Ja, over updates.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef fespo het volgende:
ik heb vorige week een app gedownload. en betaald.
nu kreeg ik de vraag om de app te 'rate'n'.
alleen dan krijg ik een foutmelding, dat de app niet meer in de store staat.
maar hij werkt nog wel enzo.
ik heb betaald met creditcard, moet ik mij ergens zorgen over maken?
Je zegt dat je app gewoon werkt. Wat is dan het probleem?quote:
De app overtrad de regels van de store en is dus verwijderd. Ik weet niet wat je hebt gedownload dat je zo paniekerig doet, maar tenzij het iets is dat ook in Nederland strafbaar is hoef je nergens bang voor te zijn.quote:
ik vind het niet echt fijn dat ik niet weet waarom de app verwijdert is, misschien zit er wel spyware o.i.d. in.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:38 schreef mergbot het volgende:
[..]
Je zegt dat je app gewoon werkt. Wat is dan het probleem?
Welke app is het?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:40 schreef fespo het volgende:
[..]
ik vind het niet echt fijn dat ik niet weet waarom de app verwijdert is, misschien zit er wel spyware o.i.d. in.
Nee hoor Flappy Bird is door de ontwikkelaar toen zelf verwijderd.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:40 schreef fespo het volgende:
[..]
ik vind het niet echt fijn dat ik niet weet waarom de app verwijdert is, misschien zit er wel spyware o.i.d. in.
Nee, als iemand dat nou eens vraagt...quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:33 schreef Bart het volgende:
Had iemand al aan TS gevraagd om welke app het nou eigenlijk gaat?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee, als iemand dat nou eens vraagt...
Dan kunnen we TS misschien helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |