abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:47:14 #1
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145181177
quote:
In Brussel heeft een Libanese man zonder papieren zichzelf in brand gestoken. Hij nam in Brussel deel aan een betoging georganiseerd door de organisatie La Voix des Sans-Papiers. In totaal waren er zo'n 200 betogers. Volgens sommige bronnen is de man in levensgevaar.

De deelnemers aan de optocht eisten onder meer de regularisatie van alle illegalen en de stopzetting van de verplichte repatriëringen.

De betoging werd opgeschrikt toen een radeloze man zichzelf in brand stak. Hij overgoot zich met benzine en stak die in brand. De andere betogers konden de vlammen snel doven maar de man hield er toch brandwonden in het gezicht aan over.

Enkele weken geleden had de redactie van het reportagemagazine Panorama nog een gesprek met de man [te zien in de bron, S_C], die hier al zeven jaar verblijft, Nederlands spreekt en hier ook al heeft gewerkt. Toch heeft hij geen papieren. "Wat ga ik hier doen? Ik weet het niet. Ik ben Libanees, ik wil werk", zei de man. Toen al klonk hij radeloos.

Bron: De Redactie
En teruggaan naar Libanon was zeker geen optie, als Libanees?

Maar goed, zo'n daad is eenvoudigweg emotionele chantage en de demonstranten (en hun subsidiesponsclubjes) gaan daar waarschijnlijk graag gebruik van maken. Hopelijk zwicht de regering er niet voor, als vrees ik dat ze dat wel doen.
pi_145181258
Propaganda weer van groepjes werklozen die eindeloos uitgeprocedeerde lui steunen.

Gewoon uitzetten die handel.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:59:45 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_145181354
Als je ergens maar lang genoeg blijft (en al helemaal als je een kind kan krijgen of meenemen) dan mag je vanzelf blijven anders is het zo zielig. :').
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_145181374
Doet ie zelf
pi_145181984
burn motherfucker, burn
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_145182508
quote:
In Brussel heeft een Libanese man zonder papieren zichzelf in brand gestoken.
Mag je je alleen in brand steken met papieren dan?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_145182675
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

En teruggaan naar Libanon was zeker geen optie, als Libanees?
Blijkbaar niet, hij wilde nog liever op een pijnlijke manier dood. Een duidelijker standpunt is er niet, hè

quote:
Maar goed, zo'n daad is eenvoudigweg emotionele chantage en de demonstranten (en hun subsidiesponsclubjes) gaan daar waarschijnlijk graag gebruik van maken. Hopelijk zwicht de regering er niet voor, als vrees ik dat ze dat wel doen.
Wat kan je nog bereiken als je dood bent?

En waarom zou de regering zwichten, er is nu toch al een beleid?
pi_145182880
Kan er geen traan om laten. Hij geeft zelf al toe, hij wil werk. Een gelukszoeker dus.

Opgedonderd ermee.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:24:07 #9
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145183011
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, hij wilde nog liever op een pijnlijke manier dood. Een duidelijker standpunt is er niet, hè
Hij gaat liever dood dan naar Libanon. Zegt dat iets over hem, of over Libanon? Zeker aangezien miljoenen mensen er helemaal geen problemen mee hebben om in Libanon te leven.
quote:
[..]

Wat kan je nog bereiken als je dood bent?

En waarom zou de regering zwichten, er is nu toch al een beleid?
Maar niet het gewenste beleid van die asielknuffelgroepjes. Die kunnen nu gaan gillen: "Laat hem het niet voor niets gedaan hebben! Kijk, hij gaat liever dood dan de huidige situatie! Wat een duidelijk signaal!"
pi_145183067
Dat asielknuffelgroepje zouden ze met hem mee naar Libanon moeten sturen.
pi_145183119
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:17 schreef Confetti het volgende:
Kan er geen traan om laten. Hij geeft zelf al toe, hij wil werk. Een gelukszoeker dus.

Opgedonderd ermee.
:r
Alsof dat geen mensen zijn met dierbaren, met gevoelens etc.
pi_145183155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:17 schreef Confetti het volgende:

Opgedonderd ermee.
Door middel van arbeid in je eigen bestaan willen voorzien. Nou nou nou, wat een gelukszoeker :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_145183180
Mensen zonder papieren die met 200 man bijeenkomen tijdens een demonstratie? Is dat niet een uitgelezen moment om ze allemaal op te pakken en op een Boeing te stoppen?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_145183307
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Door middel van arbeid in je eigen bestaan willen voorzien. Nou nou nou, wat een gelukszoeker :')
Economische vluchteling dan, whatever. Dit soort types moeten we wel buiten de deur houden om onze welvaart te beschermen. En ook om echte vluchtelingen op te kunnen blijven vangen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:37:43 #16
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_145183388
En wie gaat die boel opruimen en betalen dan? Hopelijk verhalen ze die kosten ook op hem.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_145183395
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:35 schreef Confetti het volgende:

[..]

Economische vluchteling dan, whatever. Dit soort types moeten we wel buiten de deur houden om onze welvaart te beschermen. En ook om echte vluchtelingen op te kunnen blijven vangen.
Oh, echte vluchtelingen zijn wel welkom in Europa? Das wel fijn om te horen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_145183436
Gewoon laten branden.
Conscience do cost.
pi_145183479
Wat mensen wel niet doen voor een paar rotcenten :N
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145183594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen zonder papieren die met 200 man bijeenkomen tijdens een demonstratie? Is dat niet een uitgelezen moment om ze allemaal op te pakken en op een Boeing te stoppen?
Dat zou je zeggen ja.
pi_145183623
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, echte vluchtelingen zijn wel welkom in Europa? Das wel fijn om te horen.
Ja, mits ze niet Islamitisch zijn, onmogelijk in de regio opgevangen kunnen worden, niet door mensensmokkelaars zijn gebracht en meedoen i.p.v. hun hand op te houden.
pi_145183824
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, mits ze niet Islamitisch zijn, onmogelijk in de regio opgevangen kunnen worden, niet door mensensmokkelaars zijn gebracht en meedoen i.p.v. hun hand op te houden.
Ze mogen niet meedoen he? Heet Europa zelf bedacht. En waarom mogen ze niet islamitisch zijn? En als ze niet in de regio opgevangen kunnen worden, hoe moeten ze dan hier komen? Ticket boeken zodat de overheid waar ze voor vluchten precies weet wanneer en waarnaartoe ze vertrekken? Of lopen?

Ik weet het, allemaal jouw probleem niet.

Groetjes.
pi_145183892
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ze mogen niet meedoen he? Heet Europa zelf bedacht. En waarom mogen ze niet islamitisch zijn? En als ze niet in de regio opgevangen kunnen worden, hoe moeten ze dan hier komen? Ticket boeken zodat de overheid waar ze voor vluchten precies weet wanneer en waarnaartoe ze vertrekken? Of lopen?

Ik weet het, allemaal jouw probleem niet.

Groetjes.
Ze mogen wel meedoen. Is ook het beste voor iedereen.

De Islam is een gevaar. Er zitten al veel te veel Islamieten in de EU . Dat moet je niet verder uit gaam breiden.

Feit is dat er genoeg richting in de EU komen. Opvang in de regio is er het meest logische. Als in NL de pleuris uitbreekt is Duitsland of België ook logischer dan Chili of Namibië.
pi_145183943
Goede actie! Deden ze dat allemaal maar :)
Zonder wrijving geen glans
pi_145183994
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goede actie! Deden ze dat allemaal maar :)
:r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')