quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef marsan het volgende:
Willen ze niet terug naar Oostenrijk ipv Zwitserland?
Waarom? Omdat ze een fout maken in hun puber jaren?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef SadPanda het volgende:
Ik hoop dat ze een vreselijke dood krijgen.
Ja, andere ISIS terroristen maakte net zo goed een 'fout'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze een fout maken in hun puber jaren?
Ik hoop dat je weet hebt van de ontwikkelingsfases van mensen. Het puberbrein werkt nog niet bepaald naar behoren, daar horen impulsieve beslissingen bij en ook gevoeligheid voor indoctrinatie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, andere ISIS terroristen maakte net zo goed een 'fout'.
Die meisjes zijn toch niet goed in hun hoofd dus zijn ze niet bepaald een aanvulling op de maatschappij.
En ik het bericht 2x opnieuw aan het lezen omdat ik dacht dat ik wat over het hoofd zagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef marsan het volgende:
Willen ze niet terug naar Oostenrijk ipv Zwitserland?
Ze vond zichzelf blijkbaar volwassen genoeg om te vertrekken, dan moet ze ook maar zo volwassen zijn om de consequenties te dragen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:34 schreef Ludd het volgende:
Wat een hatelijke reacties hier. Het gaat om een 15 jarig kind.
Ja, maar moslim kinderen, he? Die zijn evil!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:34 schreef Ludd het volgende:
Wat een hatelijke reacties hier. Het gaat om een 15 jarig kind.
Je weet dat dit over Oostenrijk gaat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze meisje kunnen niet terug komen maar PKK-ers, YPG-ers en leden van motorbendes kunnen gerust naar Syrië heen en weer reizen![]()
En hoe is die situatie anders dan in Nederland?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet dat dit over Oostenrijk gaat?
Als je de impulsieve beslissing maakt als je bij ISIS aansluiten ben je niet goed in je hoofd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet hebt van de ontwikkelingsfases van mensen. Het puberbrein werkt nog niet bepaald naar behoren, daar horen impulsieve beslissingen bij en ook gevoeligheid voor indoctrinatie.
Aanvulling op de maatschappij vind ik een enge uitspraak maar dat zul je waarschijnlijk ook niet snappen, toch?
Lees de OP zou ik zeggen. Blijkbaar kunnen ze daar niet 'heen en weer reizen'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En hoe is die situatie anders dan in Nederland?
Als je voor ISIS bent kan je niet heen en weer reizen. Voor de rest is het allemaal oké.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lees de OP zou ik zeggen. Blijkbaar kunnen ze daar niet 'heen en weer reizen'.
Als 15 jarige ben je gemakkelijk beīnvloedbaar, daardoor kan je op het verkeerde pad geleid worden. Dat wil niet zeggen dat je intrinsiek slecht mens bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je de impulsieve beslissing maakt als je bij ISIS aansluiten ben je niet goed in je hoofd.
Ja hoor, ik snap dat sommige mensen nogal politiek correct zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |