Des te treuriger.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Stoer willen doen is een Isis-vlag posten op Facebook. Daadwerkelijk afreizen is een enorm veel verder gaande stap.
Misschien niet inderdaad. Ik hoef de drijfveer ook niet te kennen. Ik wil ze niet in een willekeurige trein in Nederland met een bom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan zul je nimmer leren wat de drijfveer van deze kinderen was en zul je in de toekomst nog meer van dit soort zaken meemaken. Ik mag hopen dat er niet meer Nederlandse kinderen door idioten worden geindoctrineerd en afreizen naar oorlogsgebied.
Ok Hans, zij zijn het brein van ISIS.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wist niet dat terrorisme leeftijdsgebonden was.
Dit is een tegenstrijdigheid maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Misschien niet inderdaad. Ik hoef de drijfveer ook niet te kennen. Ik wil ze niet in een willekeurige trein in Nederland met een bom.
Van mij mogen ze allemaal afreizen als ze dat willen. Zolang ze maar duidelijk weten dat t een enkeltje is en geen retour.
Door deze meisjes weer terug te nemen, laat je zien dat t wel een retour is.
Dat signaal vind ik niet wenselijk.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:02 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik word steeds zieker en zieker van moslims. Klootzakken zijn het.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:02 schreef Grietje-tit het volgende:
Ja, mooi als ze dat denken. Door ze niet terug te nemen, kunnen we hun idee bevestigen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is een tegenstrijdigheid maar dat snap je zelf ook wel.
Het willen geven van een signaal maakt geen zak uit, die kinderen denken oprecht dat ze niet meer terug willen als ze vanaf hun veilige thuislandje naar het stoere oorlogsgebied wat ze kennen uit BF of MW kennen.
De kortzichtigheid is werkelijk stuitend. Enerzijds wil je veiligheid maar anderzijds wil je geen moeite doen voor de veiligheid...?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, mooi als ze dat denken. Door ze niet terug te nemen, kunnen we hun idee bevestigen.
Helaas, pindakaas. Veel plezier in de zandbak zou ik zeggen.
Ze terughalen is moeite doen voor hun veiligheid. Niet die van mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De kortzichtigheid is werkelijk stuitend. Enerzijds wil je veiligheid maar anderzijds wil je geen moeite doen voor de veiligheid...?
Wil jij ze in huis nemen? Wil jij voor ze instaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor maar wellicht het feit dat ze 15 en 17 zijn?
Ben je soms zelf een ISIS aanhanger?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat zegt 0,0 over de opvoeding.
En neuk ze met een van die lekkere baardmakaken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, mooi als ze dat denken. Door ze niet terug te nemen, kunnen we hun idee bevestigen.
Helaas, pindakaas. Veel plezier in de zandbak zou ik zeggen.
Vroeger had ik veel respect voor moslims. Dat is gewoon weg. Als ik zie wat ze aanrichten, sorry, wij hadden hier vroeger ook zoiets. Dat heette Nazi Duitsland. Ik dacht dat de wereld er iets van had geleerd. Nu hebben we de Islam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Dit zijn vrijwel zeker naieve, kwetsbare meisjes geweest die heel hun leven, vanuit school en hun samenleving te horen hebben gekregen dat alle culturen gelijkwaardig en alle mensen (diep van binnen) goedaardig zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf blijkbaar volwassen genoeg om te vertrekken, dan moet ze ook maar zo volwassen zijn om de consequenties te dragen.
Meer nieuws kijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:02 schreef Grietje-tit het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |