abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145439486
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef rakotto het volgende:
Tieners maken vaak foutjes. Ze mogen wel terug.
'Foutje, zit ik plots midden in IS-land' :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145439530
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Foutje, zit ik plots midden in IS-land' :o
"Nou mevrouwtje, dat wordt dan Bureau Halt!"
pi_145439737
Dit zijn ze trouwens:
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_145439759
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Die waren vast in trek bij dat inteelttuig :9~
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145445127
Oud genoeg om zich te laten bezwangeren door baardmannen. Mazzel en tot nooit meer ziens.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_145445243
quote:
Nee. Gevaarlijk om dit soort mensen terug te halen. Eenmaal vertrokken blijft vertrokken.
pi_145445333
quote:
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Ik vond ze mooi voordat ik wist dat ze islamitische jihadlovers waren. Nu mogen ze mooi de kanker krijgen.
pi_145446734
De meisjes zijn daar nooit voor het vechten heen gehaald, maar om te trouwen (al dan niet een tijdelijk huwelijk) en te baren. Te vermenigvuldigen zeg maar.

Ik vind het dus wel erg voor de meiden, want zijn gewoon verleid. Er zijn wel meer pubers die domme dingen doen. Hoop dat ze in Bosnië terecht kunnen wanneer niet in Oostenrijk.

Waarom lees ik verder niets over die bewuste moskee? Doen ze daar iets aan?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_145447479
quote:
In Oostenrijk denken ze daar iets anders over vrees ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_145447526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wist niet dat terrorisme leeftijdsgebonden was. :')
Duitse kinderen liepen tegen het einde van WO2 ook met geweren en zware wapens na het hersenspoelen.
Best frustrerend hoe iemand zo blind kan worden door al dat politieke correcte gedoe.

Hij beseft niet dat ze misschien een cursus bommen maken hebben gekregen ze nog meer hebben gehersenspoeld met hun zieke ideologie en dit misschien een plan is zodat ze terug komen om daarna zichzelf op te blazen en onschuldige mensen dood te maken..

Maar nee... laten we het vooral zielig vinden en het risico nemen om mensen dood te laten gaan die het niet verdienen..
Waz met jou!
pi_145447550
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 04:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Best frustrerend hoe iemand zo blind kan worden door al dat politieke correcte gedoe.
Hij beseft niet dat ze misschien een cursus bommen maken hebben gekregen ze nog meer hebben gehersenspoeld met hun zieke ideologie en dit misschien een plan is zodat ze terug komen om daarna zichzelf op te blazen en onschuldige mensen dood te maken..
Maar nee... laten we het vooral zielig vinden en het risico nemen om mensen dood te laten gaan die het niet verdienen..
Best frustrerend hoe iemand zo blind kan worden door al dat media-gezever. Hij beseft niet dat het om beïnvloedbare kinderen gaat maar wil bloed zien, kent geen enkele genade meer.
Maar nee.. laten we het vooral keihard veroordelen en het risico nemen om mensen dood te laten gaat die het niet verdienen.
pi_145447563
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2014 04:45 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Best frustrerend hoe iemand zo blind kan worden door al dat media-gezever. Hij beseft niet dat het om beïnvloedbare kinderen gaat maar wil bloed zien, kent geen enkele genade meer.
Maar nee.. laten we het vooral keihard veroordelen en het risico nemen om mensen dood te laten gaat die het niet verdienen.
Dat laatste weet je niet. Dat was heel zijn punt.

Verder: lokken en afmaken. Verraders van de menselijke rationaliteit, het enige dat ons van dieren onderscheid. Walgelijke beesten met een gevaar in de buik voor de toekomst.

Overigens, "zwanger"? Komt wel goed uit, zo'n dikke buik.

Bomgordel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2014 04:53:37 ]
pi_145447598
quote:
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Nog zonder burka?
pi_145447612
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 04:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat laatste weet je niet. Dat was heel zijn punt.
Verder: lokken en afmaken. Verraders van de menselijke rationaliteit, het enige dat ons van dieren onderscheid. Walgelijke beesten met een gevaar in de buik voor de toekomst.
Overigens, "zwanger"? Komt wel goed uit, zo'n dikke buik.
Bomgordel.
Je bent echt elk greintje menselijkheid kwijt hè? We hebben het over een paar kinderen van 15 en 16 jaar. Waarom reageer ik serieus op jou? Je noemt die mensen 'walgelijke beesten'. Je hebt zelf niet eens door hoe walgelijk jouw reactie is.
pi_145447626
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet hebt van de ontwikkelingsfases van mensen. Het puberbrein werkt nog niet bepaald naar behoren, daar horen impulsieve beslissingen bij en ook gevoeligheid voor indoctrinatie.
Klopt. Daar minder/niet om straffen is echter alsnog onzin. Iedereen gaat gedurende de puberjaren wel wat domme dingen doen, maar mensen gaan maar zelden bij een club die mensen neerschiet voor de lol. Of ze wel of niet oprecht spijt hebben doet er zo weinig toe in dat geval.
Conscience do cost.
pi_145447635
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2014 04:45 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Het is geen media-gezever.. is wil je zeggen dat de isis allemaal een grap is en alles is gestaged?, dat al die mensen die verkracht zijn acteurs waren of neppe berichten waren?.

Er is een verschil tussen genade hebben tussen iemand die iets steelt en in elkaar word geslagen om maar iets te zeggen, en tussen iemand die naar een land gaat om heilige oorlog te voeren tegen iedereen die niet islamitisch is..

Nooit gehoord van kinderen die gebruikt worden in oorlog?, zoals in Vietnam?.

Wat zou jouw antwoord zijn als ze terug zouden gaan naar Oostenrijk en daar 15 onschuldige mensen omkomen omdat het o zo zielig was "het waren maar tienermeisjes!!!!!".

Ze hebben hun kans verspeelt.. jammer op mijn 15/17e wist ik donders goed dat als ik iemand zou doodmaken ik een probleem had.. laat staan bij een terreur groep aansluiten die als idee heeft om mensen dood te maken.
Waz met jou!
  zondag 12 oktober 2014 @ 05:29:39 #92
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145447670
quote:
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Ik zou ze allebei doen. Zwanger of niet.
pi_145447672
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 05:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei doen. Zwanger of niet.
Wanneer te zwanger wel op zijn hondjes dan.
  zondag 12 oktober 2014 @ 05:32:42 #94
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145447679
quote:
3s.gif Op zondag 12 oktober 2014 05:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wanneer te zwanger wel op zijn hondjes dan.
Heeft wel m'n voorkeur maar is geen must.
pi_145447687
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 05:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heeft wel m'n voorkeur maar is geen must.
Gaan liggen en dan zelfbediening is ook een optie.
pi_145447689
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 05:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Het is geen media-gezever.. is wil je zeggen dat de isis allemaal een grap is en alles is gestaged?, dat al die mensen die verkracht zijn acteurs waren of neppe berichten waren?.
Er is een verschil tussen genade hebben tussen iemand die iets steelt en in elkaar word geslagen om maar iets te zeggen, en tussen iemand die naar een land gaat om heilige oorlog te voeren tegen iedereen die niet islamitisch is..
Nooit gehoord van kinderen die gebruikt worden in oorlog?, zoals in Vietnam?.
Wat zou jouw antwoord zijn als ze terug zouden gaan naar Oostenrijk en daar 15 onschuldige mensen omkomen omdat het o zo zielig was "het waren maar tienermeisjes!!!!!".
Ze hebben hun kans verspeelt.. jammer op mijn 15/17e wist ik donders goed dat als ik iemand zou doodmaken ik een probleem had.. laat staan bij een terreur groep aansluiten die als idee heeft om mensen dood te maken.
Als dit.. als dat.. speculatie. Mooi dat jij op die leeftijd wel verstandiger was. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat is (dat blijkt wel door die domme actie van die meiden).
Ze hebben hun kans verspeeld, zeg jij, maar je komt niet verder dan wat zwakke oneliners om dat te onderbouwen. Die meiden hebben spijt (goh!) en willen terug. Geef ze eens ongelijk. Ja, ze waren dom, ja, ze waren.. tieners. Doodstraf dan maar? Dat maakt jou geen snars beter dan die smerige haatbaarden van IS.

edit: argumenteren met mensen die genadeloos denken als jij voelt als dit:
pi_145447690
Zo'n ongeboren baby maakt wat mee.
pi_145447716
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2014 05:35 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Als dit.. als dat.. speculatie. Mooi dat jij op die leeftijd wel verstandiger was. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat is (dat blijkt wel door die domme actie van die meiden).
Ze hebben hun kans verspeeld, zeg jij, maar je komt niet verder dan wat zwakke oneliners om dat te onderbouwen. Die meiden hebben spijt (goh!) en willen terug. Geef ze eens ongelijk. Ja, ze waren dom, ja, ze waren.. tieners. Doodstraf dan maar? Dat maakt jou geen snars beter dan die smerige haatbaarden van IS.
Oneliners? dat heet gewoon vooruit denken voor mogelijke gevolgen, dit soort dingen zijn geen grap.

maar okay het "ja ze zijn maar tieners die een domme fout maken dus geef ze nog een kans" is anders ook een zwakke oneliner..

De wereld is geen mooie plek waar je altijd zeker van dingen kan zijn, maar als jij liever de levens van onschuldige mensen riskeert omdat een paar domme trutjes besluiten om bij IS te gaan tjah...

Als ze waren ontvoerd en terug willen komen is het een heel ander verhaal, maar als je uit je zelf gaat en na 6 maanden (een periode waarin ze nog meer gehersenspoeld kunnen worden ) ineens terug willen komen is toch wel belangrijk om goed te kijken wat je gaat doen.

Maar ja blijf vooral denken dat iedereen lief en aardig is en er nooit erge dingen gebeuren.

Tevens hoeven ze van mij niet gebombardeerd te worden of zo maar lijkt het mij beter als ze daar hun levens opbouwen.

Verder kan ik ook zeggen dat jij blind bent en schijt hebt aan de levens van onschuldige burgers, alles maar om politiek correct te doen en zorgen dat jou idee van dat mooie wereldje waar jij graag in zou gaan leven realiteit word.. wat helaas nooit zo zal zijn.

Als op een of andere manier aangetoond kon worden dat ze echt niks zouden doen ben ik er helemaal voor, maar helaas kan dat niet..

Als een volwassene gehandeld als een volwassene de consequenties dragen.
Waz met jou!
pi_145447721
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2014 05:35 schreef Nemephis het volgende:
[..]
edit: argumenteren met mensen die genadeloos denken als jij voelt als dit:
[ afbeelding ]
Argumenteren met mensen die denken dat de wereld tot een sprookjes paradijs kan worden omgetoverd omdat (het o zo inhumaan is boohooo :'( :'( ze wilden mensen dood maken maar ze zijn wel lief!!)

tevens kan ik net zo goed van jou zeggen dat jij ook retarded bent omdat jij niet dezelfde mening deelt als mij..

p.s ben jij dat op dat plaatje? ;)
Waz met jou!
pi_145447738
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 05:43 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Oneliners?
Waarom veel woorden gebruiken wanneer het ook in 1 zin kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')