quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef marsan het volgende:
Willen ze niet terug naar Oostenrijk ipv Zwitserland?
Waarom? Omdat ze een fout maken in hun puber jaren?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef SadPanda het volgende:
Ik hoop dat ze een vreselijke dood krijgen.
Ja, andere ISIS terroristen maakte net zo goed een 'fout'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze een fout maken in hun puber jaren?
Ik hoop dat je weet hebt van de ontwikkelingsfases van mensen. Het puberbrein werkt nog niet bepaald naar behoren, daar horen impulsieve beslissingen bij en ook gevoeligheid voor indoctrinatie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, andere ISIS terroristen maakte net zo goed een 'fout'.
Die meisjes zijn toch niet goed in hun hoofd dus zijn ze niet bepaald een aanvulling op de maatschappij.
En ik het bericht 2x opnieuw aan het lezen omdat ik dacht dat ik wat over het hoofd zagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef marsan het volgende:
Willen ze niet terug naar Oostenrijk ipv Zwitserland?
Ze vond zichzelf blijkbaar volwassen genoeg om te vertrekken, dan moet ze ook maar zo volwassen zijn om de consequenties te dragen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:34 schreef Ludd het volgende:
Wat een hatelijke reacties hier. Het gaat om een 15 jarig kind.
Ja, maar moslim kinderen, he? Die zijn evil!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:34 schreef Ludd het volgende:
Wat een hatelijke reacties hier. Het gaat om een 15 jarig kind.
Je weet dat dit over Oostenrijk gaat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze meisje kunnen niet terug komen maar PKK-ers, YPG-ers en leden van motorbendes kunnen gerust naar Syrië heen en weer reizen![]()
En hoe is die situatie anders dan in Nederland?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet dat dit over Oostenrijk gaat?
Als je de impulsieve beslissing maakt als je bij ISIS aansluiten ben je niet goed in je hoofd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet hebt van de ontwikkelingsfases van mensen. Het puberbrein werkt nog niet bepaald naar behoren, daar horen impulsieve beslissingen bij en ook gevoeligheid voor indoctrinatie.
Aanvulling op de maatschappij vind ik een enge uitspraak maar dat zul je waarschijnlijk ook niet snappen, toch?
Lees de OP zou ik zeggen. Blijkbaar kunnen ze daar niet 'heen en weer reizen'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En hoe is die situatie anders dan in Nederland?
Als je voor ISIS bent kan je niet heen en weer reizen. Voor de rest is het allemaal oké.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lees de OP zou ik zeggen. Blijkbaar kunnen ze daar niet 'heen en weer reizen'.
Als 15 jarige ben je gemakkelijk beïnvloedbaar, daardoor kan je op het verkeerde pad geleid worden. Dat wil niet zeggen dat je intrinsiek slecht mens bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je de impulsieve beslissing maakt als je bij ISIS aansluiten ben je niet goed in je hoofd.
Ja hoor, ik snap dat sommige mensen nogal politiek correct zijn.
Ik weet vrij zeker dat hij gaat antwoorden met: "Nee, ik dacht toen niet heel anders."quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als 15 jarige ben je gemakkelijk beïnvloedbaar, daardoor kan je op het verkeerde pad geleid worden. Dat wil niet zeggen dat je intrinsiek slecht mens bent.
Dacht jij als 15 jarige ook niet heel anders over bepaalde zaken dan nu? Waarschijnlijk hebben die meisjes veel propaganda doorgekregen via ronselaars.
Ja, laten we vooral proberen jihadisten te redden als blijkt dat het allemaal niet zo leuk is als verwachtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als 15 jarige ben je gemakkelijk beïnvloedbaar, daardoor kan je op het verkeerde pad geleid worden. Dat wil niet zeggen dat je intrinsiek slecht mens bent.
Dacht jij als 15 jarige ook niet heel anders over bepaalde zaken dan nu? Waarschijnlijk hebben die meisjes veel propaganda doorgekregen via ronselaars.
Natuurlijk maar niet zo extremistisch als deze meiden. Als zo ooit hebt gedacht terwijl je in Oostenrijk woont en niet zo bent opgevoed door je ouders ben je gewoon niet goed in je hoofd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het zijn toch geen jihadistenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral proberen jihadisten te redden als blijkt dat het allemaal niet zo leuk is als verwacht
Gewoon in die zandbak aan hun lot overlaten.
Dit dus, hopelijk worden ze aan flarden gebombardeerd door bijv. Nederlandse F-16's.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral proberen jihadisten te redden als blijkt dat het allemaal niet zo leuk is als verwacht
Gewoon in die zandbak aan hun lot overlaten.
Je hebt geen weet van de opvoeding, daar kun je dus niet over oordelen. Wat we wel weten is dat 2 pubermeisjes naar oorlogsgebied zijn gaan reizen. Dat is niet bepaald intelligent, daar heb je gelijk in. Interessanter is dus om te kijken hoe die kinderen aan zulke kronkels in hun kop zijn gekomen i.p.v. ze maar te negeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Natuurlijk maar niet zo extremistisch als deze meiden. Als zo ooit hebt gedacht terwijl je in Oostenrijk woont en niet zo bent opgevoed door je ouders ben je gewoon niet goed in je hoofd.
Ja tuurlijk, tot je door een puber overhoop wordt geschoten. Gewoon opflikkeren met zulke figuren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het zijn toch geen jihadistenHet zijn pubers man. Of geloof jij ook dat die graffiti met "ISIS IS DU BESTUH" in Vriezenveen door jihadisten is gespoten?
Jawel, de ouders zijn erop tegen en willen dat ze zo snel mogelijk terugkeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je hebt geen weet van de opvoeding, daar kun je dus niet over oordelen.
Als die daders ook daadwerkelijk afreizen naar dat gebied om Allah te dienen zoals deze meisjes schreven? Ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het zijn toch geen jihadistenHet zijn pubers man. Of geloof jij ook dat die graffiti met "ISIS IS DU BESTUH" in Vriezenveen door jihadisten is gespoten?
Een half jaar is genoeg voor nog wat extra hersenspoeling en een uitgebreide cursus 'Huis, Tuin en Keukenbom voor Beginners'.quote:
Dat zegt 0,0 over de opvoeding.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel, de ouders zijn erop tegen en willen dat ze zo snel mogelijk terugkeren.
Kom op man, het zijn volgelingen, kinderen, kleuters die stoer wilden doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:56 schreef Syntos het volgende:
[..]
Een half jaar is genoeg voor nog wat extra hersenspoeling en een uitgebreide cursus 'Huis, Tuin en Keukenbom'.
En hoe kan je daar zo zeker van zijn dat het 'maar' volgelingen zijn?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom op man, het zijn volgelingen, kinderen, kleuters die stoer wilden doen.
Dan zul je nimmer leren wat de drijfveer van deze kinderen was en zul je in de toekomst nog meer van dit soort zaken meemaken. Ik mag hopen dat er niet meer Nederlandse kinderen door idioten worden geindoctrineerd en afreizen naar oorlogsgebied.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:55 schreef marsan het volgende:
[..]
Als die daders ook daadwerkelijk afreizen naar dat gebied om Allah te dienen zoals deze meisjes schreven? Ja.
Mogen ze daarna wat mij betreft terug naar Vriezenveen? Nee.
Nou ik weet niet hoor maar wellicht het feit dat ze 15 en 17 zijn?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Syntos het volgende:
[..]
En hoe kan je daar zo zeker van zijn dat het 'maar' volgelingen zijn?
Stoer willen doen is een Isis-vlag posten op Facebook. Daadwerkelijk afreizen is een enorm veel verder gaande stap.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom op man, het zijn volgelingen, kinderen, kleuters die stoer wilden doen.
Wist niet dat terrorisme leeftijdsgebonden was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor maar wellicht het feit dat ze 15 en 17 zijn?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Des te treuriger.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Stoer willen doen is een Isis-vlag posten op Facebook. Daadwerkelijk afreizen is een enorm veel verder gaande stap.
Misschien niet inderdaad. Ik hoef de drijfveer ook niet te kennen. Ik wil ze niet in een willekeurige trein in Nederland met een bom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan zul je nimmer leren wat de drijfveer van deze kinderen was en zul je in de toekomst nog meer van dit soort zaken meemaken. Ik mag hopen dat er niet meer Nederlandse kinderen door idioten worden geindoctrineerd en afreizen naar oorlogsgebied.
Ok Hans, zij zijn het brein van ISIS.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wist niet dat terrorisme leeftijdsgebonden was.
Dit is een tegenstrijdigheid maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Misschien niet inderdaad. Ik hoef de drijfveer ook niet te kennen. Ik wil ze niet in een willekeurige trein in Nederland met een bom.
Van mij mogen ze allemaal afreizen als ze dat willen. Zolang ze maar duidelijk weten dat t een enkeltje is en geen retour.
Door deze meisjes weer terug te nemen, laat je zien dat t wel een retour is.
Dat signaal vind ik niet wenselijk.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:02 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik word steeds zieker en zieker van moslims. Klootzakken zijn het.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:02 schreef Grietje-tit het volgende:
Ja, mooi als ze dat denken. Door ze niet terug te nemen, kunnen we hun idee bevestigen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is een tegenstrijdigheid maar dat snap je zelf ook wel.
Het willen geven van een signaal maakt geen zak uit, die kinderen denken oprecht dat ze niet meer terug willen als ze vanaf hun veilige thuislandje naar het stoere oorlogsgebied wat ze kennen uit BF of MW kennen.
De kortzichtigheid is werkelijk stuitend. Enerzijds wil je veiligheid maar anderzijds wil je geen moeite doen voor de veiligheid...?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, mooi als ze dat denken. Door ze niet terug te nemen, kunnen we hun idee bevestigen.
Helaas, pindakaas. Veel plezier in de zandbak zou ik zeggen.
Ze terughalen is moeite doen voor hun veiligheid. Niet die van mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De kortzichtigheid is werkelijk stuitend. Enerzijds wil je veiligheid maar anderzijds wil je geen moeite doen voor de veiligheid...?
Wil jij ze in huis nemen? Wil jij voor ze instaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben je soms zelf een ISIS aanhanger?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat zegt 0,0 over de opvoeding.
En neuk ze met een van die lekkere baardmakaken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, mooi als ze dat denken. Door ze niet terug te nemen, kunnen we hun idee bevestigen.
Helaas, pindakaas. Veel plezier in de zandbak zou ik zeggen.
Vroeger had ik veel respect voor moslims. Dat is gewoon weg. Als ik zie wat ze aanrichten, sorry, wij hadden hier vroeger ook zoiets. Dat heette Nazi Duitsland. Ik dacht dat de wereld er iets van had geleerd. Nu hebben we de Islam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Dit zijn vrijwel zeker naieve, kwetsbare meisjes geweest die heel hun leven, vanuit school en hun samenleving te horen hebben gekregen dat alle culturen gelijkwaardig en alle mensen (diep van binnen) goedaardig zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf blijkbaar volwassen genoeg om te vertrekken, dan moet ze ook maar zo volwassen zijn om de consequenties te dragen.
Meer nieuws kijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:02 schreef Grietje-tit het volgende:
'Foutje, zit ik plots midden in IS-land'quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef rakotto het volgende:
Tieners maken vaak foutjes. Ze mogen wel terug.
"Nou mevrouwtje, dat wordt dan Bureau Halt!"quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Foutje, zit ik plots midden in IS-land'
Die waren vast in trek bij dat inteelttuigquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Nee. Gevaarlijk om dit soort mensen terug te halen. Eenmaal vertrokken blijft vertrokken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef rakotto het volgende:
Ik vond ze mooi voordat ik wist dat ze islamitische jihadlovers waren. Nu mogen ze mooi de kanker krijgen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
In Oostenrijk denken ze daar iets anders over vrees ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef rakotto het volgende:
Best frustrerend hoe iemand zo blind kan worden door al dat politieke correcte gedoe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wist niet dat terrorisme leeftijdsgebonden was.
Duitse kinderen liepen tegen het einde van WO2 ook met geweren en zware wapens na het hersenspoelen.
Best frustrerend hoe iemand zo blind kan worden door al dat media-gezever. Hij beseft niet dat het om beïnvloedbare kinderen gaat maar wil bloed zien, kent geen enkele genade meer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Best frustrerend hoe iemand zo blind kan worden door al dat politieke correcte gedoe.
Hij beseft niet dat ze misschien een cursus bommen maken hebben gekregen ze nog meer hebben gehersenspoeld met hun zieke ideologie en dit misschien een plan is zodat ze terug komen om daarna zichzelf op te blazen en onschuldige mensen dood te maken..
Maar nee... laten we het vooral zielig vinden en het risico nemen om mensen dood te laten gaan die het niet verdienen..
Dat laatste weet je niet. Dat was heel zijn punt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:45 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Best frustrerend hoe iemand zo blind kan worden door al dat media-gezever. Hij beseft niet dat het om beïnvloedbare kinderen gaat maar wil bloed zien, kent geen enkele genade meer.
Maar nee.. laten we het vooral keihard veroordelen en het risico nemen om mensen dood te laten gaat die het niet verdienen.
Nog zonder burka?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Je bent echt elk greintje menselijkheid kwijt hè? We hebben het over een paar kinderen van 15 en 16 jaar. Waarom reageer ik serieus op jou? Je noemt die mensen 'walgelijke beesten'. Je hebt zelf niet eens door hoe walgelijk jouw reactie is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat laatste weet je niet. Dat was heel zijn punt.
Verder: lokken en afmaken. Verraders van de menselijke rationaliteit, het enige dat ons van dieren onderscheid. Walgelijke beesten met een gevaar in de buik voor de toekomst.
Overigens, "zwanger"? Komt wel goed uit, zo'n dikke buik.
Bomgordel.
Klopt. Daar minder/niet om straffen is echter alsnog onzin. Iedereen gaat gedurende de puberjaren wel wat domme dingen doen, maar mensen gaan maar zelden bij een club die mensen neerschiet voor de lol. Of ze wel of niet oprecht spijt hebben doet er zo weinig toe in dat geval.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet hebt van de ontwikkelingsfases van mensen. Het puberbrein werkt nog niet bepaald naar behoren, daar horen impulsieve beslissingen bij en ook gevoeligheid voor indoctrinatie.
Het is geen media-gezever.. is wil je zeggen dat de isis allemaal een grap is en alles is gestaged?, dat al die mensen die verkracht zijn acteurs waren of neppe berichten waren?.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:45 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Best frustrerend hoe iemand zo blind kan worden door al dat media-gezever. Hij beseft niet dat het om beïnvloedbare kinderen gaat maar wil bloed zien, kent geen enkele genade meer.
Maar nee.. laten we het vooral keihard veroordelen en het risico nemen om mensen dood te laten gaat die het niet verdienen.
Ik zou ze allebei doen. Zwanger of niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Wanneer te zwanger wel op zijn hondjes dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei doen. Zwanger of niet.
Heeft wel m'n voorkeur maar is geen must.quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer te zwanger wel op zijn hondjes dan.
Gaan liggen en dan zelfbediening is ook een optie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heeft wel m'n voorkeur maar is geen must.
Als dit.. als dat.. speculatie. Mooi dat jij op die leeftijd wel verstandiger was. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat is (dat blijkt wel door die domme actie van die meiden).quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Het is geen media-gezever.. is wil je zeggen dat de isis allemaal een grap is en alles is gestaged?, dat al die mensen die verkracht zijn acteurs waren of neppe berichten waren?.
Er is een verschil tussen genade hebben tussen iemand die iets steelt en in elkaar word geslagen om maar iets te zeggen, en tussen iemand die naar een land gaat om heilige oorlog te voeren tegen iedereen die niet islamitisch is..
Nooit gehoord van kinderen die gebruikt worden in oorlog?, zoals in Vietnam?.
Wat zou jouw antwoord zijn als ze terug zouden gaan naar Oostenrijk en daar 15 onschuldige mensen omkomen omdat het o zo zielig was "het waren maar tienermeisjes!!!!!".
Ze hebben hun kans verspeelt.. jammer op mijn 15/17e wist ik donders goed dat als ik iemand zou doodmaken ik een probleem had.. laat staan bij een terreur groep aansluiten die als idee heeft om mensen dood te maken.
Oneliners? dat heet gewoon vooruit denken voor mogelijke gevolgen, dit soort dingen zijn geen grap.quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:35 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Als dit.. als dat.. speculatie. Mooi dat jij op die leeftijd wel verstandiger was. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat is (dat blijkt wel door die domme actie van die meiden).
Ze hebben hun kans verspeeld, zeg jij, maar je komt niet verder dan wat zwakke oneliners om dat te onderbouwen. Die meiden hebben spijt (goh!) en willen terug. Geef ze eens ongelijk. Ja, ze waren dom, ja, ze waren.. tieners. Doodstraf dan maar? Dat maakt jou geen snars beter dan die smerige haatbaarden van IS.
Argumenteren met mensen die denken dat de wereld tot een sprookjes paradijs kan worden omgetoverd omdat (het o zo inhumaan is boohoooquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:35 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Als dit.. als dat.. speculatie. Mooi dat jij op die leeftijd wel verstandiger was. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat is (dat blijkt wel door die domme actie van die meiden).
Ze hebben hun kans verspeeld, zeg jij, maar je komt niet verder dan wat zwakke oneliners om dat te onderbouwen. Die meiden hebben spijt (goh!) en willen terug. Geef ze eens ongelijk. Ja, ze waren dom, ja, ze waren.. tieners. Doodstraf dan maar? Dat maakt jou geen snars beter dan die smerige haatbaarden van IS.
edit: argumenteren met mensen die genadeloos denken als jij voelt als dit:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |