Is geen vertaling, ze bedoelen dat ze haar verminken. Respect dat de dader zichzelf nog heeft aangegeven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef MisterCe het volgende:
We maken je lelijk in je gezichtHeeft iemand hier een vertaling van? Wat zegt dit over de dader?
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef imikethat het volgende:
En het betekent dat ze haar gezicht open snijden
Jup, heb ik meer respect voor dan bijv Roodkapske, 9 jaar gekregen, 6 jaar gezeten en enige spijt dat ie heeft is dat ie door een maat verraden is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef Poolbal het volgende:
In ieder geval eens een crimineel die eens echt lijkt na te denken over zijn daden, ipv dat de advocaat in zijn zij port en dat hij zegt "oh ja verschrikkelik voor het slachtoffer ik lig er wakker van".
Laat een bloemetje bezorgen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is geen vertaling, ze bedoelen dat ze haar verminken. Respect dat de dader zichzelf nog heeft aangegeven.
Waar gaat dit allemaal overquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup, heb ik meer respect voor dan bijv Roodkapske, 9 jaar gekregen, 6 jaar gezeten en enige spijt dat ie heeft is dat ie door een maat verraden is.
Hij is er nog trots op ook
Is dat er niet zo eentje die morgen vrolijk kan vertellen dat het de schuld is van mij en mijn landgenoten? Eigenlijk zijn wij hier schuldig aan, omdat we heel gemeen zijn en zo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef Specularium het volgende:
Claudia de Breij is pas lelijk in haar gezicht.
He? Wat heeft hij op zijn kerfstok dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup, heb ik meer respect voor dan bijv Roodkapske, 9 jaar gekregen, 6 jaar gezeten en enige spijt dat ie heeft is dat ie door een maat verraden is.
Wie?quote:
Daar is ie nogal geheimzinnig over.. Hollywood zou er volgens zijn eigen zeggen van smullen en er is in elk geval een gewonde gevallen maar die is niet blijvend verwond geraakt, ook volgens zijn eigen zeggen.. beide keren op de frontpage.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:30 schreef ebke het volgende:
[..]
He? Wat heeft hij op zijn kerfstok dan?
Een Fok!ker?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Spec is de lolbroek van NWS.quote:
Antillianen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef MisterCe het volgende:
We maken je lelijk in je gezichtHeeft iemand hier een vertaling van? Wat zegt dit over de dader?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |