te pampen.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:44 schreef iemand het volgende:
zal wel weer spoedberaad worden in den haag kunnen ze weer traantjes pingen voor extra zetels
Nooit zakelijk in zee gaan met familie..quote:Op zondag 28 september 2014 20:04 schreef iemand het volgende:
Hoi
Mijn vriendin werkt in een fastfood restaurant, als bijbaan.
Echter heeft ze na deze dag een nep biljet aangenomen wat ze niet doorhad schijnbaar. Nu heeft haar mamager gedreigd met ontslag, kan of mag dit?
Ik vind het vreemd, dus vandaar de vraag.
Van voor wel?quote:Ik kon vanachter ook niet slapen en ik moest om 5 uur opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef Fsmxi het volgende:
De Turkse president Erdogan heeft een beslissing van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens becriticeerdt,
En bedanktquote:Op maandag 29 september 2014 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar deze gaat MET naamsvermelding. Hij is té mooi:
[..]
Nee, jij bedankt. Ik kon wel een hartelijke lach gebruiken.quote:
Handig, zo'n brief om af te kicken. Minder werk voor de verslavingszorg.quote:Op maandag 29 september 2014 20:03 schreef Salina het volgende:
Je zegt dat je communicatief vaardig bent, maar je sollicitatiebrief (is dat echt exact dezelfde als die je hier gepost hebt???) zit vol slecht Nederlands: geen hoofdletter waar je wel hoofdletters moet gebruiken, bijvoorbeeld.
Beetje lullig, maar werkgevers zien dat ook en kicken daar wellicht op af.
LOL, ik dacht al toen ik het schreef, wat was nou het woord precies? Afkicken, af...?quote:Op maandag 29 september 2014 20:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Handig, zo'n brief om af te kicken. Minder werk voor de verslavingszorg.
Afketsen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:23 schreef Salina het volgende:
[..]
LOL, ik dacht al toen ik het schreef, wat was nou het woord precies? Afkicken, af...?
Heb er tien seconden over nagedacht en kwam er niet uit, dus toch meer afkicken neergepend.
Afknappen.quote:
Ja, die bedoel ik. Afknappen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Afknappen.
Je kan niet op iets afketsen. Je kan wel op iets afknappen.
Als je de post leest, klopt het wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Overvaller komt tot inkeer na spijt van berouw
Dus eerst had hij berouw en toen kreeg hij daar weer spijt van, maar later kwam hij weer tot inkeer en deed de overval toch maar?
Fooneeties.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:21 schreef Zoev het volgende:
Bizar hoe hij op het publiek afscheurt, net zoals zondag.
Dat zou toch niet mogen met zo'n zware machine bomvol PK's.
Althans ik vind wel dat je dan een risico neemt.
Ik kan straks ook niet met mijn auto naar het werk scheuren richting schuifdeur, en dan gokken of ik op tijd stil kom te staan of dat ik de secetresse begroet met een bumper bumper actie
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:36 schreef taya22 het volgende:
Ps. hij werkt gewoon hoor, en blowen doet hij alleen puur voor het slapen gaan. Hij is echt niet voor galg en rat opgegroeid.
Als vakantiehuisje aanhoudenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:46 schreef ElizabethR het volgende:
WGR / Huur woning opgeven na kopen huis ?
Is dat niet logisch dan?
Emotioneel kruidenmeisjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:19 schreef iemand het volgende:
Kennis van ons heeft een zus (nee geen pics), ongeveer 20 jaar en type emotioneel kruidvat,
Alleen als je schoonvader een pimp is of sowieso?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:03 schreef het volgende:
Als je gewoon een huurcontract hebt met je schoonvader is er misschien zelfs recht op hoertoeslag.
Ies koeltoer!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alleen als je schoonvader een pimp is of sowieso?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef satopex het volgende:
[..]
je moet trots zijn op je besneden lul, de meeste meiden vinden het juist mooi en hichenicher.
Is gewoon pauper.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
SEX / Alleen vrouwen: Zijn grootteschapen donkere mannen echt beter in bed?
En dan ook in de OP.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:14 schreef Iemand het volgende:
Nou dat laatste is dus maar de vraag als het op zijn inkomen wordt gekocht, met in het achterhoofd een bijdrage van haar. En het is geen slecht idee, alleen het komt (misschien door hoe ze het vertelt) nogal houwtje touwtje en vrijblijvend over. En dát lijkt me dan niet echt een goede insteek.
En dan later beweren dat het een 'typfoutje' was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
En dan ook in de OP.
Dus dáárom rijden criminelen vaak in een Mercedes!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:44 schreef blup het volgende:
[..]
Nee je moet de richtingaanwijzer draaien om de witwasinstallatie te activeren.
Gelukkig staan ze nu met beide gedachten op de grond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:33 schreef iemand het volgende:
Ze hebben op twee benen geprobeerd te hinken. En de DGK-achtige drama en een serieuzere insteek. Dat heeft elkaar vanaf het begin gebeten.
thanksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dus dáárom rijden criminelen vaak in een Mercedes!
De weg was zeker ongelukquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:12 schreef slangpie het volgende:
Heb onlangs een aanhanger geleend van mijn 2e werkgever, en die heb ik op de kant gelegd perongelijk.
Gelukkig dat het offerfeest al voorbij was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
En dan ook in de OP.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:10 schreef iemand het volgende:
Nu al een aantal keer gehad dat het beeld bevriesde en dat daarna de pc geen beeld gaf,
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alleen als je schoonvader een pimp is of sowieso?
Een mooie contaminatie!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
Je begint zelf al over aansprakelijkheden: besef je goed dat als je te maken hebt met een stichting die vennootschapsbelasting betaalt, je aansprakelijk kunt worden gesteld voor belastingschulden van de stichting. Ook als je daar niet vanaf wist en je collegae je een poot aan naaien.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:23 schreef ... het volgende:
[..]
Houden jullie me nou voor het ootje?
Zo'n begeleidstet lijkt me ook wel wat!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef iemand het volgende:
Via maatschappelijk werk kun je misschien een activiteitenbegeleidstet regelen?
Dit is geen taalfout maar een typfoutje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo'n begeleidstet lijkt me ook wel wat!
Maandag maar maatschappelijk werk bellen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:41 schreef iemand het volgende:
[..]
Dat pubers wel eens onbedachte (en soms gevaarlijke) dingen doen, vind ik niet vreemd, maar er mag wel op een begeven moment een grens worden getrokken.
Wat bedoelt hij, toch niet 'bijvoorbeeld'?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:17 schreef iemand het volgende:
Zijn er Fokkers wel eens naar de Salon des Vins geweest in Lille?
Wat zijn de ervaringen?
Zowel qua aanbod als praktische zaken.
Mooie wijnen en makkelijk te versjouwen naar je auto etc?
Of alleen geproefd en bijvoordbed te duur?
Hoor het graag want ik ga zondag 16/11 daarheen!!!
Bij voorbaat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij, toch niet 'bijvoorbeeld'?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Het was toch 'bijvoorbeeld'.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij, toch niet 'bijvoorbeeld'?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef iemand het volgende:
[..]
je moet trots zijn op je besneden lul, de meeste meiden vinden het juist mooi en hichenicher.
Ik moest er echt even op studeren, maar nu snap ik wat het moet zijnquote:
"Kut, hoe schrijf ik dat. Oké. Eerst hi. Dan een beetje een zachte g, dus ch. Dan eni. Dan een soort rare sjj-klank... Weet je wat, daar maak ik ook een ch van. En dan nog er."quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:17 schreef iemand het volgende:
Toch leuk dat het boycotten aan hystyterici toegeschreven wordt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:52 schreef iemand het volgende:
Ik heb dat vroeger ook eens gedaan, voor ernaast. Als je dan een uurtje of vie aan iemands computer hebt zitten te werken om hardnekkige malware te verwijderen en alles te herstellen en je dan vervolgens de rekening van 60 euro presenteert, wordt je heel raar aangekeken.
Dat trok meestal wel weg door ze even te wijzen op bijvoorbeeld het tarief van de stratenmaker van hun net nieuw aangelegde terras in de tuin. Die kostte namelijk meer. Maar op een gegeven moment wordt je dat ook moe.
Het neefje, buurjongetje, vriendje van zoon of dochter doet het tenslotte voor nietsd.
Of terwijl: Niet doen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef Iemand het volgende:
ik moet ter controle blijven komen... ga er niet voor de kast viool heen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef tong80 het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk dat dit felicitatie-topic in 40+ staat.
Geen hond die daar post.
Mijn felicitatie-topic had gewoon in GC geopend moeten worden. Niet dat ik een grote, ijdele, egocincratische, zelfbevlekkende, grote eigendunk heb. Maar een beetje FOK!er weet dat Tong meer is dan 40+
Zo schaamteloos was die vraag nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:02 schreef iemand het volgende:
Waarom wordt mijn vraag nou gegeneerd???
"smilie(s)"?quote:Smilies
De smilies zijn terug! Naast de knop om je reactie te plaatsen staat een smilie weergegeven. Klik erop om de smilies allemaal te laten zien. Met een druk op een smilie voeg je hem direct toe aan je reactie. En om in de stemming te komen staan de sint en zwartepietsmilies er ook alvast bij!
Dat is gewoonweg fout.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ok, je hebt een punt. Maar 'smilie' is verre van correct.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Sommige mensen doen inderdaad net alsof hun benen eraf worden geamputeerd ofzo, damn
Vroeger. Toen je de park nog checkte.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:50 schreef iemand het volgende:
[..]
Zeker, maar ik hoef de saldo niet te checken. Dat is het mooiste.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:06 schreef Kerftminister het volgende:
Reflektor was helemaal niet mijn ding dus daar zeg ik maar niks over, voordat ik dalijk mensen in het verkeerde keelgat ga schieten
Had al zoiets verwacht, was een bewussie, laat daar geen misverstanden over ontstaan.quote:
Je foto is op de kop én in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:28 schreef nicknicknickname het volgende:
[ afbeelding ]
Rtl nieuws vanavond
Sexy Rexy kon op het hoogtepunt van zijn carriere idd een heel schlagerfestival in zijn ééntje vullen, maar om hem nou een schlagerfestival te noemen, is dan weer net iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef Deisyy het volgende:
Is natuurlijk ook heel triest, dan ben je wel heel diep gezonken. Rex Gildo was ook best wel een populaire schlagerfestival. Mijn ouders waren er tenminste dol op.
Sportieve paddenstoelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:45 schreef iemand het volgende:
De laatste tijd springen de topics hierover als paddenstoelen uit de grond. Zo houden we de kwaliteit erin.
Slordig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
tegen een staatssecretaris dat uit pure rancune handelt
Voor iemand die erover klaagt dat de PO buitenproportioneel veel plat amusement uit zendt
Terug naar de vraag waarom de media zo dom is
Als je meer herhalingen uit zendt en buitenlandse producties in koopt
En "is"... *zucht*quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dit mijn vrienden, was een halfvol pakje stroopwafels die dichtgemaakt was met tape, een houdbaarheidsdatum van 3 dagen en als klap op de voorpijl waren ze ook nog is zacht.
Hele tekst is natuurlijk een drama - zeker met al die uitroeptekens tussen spatiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:18 schreef Iemand het volgende:
owww,,, ja niet extreem goedkoop dus hey ! maar als je een gat in je portomonaie hebt ? en elk jaar minstens 1 keer je internet is afgesloten of je gas of je telefoon? en ook met deurwaarders erbij ? dan ren je na 7 jaar denk ik wel naar het riagg voor trenkwilisers ! , ik bedoel hiermee te zeggen dat het volgens mij ook goed zou zijn als bepaalde mensen zonder een ziekte beeld ook gratis geholpen zouden moeten worden!
....quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:53 schreef iemand het volgende:
de topics van ts zijn overrated en niets ze een beetje ook
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Kolen op de molen voor Opstelten enTeeven dit.
En "een halfvol pakje, die..." *zucht*quote:
Dat was de autocorrectie van mijn telefoon, desalniettemin een mooie.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:17 schreef Eyip het volgende:
[..]
Deze man begrijpt het. Zelf relativeren, misschien nog de koran gelezen en houdt zich geen worst voor en loopt achter het volk aan als een makke schaap.
Het klootjesvolk spreekt, alleen jammer, dat het Arabisch nog beter te volgen is, dan dit gezwam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:25 schreef Spongeboss het volgende:
En de linkse boys begrijpen het niet, die zeggen dat wij de moslims benadelen en onderdrukken, terwijl het feit is als zij de macht hadden zouden zij het met ons doen. Daarom is het oh zo belangrijk dat ze nooit maar dan ook nooit een voet binnen de deur krijgen. Helaas gebeurt dat nu al langzaam.
verkeerd topic sukkel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef OeJ het volgende:
[..]
[..]
Het klootjesvolk spreekt, alleen jammer, dat het Arabisch nog beter te volgen is, dan dit gezwam.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef OeJ het volgende:
[..]
[..]
Het klootjesvolk spreekt, alleen jammer, dat het Arabisch nog beter te volgen is, dan dit gezwam.
Hij is anders wel de eerste die Achmeds pik zuigt.quote:
Of zijn dochter weg geeft aan hassan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Hij is anders wel de eerste die Achmeds pik zuigt.
Mechanisch of technisch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:55 schreef Iemand het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze al die dingen mechnisch doen tegenwoordig.
Of om on-topic te blijven, bijden.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:52 schreef Iemand het volgende:
Dat deze figuren zich hebben blind gestaard op een uitkomst, wil niet zeggen dat wij de officiële IQ testen over boort kunnen gooien.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef iemand het volgende:
Dan word ik straks aangeklaagd voor zware mishandeling en krijg ik de anti-racisme groeperingen over me heen, aangezien het ethisch onrechtvaardigbaar is.
quote:
Uh...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:05 schreef Iemand het volgende:
Is het overlijden van oma door een notaris geregeld, ook?
Ik heb dat ook laten doen. Was die ouwe doos echt zat.quote:
Op Sicilië schijnt het heel normaal te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook laten doen. Was die ouwe doos echt zat.
Danone ook al in de hypotheekbusiness?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef Droopie het volgende:
Ik ben van plan om een nieuwbouwwoning te kopen.
Mijn vraag zal ik proberen zo simpel mogelijk te stellen.
1 januari gaat de eerste paal de dicht grond in en start ook mijn hypotheek.
1 oktober is het klaar.
Hypotheek zal 150.000 bedragen en 500 per maand kosten.
Moet ik Danone 1 februari al 500 per maand betalen of hoef je slechts een gedeelte van de premie te betalen over het bedrag wat uit het bouwdepot is gestort aan de aannemer?
Datum en bedragen zijn gemakshalve even afgerond.
Hoor graag van jullie.
Ik begrijp dat de keuken te bestellen is via de aannemer/ project.
Kan ik die meefinancieren of is dat voorbij, want maximaal 104% van de waarde van het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |