Kijk ik later wel naar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:23 schreef Senor__Chang het volgende:
Kan een mod even het Syrie topic schoonvegen. Het gaat de laatste dagen nergens meer over. Nog erger dan eerst ook..
Maar dat is helemaal geen oorlogstopic dat ik had gestart, bij mij ging het om de deportatie. En graag mij ook quoten als je op mij reageert, zo krijg ik een melding.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:56 schreef Specularium het volgende:
Omdat die oorlogstopics juist overzichtelijker zijn en beter werken in een centraal topic.
Paar van die leraressentopics, daar roept iedereen 100x nice en dan zakt het weer.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:48 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
En graag mij ook quoten als je op mij reageert, zo krijg ik een melding.
ik hoopte dat niemand daar mee kwamquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef Dagonet het volgende:
Dan haal je deze toch onder het stof vandaan?
Midden-Oosten
De naam van dat forum kan ook beter veranderd worden in Arabische Lente, achteraf gezien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik hoopte dat niemand daar mee kwam
Jij verdient alleen al je eigen forum: TIMquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:17 schreef timmmmm het volgende:
Je kan wel van elk item waar veel nieuws over is een apart forum maken ja. Hebben we MO, om de ISIS crISIS, EBO over ebola. Zitten we in de naweeën van het forum over MH17, Oekraine en de russische boycot. Daat heb ik geen gevatte naam voor.
Kan je allemaal wel doen, maar dan kan je NWS ook net zo goed opdoeken. Ik ben dus tegen. Maar mochten ze van hogerhand anders beslissen zal ik beloven niet te huilen
Kijk, dat zou helemaal handig zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef Dagonet het volgende:
Dan haal je deze toch onder het stof vandaan?
Midden-Oosten
Voor die 3 reeksen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kijk, dat zou helemaal handig zijn.
Het heeft er inderdaad alle schijn van dat zijn ban erop zit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:07 schreef heywoodu het volgende:
Schijnbaar is zijn ban afgelopen ofzo, de troll is weer terug:
NWS / Ebola in West-Afrika niet te stuiten #8
Nergens?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:39 schreef Frutsel het volgende:
Wat is de meerwaarde van het woord oorlog in dit geval? Er is schijnbaar nog altijd een gewapende interne strijd maar ik zie nergens een grootschalige kop met : oorlog in Libië? Maakt die strijd geen deel uit (gevolg van) van de destijds ingezette revolutie?
Fixed.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:59 schreef mylamboisblack het volgende:
NWS / [Centraal] Irak en IS #112 Strijd om Fallujah
Ik dacht even dat ik in het Syrietopic zat, blindelings de TT veranderd. Kan iemand ''YPG, de helden van syrie'' veranderen in ''Strijd om Fallujah''?
Met blote voeten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:44 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind het persoonlijk best wel storend dat er enkele users zijn die in NWS zitten puur om te trollen. Daar lijkt mij NWS niet voor bedoelt. Hoe staan de moderators daar in?
Ik persoonlijk vrij neutraal. Ik lees hier veel reacties waarvan ik me afvraag of mensen werkelijk zo dom zijn, of gewoon alleen maar lopen te trollen. Ik denk dat de verdeling zo 50/50 is. Als het te gek wordt, vraag ik mensen wat te minderen, of ze nou dom zijn of lopen te trollen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:44 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind het persoonlijk best wel storend dat er enkele users zijn die in NWS zitten puur om te trollen. Daar lijkt mij NWS niet voor bedoelt. Hoe staan de moderators daar in?
Ik ben het wel met je eens. Je ziet een paar users die alleen maar lijken te reageren met als doel ern topic om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:44 schreef Ouder1 het volgende:
Ik zie met name dat specifieke users topics openen met een bruin doel, als je begrijpt wat ik bedoel. Je haalt ze er zo uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:44 schreef Ouder1 het volgende:
Een ieder zijn/haar stokpaardje; dat zie je idd terug aan welke topics men opent en in welke topics men reageert.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie met name dat specifieke users topics openen met een bruin doel, als je begrijpt wat ik bedoel. Je haalt ze er zo uit.
Wat wil je nu precies bereiken hier? Je vraagt hoe de moderators er in staan, sp3c en ik reageren en nog wat andere users die menen zich door die vraag aangesproken te moeten voelen en dan reageer je niet op de mensen aan wie je wat vraagt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Een ieder zijn/haar stokpaardje; dat zie je idd terug aan welke topics men opent en in welke topics men reageert.
Ik stoor me daar minder aan dan aan duidelijke trollen.
dit roep jij ook tegen iedereen die het niet direct of duidelijk genoeg met je eens isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie met name dat specifieke users topics openen met een bruin doel, als je begrijpt wat ik bedoel. Je haalt ze er zo uit.
Ik stoor mij aan alletwee evenveel. Het is zonde dat zo'n subforum de verdoemenis in wordt geholpen en de moderators dat ook gewoon toestaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Een ieder zijn/haar stokpaardje; dat zie je idd terug aan welke topics men opent en in welke topics men reageert.
Ik stoor me daar minder aan dan aan duidelijke trollen.
Ah, je stokpaardje komt weer tevoorschijn - het ligt altijd aan de ander. Het is ook niet alsof ik dit 'antwoord' niet van je had verwacht. Veel succes met je subforum verder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit roep jij ook tegen iedereen die het niet direct of duidelijk genoeg met je eens is
wmb net zo storend als die mensen die maar direct 'troll' beginnen te roepen als ze het niet kunnen 'winnen'
stuk storender dan die paar echte trollen en/of bruine doelen mastrevers
ik heb het niet gehad over waar of aan wie het ligt, ik zeg enkel waar ik me aan stoor net als julliequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, je stokpaardje komt weer tevoorschijn - het ligt altijd aan de ander. Het is ook niet alsof ik dit 'antwoord' niet van je had verwacht. Veel succes met je subforum verder.
Niet flauw: je zegt letterlijk dat ikdat tegen iedereen zou roepen die het niet direct of niet duidelijk genoeg met je eens is. Dat is dus het probleem bij mij neerleggen. Is prima verder, want ik ben niet anders van je gewend. Verder moeten jullie het allemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het niet gehad over waar of aan wie het ligt, ik zeg enkel waar ik me aan stoor net als jullie
flauwe reactie
Even een vraag uit nieuwsgierigheid hè: hoe zou jij het doen als jij het voor het zeggen zou hebben?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik stoor mij aan alletwee evenveel. Het is zonde dat zo'n subforum de verdoemenis in wordt geholpen en de moderators dat ook gewoon toestaan.
Ik zou beginnen met het actief inzitten op een diverser nieuwsaanbod. Mensen die non-nieuws posten - (meningen op twitter van mensen, gericht non-nieuws over moslims zoeken - denk aan het maleisische hondentopic - wtf etc) daar ook op aanspreken. In de policy is opgenomen dat louter copy-paste van een nieuwsbericht niet mag - er moet een discussie aan te pas komen. Dat zie ik de laatste tijd niet - nieuwsdumps komen steeds vaker aan de orde. Ik zou bovendien een aantal onderwerpen centraliseren - om te voorkomen dat voor elke scheet eenzelfde soort topic wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Even een vraag uit nieuwsgierigheid hè: hoe zou jij het doen als jij het voor het zeggen zou hebben?
Lekker gezellig, zo lang mensen niet beledigen is er toch niks aan de hand? Mensen die constant dezelfde berichten plaatsen vallen op een gegeven moment wel door de mand. Kijk maar naar MisterCe topics.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het actief inzitten op een diverser nieuwsaanbod. Mensen die non-nieuws posten - (meningen op twitter van mensen, gericht non-nieuws over moslims zoeken - denk aan het maleisische hondentopic - wtf etc) daar ook op aanspreken. In de policy is opgenomen dat louter copy-paste van een nieuwsbericht niet mag - er moet een discussie aan te pas komen. Dat zie ik de laatste tijd niet - nieuwsdumps komen steeds vaker aan de orde. Ik zou bovendien een aantal onderwerpen centraliseren - om te voorkomen dat voor elke scheet eenzelfde soort topic wordt gemaakt.
Die discussie ging meer over het topic uiteindelijk - en de de rest waren weer de usual posts - die de afgelopen 13 jaar ook al zijn gepost. LEUK MAN! Verder wat persoonlijke aanvallen hier en daar, nog los van het feit dat het topic een nieuwsdump was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lekker gezellig, zo lang mensen niet beledigen is er toch niks aan de hand? Mensen die constant dezelfde berichten plaatsen vallen op een gegeven moment wel door de mand. Kijk maar naar MisterCe topics.
En je zag zelfs dat er in het hondenshow topic nog een discussie uitkwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |