Je zou kunnen emigreren ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt pech gehad wat mij betreft, ze zijn gewoon een bedreiging voor Nederland.
Kerel, waarom na al die jaren nog zoveel tijd steken in die flapdrollen? Laat gewoon ratelen die internethelden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je redenering is grote onzin.
Ik ken veel moslims, zijn gewoon mensen als jij en ik.
Families etc.
Maar laat je vooral bamgmaken.
Dat is alleen maar om te voorkomen dat zij het doen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij bent ook een bedreiging voor Nederland omdat je zaagt aan de poten van de rechtsstaat.
Alles wat jij net hebt gezegd lijkt mij een ergere bedreiging voor Nederland.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt pech gehad wat mij betreft, ze zijn gewoon een bedreiging voor Nederland.
Ik wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Alles wat jij net hebt gezegd lijkt mij een ergere bedreiging voor Nederland.
Maar geen zorgen, ik wil je niet deporteren.
Lig met griep in bed. Dan verval ik in oude slechte gewoonten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Kerel, waarom na al die jaren nog zoveel tijd steken in die flapdrollen? Laat gewoon ratelen die internethelden.
Waarom zou ik?quote:
Hun.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:46 schreef budvar het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk geen reet meer, het is straks wij of hun die dood in de straten liggen. Dan heb ik toch liever dat hun dat zijn.
Omdat je er last van hebt? Waarom jezelf zo kwellen ? Waarom ga je niet lekker naar Groenland ofzo ?quote:
De moslims en zeker die van IS hebben maar 1 doel en dat is de wereld veroveren en bekeren, als we het nou niet op een vreedzame manier doen blijft er nog maar 1 oplossing over.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Alles wat jij net hebt gezegd lijkt mij een ergere bedreiging voor Nederland.
Maar geen zorgen, ik wil je niet deporteren.
Denk je dat de Inuit daar zitten te wachten op zo'n figuur?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je er last van hebt? Waarom jezelf zo kwellen ? Waarom ga je niet lekker naar Groenland ofzo ?
Heb je een punt. Antarctica dan ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Denk je dat de Inuit daar zitten te wachten op zo'n figuur?
Ben zeker geen troll maar ik kan hier niet meer genuanceerd op reageren, 5 jaar geleden nog wel maar tijden veranderen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je er last van hebt? Waarom jezelf zo kwellen ? Waarom ga je niet lekker naar Groenland ofzo ?
Als jij er zo in staat vind ik jou een veel groter gevaar voor Nederland.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, laten we dan maar niks doen en kijken of de moslims ons met rust gaan laten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jij er zo in staat vind ik jou een veel groter gevaar voor Nederland.
Laat jij de moslims dan ook met rust ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, laten we dan maar niks doen en kijken of de moslims ons met rust gaan laten.
Naar mijn weten worden extremisten in Nederland gewoon aangepakt. Van niks doen is dus geen sprake.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, laten we dan maar niks doen en kijken of de moslims ons met rust gaan laten.
Budvar wil groepen aanpakken, geen individuenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn weten worden extremisten in Nederland gewoon aangepakt. Van niks doen is dus geen sprake.
Voor individuen ben ik ook niet bang, voor groepen wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Budvar wil groepen aanpakken, geen individuen
In de Nederlandse politiek ga je dat natuurlijk nooit voor elkaar krijgen, PvdA en D66 gaan toch wel dwarsliggen. Die zullen er nog eerder meer moslims bijhalen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:54 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk niet alleen, we moeten als land laten zien dat we deze mongolen hier niks te zoeken hebben. Ik zou zeggen we geven ze tot 31 december de tijd om vrijwillig Nederland te verlaten, daarna zullen we ze moeten verwijderen.
Dat was sarcasme, Sheldon.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Laat jij de moslims dan ook met rust ?
Zoals een longontsteking een symptoom van een griep kan zijn is soms het symptoom erger dan de kwaal. Wilders en zijn aanhangers kunnen ook makkelijk erger worden dan de kwaal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Er valt genoeg te oogsten zonder dat hij wat hoeft te zaaien. Wilders is een symptoon, geen oorzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |