Je eigen topic verSCen is over het algemeen een minder goed ideetjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
NWS / Illegaal steekt zich in Brussel in de fik
Foutje gemaakt bij kopiėren, kan iemand de titel aanpassen (verwijderen van tekst na 'fik')?
Ok. Mooizoquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:25 schreef sp3c het volgende:
das wel de bedoeling ja, blijft een Nederlands forum
Mee eens.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:24 schreef sp3c het volgende:
komt bij dat niet wij maar jullie het topic maken wat het is, als het leeuwendeel constant terugvalt op irrelevant geneuzel over oninteressante dingen dan is dat jullie feestje ... dan haal ik op een gegeven moment alleen de scheldpartijen er tussenuit
maar dat is persoonlijk
Mag je wel zo over een volk praten? Volgens mij is dit niet alleen racistisch, maar ook buitengewoon triest.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 04:00 schreef Biebsie het volgende:
Achterlijke Koerden. Laf in Kobani en laf in Nederland! Kobani gaat vallen omdat ze laf zijn en daar is de geschiedenis een getuige van.
Het gaat hier niet over een land, maar over een volk. Een land kan je zoveel bekritiseren als je wil, hier gaat het om een volk, dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 05:28 schreef sp3c het volgende:
triest we maar als je moet kunnen zeggen dat Nederland laf is omdat het niet direct op het zwaard valt voor de koerden mag dat de andere kant op ook natuurlijk
maar het is een vrij trieste reactie idd
Hoe lang heb je daarover gedaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:59 schreef Specularium het volgende:
Ik heb hier een topic van hem gevonden dat helemaal niet over tintelingen gaat!
NWS / Halve maand cel voor aanranden 7-jarige
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:26 schreef tong80 het volgende:
Kan KGB veranderd worden in Politie ?
NWS / Politie pakt 130 voetbalfans op na anti-Poetin-Lied
Alvast bedankt.
Mag dit?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:31 schreef budvar het volgende:
[..]
En 1 voor 1 komen die voorspellingen uit. Mensen die nou nog geloven in de goedheid van de moslims hebben wel een enorme plaat voor hun kop. Er is maar 1 oplossing en dat is de totale verwijdering van islam en al zijn facetten uit Nederland en Europa, of het nou gematigde goedwillende of extremistische moslims zijn, ze moeten worden verwijderd.
En ditquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:43 schreef budvar het volgende:
[..]
Het kan nu nog op een vreedzame manier, als we nog een paar jaar wachten is de enige oplossing met veel bloedvergieten. Lijkt je dat leuk om al je geloofsgenoten dood in de straten te zien liggen?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:44 schreef budvar het volgende:
[..]
Een ak47 aanschaffen met genoeg kogels is een beginnetje.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:54 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk niet alleen, we moeten als land laten zien dat we deze mongolen hier niks te zoeken hebben. Ik zou zeggen we geven ze tot 31 december de tijd om vrijwillig Nederland te verlaten, daarna zullen we ze moeten verwijderen.
Oproep tot geweld is in alle beschaafde landen verboden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:59 schreef El_Matador het volgende:
Alleen fascisten willen onwelgevoeglijke meningen wegjorissen.
Ga in discussie erover of negeer het.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Lenny Kuhr: 'Mijn moederhart huilt'
Dit lijkt me geen NWS topic.
TT had Marokkaanse mannen vallen fietsster Heerhugowaard aan moeten zijn?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef Elan het volgende:
NWS / Noord-Afrikaanse mannen vallen fietsster Heerhugowaard aan
TT is suggestief en onnodig opruiend.
Fixed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:43 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand deze : NWS / Kamer wil alternatieven voor OV-chip #2
Even aan deze: NWS / Kamer wil alternatieven voor OV-chip reeksen?
En #2 mag er ook bij
Thnx
Wat klopt er niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef Elan het volgende:
NWS / Noord-Afrikaanse mannen vallen fietsster Heerhugowaard aan
TT is suggestief en onnodig opruiend.
Ze zegt zelf dat ze alleen kon onderscheiden dat het licht getinte "waarschijnlijk" Marokkaanse jongens waren.quote:
Het moet zijn: Noord-Afrikaanse mannen vallen user van FOK! aan in Heerhugowaard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |