quote:Een jonge vrouw is in de nacht van maandag op dinsdag door twee Noord-Afrikaanse mannen van haar fiets getrapt in Heerhugowaard. Daarop werd ze met haar gezicht op het fietspad gedrukt en werd ze bedreigd met een mes.
De vrouw, Selina de Groot, schreef dinsdag op haar Facebookpagina: "Ik ben vannacht van mijn fiets getrapt door twee jongens. Daarna werd mijn gezicht op het fietspad gedrukt, waardoor de hele rechterkant opengeschaafd is en kreeg een klap op mijn wenkbrauw. Ik werd daarna aan mijn nek omhooggetild, kreeg een mes op mijn keel en vervolgens werd er aan mijn kleren gesjord."
De aanvallers sloegen op de vlucht toen er honden begonnen te blaffen. "Ze renden beiden weg richting het bos (Waarderhout). Dit gebeurde allemaal in nog geen minuut tijd. Mocht iemand een tip hebben, iets gehoord of gezien hebben rond dat tijdstip, graag."
Het bericht was aan het begin van de middag al zo'n 2400 keer gedeeld op Facebook.
Dan moet je een bril kopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef rakotto het volgende:
Er staat niets over Noord-Afrikanen in de quote.
Als Leolinedance een topic opent wel hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Noord Afrikaanse mannen, je verwacht het niet.....
Waar dan precies?quote:
Oneandonlyselina.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:41 schreef zarGon het volgende:
Ehm, ben ik nou gek of is dat Facebook-account waarnaar gelinkt wordt (op Telegraaf.nl) van een FOK!ster?!
Aangezien een groot deel van de misdrijven door deze bevolkingsgroep wordt begaan is dat ook niet zo moeilijk hè. Maar ik heb ook een bericht over een Litouwer gepost zojuist hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Leolinedance een topic opent wel hoor.
Ietsje eerder staat "Ik ben vannacht, om 00:30, tussen de Oosttangent en de Molenwijk (Heerhugowaard), van m'n fiets getrapt door 2 Licht getinte, vermoedelijk Marokkaans, jongens."quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar dan precies?
Ik lees namelijk dit: "Het waren 2 buitenlandse jongens, licht getint, maar het was best donker ".
Zouden best Marokkanen geweest kunnen zijn maar er bestaan ook andere licht getinte mensen.
Moeilijk he...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar dan precies?
Ik lees namelijk dit: "Het waren 2 buitenlandse jongens, licht getint, maar het was best donker ".
Zouden best Marokkanen geweest kunnen zijn maar er bestaan ook andere licht getinte mensen.
Vermoedelijk Marokkaanse dus ze weet het helemaal niet zeker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ietsje eerder staat "Ik ben vannacht, om 00:30, tussen de Oosttangent en de Molenwijk (Heerhugowaard), van m'n fiets getrapt door 2 Licht getinte, vermoedelijk Marokkaans, jongens."
Onzin, het staat in het nieuwsbericht. In de 1e zin zelfs.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Vermoedelijk Marokkaanse dus ze weet het helemaal niet zeker.
Maar goed wel natuurlijk wel makkelijk scoren zo weer met zo'n TT
Dan had je dus net zo goed de initiële kop van het artikel ook overnemen. Namelijk : "Brute aanval op fietsster Heerhugowaard" .quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moeilijk he...
Vraag van user 'rakotto': Er staat niets over Noord-Afrikanen in de quote.
In de quote staat dit (zie OP): "Een jonge vrouw is in de nacht van maandag op dinsdag door twee Noord-Afrikaanse mannen van haar fiets getrapt in Heerhugowaard."
Ik neem dit rechtstreeks uit het nieuwsbericht over en ben dan ook niet verantwoordelijk voor de correctheid van alle informatie.
Nu duidelijk?
Schijnt dat er vroeger ook een hoop mensen per ongeluk uit vliegtuigen vielen in Zuid-Amerika. Heel vreemd allemaal.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
Waarschijnlijk gewoon dronken van haar fiets gepleurd.
Scherp stukje internetrecherche werkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oneandonlyselina.
Vergelijk de foto's op Facebook en in Userfoto's maar.
Ze zegt zelf "vermoedelijk Marokkaans" omdat het te donker was.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onzin, het staat in het nieuwsbericht. In de 1e zin zelfs.
Ik weet niet in welke mate jij je best ervoor moet doen. Ik kom op dezelfde pagina dit bericht tegen:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aangezien een groot deel van de misdrijven door deze bevolkingsgroep wordt begaan is dat ook niet zo moeilijk hè. Maar ik heb ook een bericht over een Litouwer gepost zojuist hoor
Maar dat zal jij of Mister Ce niet plaatsen, aangezien de Telegraaf is vergeten het signalement erbij te zetten.quote:Gehandicapte man mishandeld
nistelrode -
De politie is op zoek naar twee voetgangers die wel heel erg diep zijn gezonken. Het duo is verantwoordelijk voor de zware mishandeling van een gehandicapte man in Nistelrode.
Foto: Peter Schoonen
Het slachtoffer reed op zaterdag 4 oktober met zijn driewieler over de stoep op het Laar te Nistelrode. Dit was blijkbaar tegen het zere been van de twee verdachten, want zij begonnen de man uit te schelden. Toen die vroeg waar dat nou voor nodig was, werd hij door het duo van zijn voertuig getrokken en op de grond gesmeten. Vervolgens trapten de twee meermalen op hem in.
De politie is dringend op zoek naar getuigen het incident en roept via onder meer Facebook mensen op om zich te melden. Terwijl het slachtoffer verwondingen overhield aan de mishandeling, lopen de twee daders namelijk nog altijd vrolijk rond.
Yup. Profielfoto op haar FB is precies dezelfde als die ze in US heeft gepost.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:45 schreef zarGon het volgende:
Oneandonlyselina.
Vergelijk de foto's op Facebook en in Userfoto's maar.
Benieuwd of ze hier nog komt postenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Profielfoto op haar FB is precies dezelfde als die ze in US heeft gepost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |