je moet trots zijn op je besneden lul, de meeste meiden vinden het juist mooi en hichenicher.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef joskeman het volgende:
Hoi,
Ik ben 16 jaar en mijn voorhuid is geopereerd doen ik 4 jaar was. Ze is naar achter getrokken en nu is mijn eikel dus bloot. Is dit een probleem voor meiden? Mijn eerste keer moet nog komen en ben dus heel onzeker :/
De meeste meiden...quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef satopex het volgende:
[..]
je moet trots zijn op je besneden lul, de meeste meiden vinden het juist mooi en hichenicher.
Man met onbesneden penis gespotquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:02 schreef Flogging het volgende:
[..]
De meeste meiden...
Ik ken weinig die dat vinden hoor..
Andersom ook regelmatig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef ntm het volgende:
Valt me op dat mannen die niet besneden zijn vaak de behoefte voelen om zich negatief uit te laten over besneden mannen, 'verminkt' etc. Doe ff normaal zegDat is gewoon echt een teken van onzekerheid. Als een vrouw jou echt leuk vindt boeit het haar niet of je besneden bent of onbesneden, dus dit vragen op een forum helpt ook niet echt.
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Andersom ook regelmatig.
In beide gevallen wijt ik het aan onzekerheid.
heb jij soms een besneden lul?quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:05 schreef joskeman het volgende:
Satopex,
het klinkt vreemd, maar ik trek me af met speeksel xD beetje tuf in hand en beginnen wrijven
nee ik heb geen skype
trouwens soms heb ik wel last van stijve maar dan duw ik hem schuin zodat ie tegen mn buik of been zit hopla klaar
Indeed. Als ik inderdaad gelijk al reacties lees als "genitale mutilatie" moet ik maar weer eens diep zuchten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Andersom ook regelmatig.
In beide gevallen wijt ik het aan onzekerheid.
Jezus!!! Waarom stel je dan die vragen?? terwijl hij er wat jou betreft net zo goed af kan vallen!!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef joskeman het volgende:
O trouwens ik ben aseksueel dus dit is allemaal niet van kracht.
Toch grappig wat men hier allemaal schrijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |