Nee. Aangezien nergens uit blijkt dat het om Noord-Afrikaanse mannen gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het moet zijn: Noord-Afrikaanse mannen vallen user van FOK! aan in Heerhugowaard.
Credits voor Zargons recherchewerk.

quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Specularium het volgende:
Is de titel van het bericht dus die blijft gewoon staan.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:43 schreef yvonne het volgende:
Nou ja, als je daar een stijfje van krijgt, succes dan.

quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:06 schreef Specularium het volgende:
Oh nee, was niet eens de titel van de Telegraaf.
Aangepast, hoop dat iedereen nu blij is.

Volgende keer gewoon direct luisteren, in plaats van gaan ego-trippen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer even wachten met je gare quotes.

quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon direct luisteren.

Mooie al zeg ik zelfquote:

Elfletterig zit al in de reet van Webschip.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt Elfletterig zeker diep in je reet zitten of niet.

Specularium is het daar niet mee eens. Jullie moeten eens rond de tafel gaan zitten om het beleid te bepalen. Want hij trekt naar (extreem) rechts, en jij trekt naar het midden.quote:

Gecondoleerd, je had toen vast zelfmoordneigingen toen je dat te horen kreeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Specularium het volgende:
Vorige keer was ik nog een moslimmod.

Kreeg ineens de behoefte een stuk van mijn lul af te snijden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gecondoleerd, je had toen vast zelfmoordneigingen toen je dat te horen kreeg.

quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Specularium is het daar niet mee eens. Jullie moeten eens rond de tafel gaan zitten om het beleid te bepalen. Want hij trekt naar (extreem) rechts, en jij trekt naar het midden.

Daar hebben ze speciale klinieken voor. Hoef je tegenwoordig allemaal niet zelf te doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kreeg ineens de behoefte een stuk van mijn lul af te snijden.

Als jij niet (extreem) rechts was zat je niet op de FP.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was ik maar extreemrechts, dan zou ie mij ook trekken

En als jij meer dan twee hersencellen had, zat je niet overal op te kankeren maar ging je wat nuttigs met je leven doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als jij niet (extreem) rechts was zat je niet op de FP.

Ik denk dat ik meer nuttigs verricht en heb verricht voor de complete Nederlandse maatschappij dan jij ooit zult doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als jij meer dan twee hersencellen had, zat je niet overal op te kankeren maar ging je wat nuttigs met je leven doen.

Kan je nagaan hoe nuttig je kan zijn als je niet de noodzaak voelt over alles waar jij niks mee hebt heen te zeikenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer nuttigs verricht en heb verricht voor de complete Nederlandse maatschappij dan jij ooit zult doen.
En ik word er nog betaald voor ook. Dat is even wat anders dan vrijwilliger op een dubieuze FP.

Dat ligt meer aan de ontvanger dan de zender denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En ik word er nog betaald voor ook. Dat is even wat anders dan vrijwilliger op een dubieuze FP, waarbij het creëren van haat en tweedeling in de maatschappij het hoofddoel lijkt te zijn.

Professioneel omgaan met kritiek kennen we ook nog niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou het zo druk hebben als ik ook nog eens evenveel als jij zou janken om alles wat niet precies gaat zoals ik wil joh.

Ik las het hoofddoek, rechts conservatief als ik ben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer nuttigs verricht en heb verricht voor de complete Nederlandse maatschappij dan jij ooit zult doen.
En ik word er nog betaald voor ook. Dat is even wat anders dan vrijwilliger op een dubieuze FP, waarbij het creëren van haat en tweedeling in de maatschappij het hoofddoel lijkt te zijn.

Ik heb er alles mee, het gaat namelijk over mijn etnische achtergrond.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe nuttig je kan zijn als je niet de noodzaak voelt over alles waar jij niks mee hebt heen te zeiken

Wat ik al zei dus, het ligt aan de ontvanger, niet de zenderquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb er alles mee, het gaat namelijk over mijn etnische achtergrond.

Het lag aan Joden, niet aan Hitler.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik al zei dus, het ligt aan de ontvanger, niet de zender

Nu vergelijk je de FP al met Hitler ja? Werkelijk?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het lag aan Joden, niet aan Hitler.

Nee. Ik geef aan hoe belachelijk je stelling is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu vergelijk je de FP al met Hitler ja? Werkelijk?

Laat inderdaad maar verder, dit gaat nergens heen. Klachten over de extreemrechtse hitlerFP mail je maar naar danny of FPmanager MPG ofzo.quote:

Ik heb daar geen klachten over hoor. Wij hadden het over bijdragen aan de maatschappij en nut en noodzaak. En als je slechts een bepaalde hoeveelheid kortzichtige domheid aan kan is het verbazingwekkend dat je het zolang op de voorpagina kan volhouden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat inderdaad maar verder, dit gaat nergens heen. Klachten over de extreemrechtse hitlerFP mail je maar naar danny of FPmanager MPG ofzo.
Ik kan maar een bepaalde hoeveelheid kortzichtige domheid aan.

quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:59 schreef cempexo het volgende:
In zijn ijver “vluchtelingen” uit de hele wereld op te nemen, ontstaat er in Zweden nu een tekort aan woningen. Nu heeft de secretaris van sociale zaken van de afdeling opleidings- en arbeidsmarkt in Halmstad, Anders Wilhelmsson, in een brief aan de gemeentelijke administratie voorgesteld dat de gemeenten gezinswoningen en privéwoningen zou moeten onteigenen voor asielzoekers en hun familieleden.
Wilhelmsson is van mening dat het verkeerd is de immigranten in gebieden te plaatsen met een hoge werkloosheid, terwijl mensen in de binnensteden en villawijken in een wereld van een blanke, werkende middenklasse wonen.
Als de gemeenten eigenaren van gezinswoningen en privéwoningen dwingen de villa´s en woningen aan de gemeente te verkopen, kunnen deze onder nieuwe asielzoekers verdeeld worden. Dit is veel solidairder en de integratie kan beter lukken, aldus Wilhelmsson.
http://ejbron.wordpress.c(...)ve-van-asielzoekers/

Klopt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heeft geen moer met het topic te maken.
[..]

Ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:43 schreef Forbry het volgende:
Kan iemand hier (NWS / Ophef om 'onthoofdingskaart' en NWS / Ophef om 'onthoofdingskaart' #2) een reeks van maken? Ik dacht dat dat automatisch gebeurde, maar blijkt weer eens niet het geval...

Dank uquote:

quote:
quote:
Vrij trollerig als je het mij vraagt.quote:

Nice try maar nee, trollen was dit geenszins. Dit in tegenstelling tot iets onomstotelijk in een video zien/horen en dat vervolgens stug ontkennen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:19 schreef Ceberut het volgende:
Dit zijn drie reacties, let ook op de tijdstippen:
[..]
[..]
[..]
Vrij trollerig als je het mij vraagt.

Jij gaat geen discussie aan, je herhaalt dezelfde absurde stelling 3 keer. Amper anders verwoord nota bene. Verder is dat juist waar jij als troll op uit bent: dat anderen zoveel mogelijk woorden vuil maken/tijd verspillen aan jouw onzin. Mijn reactie op die drie posts was de enige gepaste.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:32 schreef Ceberut het volgende:
Het lijkt mij constructiever om de discussie met woorden aan te gaan, in plaats van tot drie maal nietszeggende smileys kort na elkaar te posten. Het sorteert geen effect, ik kan er niets mee, ik doe er niets mee.
Het lijkt mij verder niet de bedoeling dat we topics vol spammen met smileys op het moment dat we het ergens niet mee eens zijn.

Ik ga de discussie aan met meerdere users, nogal logisch dan dat ik drie keer hetzelfde standpunt inneem. Het zou juist absurd zijn als ik drie van elkaar verschillende standpunten in zou nemen in een kort tijdsbestek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij gaat geen discussie aan, je herhaalt dezelfde absurde stelling 3 keer. Amper anders verwoord nota bene. Verder is dat juist waar jij als troll op uit bent: dat anderen zoveel mogelijk woorden vuil maken/tijd verspillen aan jouw onzin. Mijn reactie op die drie posts was de enige gepaste.

Je ligt vast dubbel van het lachen voor je beeldscherm nu. Enjoy.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:37 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Verder word ik moe van de verdachtmakingen van "troll". Ook dat voegt niets toe. Kap daarmee.

Is weg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:19 schreef Ceberut het volgende:
Dit zijn drie reacties, let ook op de tijdstippen:
[..]
[..]
[..]
Vrij trollerig als je het mij vraagt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |