Fann moet het doen met een outbollige Griek die daar de knoppen in handen heeft... Moet jij weten trouwens, want gisteren hebben jullie nog met elkaar ding lopen spelen op de keyboard....quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken 192 trouwens ook als Veronica-freak.
Is alleeen een beetje te oubollig soms...
Daar had ik de knoppen onder mijn hoede, die Griek had geen idee...quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann moet het doen met een outbollige Griek die daar de knoppen in handen heeft... Moet jij weten trouwens, want gisteren hebben jullie nog met elkaar ding lopen spelen op de keyboard....
sorryquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Schoolmuts... Fann praat zo dus Fanndaar ..
Als Fann dat zegt, dan is dat juist: Ik heb 5 zussen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Schoolmuts... Fann praat zo dus Fanndaar ..
Lienekien schijnt het al te doen en MM begint nu ook al met hetzelfde ... Regelmatig maak ik een typo hier , maar om altijd alles te checken werkt niet en soms maak ik met opzet een taalfout ...quote:
Tis al bijgeplaatst ... Zeggen en schrijven is niet altijd hetzelfde ..quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Fann dat zegt, dan is dat juist: Ik heb 5 zussen.
Als jij het zegt, is het gewoon fout...
het lijkt utopia welquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis al bijgeplaatst ... Zeggen en schrijven is niet altijd hetzelfde ..
yeah rightquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Lienekien schijnt het al te doen en MM begint nu ook al met hetzelfde ... Regelmatig maak ik een typo hier , maar om altijd alles te checken werkt niet en soms maak ik met opzet een taalfout ...
Daarom doe ik die altijd alle2 op de dubbele boterham ... Jammyquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen tussen de pindakaas en de nutella
ze zijn al met de voorbereidingen bezigquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt een hete nacht daar met goedmaakzex
En nu heb je het allebei op je brood gesmeerd?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen tussen de pindakaas en de nutella
Hemquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
ze zijn al met de voorbereidingen bezigmet genoeg drank in hem zijn mik
Hoe laat vertrekt morgen je trein naar het zuiden ?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
yeah right![]()
En een type is een typefout, heb in plaats van heeft typen is geen typefout, maar een grammaticafout.
dat is utopiaansquote:
Nee, het is nutella gewordenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu heb je het allebei op je brood gesmeerd?
pindarotsje
Ik las het daar net ook, vandaar dat ik er hier om moest lachen.quote:
Niet vroeg genoeg hèquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat vertrekt morgen je trein naar het zuiden ?
Just me leest zelfs op het Taliban forum mee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik las het daar net ook, vandaar dat ik er hier om moest lachen.
Ik wist trouwens niet dat jij ook oin het Uto forum leest.
Ik ben gewoon een hele grote lurkerquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Just me leest zelfs op het Taliban forum mee.
Volgens mij is ze hier via daar gekomen ...quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las het daar net ook, vandaar dat ik er hier om moest lachen.
Ik wist trouwens niet dat jij ook oin het Uto forum leest.
Goedkoop? Wat denk je dat 18 minuten Santana kost?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:34 schreef chufi het volgende:
18 min Samba Pa ti ... Mathijs doet weer goedkoop
It's a long way to Tipperaryquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is ze hier via daar gekomen ...
Niks want ik kan het ook gewoon streamen als ik wilquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedkoop? Wat denk je dat 18 minuten Santana kost?
Ik herhaal mijn vraag: Goedkoop?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks want ik kan het ook gewoon streamen als ik wil
Als onderdeel van mn abo's ja vind ik ... Ze zijn trouwens weer bezig om gebruikers te gaan chargen naar gebruik ... Of dat er door komt weet ik niet , maar het speelt ...quote:
Wakker worden met Joost....quote:
Heeft dit antwoord enige relatie met Samba Pa Ti?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Als onderdeel van mn abo's ja vind ik ... Ze zijn trouwens weer bezig om gebruikers te gaan chargen naar gebruik ... Of dat er door komt weet ik niet , maar het speelt ...
Had de vraag het uberhaupt wel ?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft dit antwoord enige relatie met Samba Pa Ti?
Zo ja, dan mag je het me uitleggen.
Zo nee, dan mag je het me ook uitleggen...
Omdat jij stellingen poneert hier, ik daar een lezer van ben en ik er geen chocola van kan maken. Ik vermoed jij ook niet en dus probeer je er met weer een vage post mee weg te komen...quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Had de vraag het uberhaupt wel ?
Zo wel , dan nee
Zo ja ook nee
Waarom zou jij alles moeten weten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |