http://www.rtvemmen.nl/re(...)eroofd-in-Emmen/9104quote:Bejaarde vrouw beroofd in Emmen
EMMEN - Een 90-jarige in Duitsland wonende Nederlandse vrouw werd dinsdagmiddag beroofd van haar geld. Het slachtoffer had kort daarvoor samen met haar dochter geld gepind bij een pinautomaat van de ABN AMRO bank bij het winkelcentrum aan de Statenweg.
Toen ze met het geld in de hand het winkelcentrum in liep greep een onbekende man het geld uit haar hand en nam de benen. De dader is een blanke man van ongeveer 30 – 35 jaar oud, 1.90 lang, kort donkerblond haar en ingevallen wangen. Tijdens de straatroof droeg hij een rode trainingsbroek met witte bies, gymschoenen en een witte jas. De politie stelt een onderzoek in. Heeft u iets gezien, kent u de dader bel dan met 0900-8844 of anoniem via 0800-7000
das niet zo slim natuurlijk, daar had die dochter ook op moeten letten.quote:Toen ze met het geld in de hand het winkelcentrum in liep
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef .Masturbatron. het volgende:
hahaha ook hier geldt
marokkanentopics
[ afbeelding ]
blankentopics
[ afbeelding ]
Nou, best wel respect, gaat toch een hoop tijd inzitten, zoveel zijn er niet te vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:43 schreef yvonne het volgende:
Ga je nu alle items opzoeken waar de vermoedelijke daders blank zijn?
Nou ja, als je daar een stijfje van krijgt, succes dan.
Als je bij RTV fucking Emmen moet uitkomen om je punt te maken ben je wel erg fanatiek. Ik denk dat elk mens uit verveling omaatjes gaat beroven als die in Emmen zijn puberteit doorbrengt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, best wel respect, gaat toch een hoop tijd inzitten, zoveel zijn er niet te vinden.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:46 schreef Kanjer het volgende:
Nou, best wel respect, gaat toch een hoop tijd inzitten, zoveel zijn er niet te vinden.
twitter:brigadierMenRap twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:12:311/2 Op Dr.Cuijperslaan werd een gesluierde vrouw ergerlijkmishandeld, nadat haar niqaab werd afgetrokken. Daders twee blanke mannen. reageer retweet
Eindjuh de gekstuh.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]twitter:brigadierMenRap twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:12:311/2 Op Dr.Cuijperslaan werd een gesluierde vrouw ergerlijkmishandeld, nadat haar niqaab werd afgetrokken. Daders twee blanke mannen. reageer retweet
Geloof er geen hol van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]twitter:brigadierMenRap twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:12:311/2 Op Dr.Cuijperslaan werd een gesluierde vrouw ergerlijkmishandeld, nadat haar niqaab werd afgetrokken. Daders twee blanke mannen. reageer retweet
Het waren natuurlijk ook niet Kees en Jan, maar Wojtek en Slawek.quote:
Ik doe het altijd expres, om te patsen.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ze moeten gewoon met hun fikken van het geld afblijven. Ook al loopt ze daarmee in haar handen..
Iets met stront en vliegen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:37 schreef Richestorags het volgende:
Volgens mij is TS bezig met een vrij doorzichtige poging om alle overvallen waar Hollanders bij betrokken zijn hier neer te zetten. Een aantal andere users hangt vervolgens de calimero uit door te zeggen dat als het Marokkanen waren het topic storm zou lopen. Correct me if I'm wrong.
Ik vind het een hetze, kristallnacht!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:43 schreef yvonne het volgende:
No shit.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:37 schreef Richestorags het volgende:
Volgens mij is TS bezig met een vrij doorzichtige poging om alle overvallen waar Hollanders bij betrokken zijn hier neer te zetten. Een aantal andere users hangt vervolgens de calimero uit door te zeggen dat als het Marokkanen waren het topic storm zou lopen. Correct me if I'm wrong.
quote:dinsdagmiddag
quote:het winkelcentrum in liep
Juist.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ze moeten gewoon met hun fikken van het geld afblijven. Ook al loopt ze daarmee in haar handen..
Mwa, dat is de "b" ingang van dat winkelcentrum. Daar is het overdag praktisch uitgestorven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:32 schreef paddy het volgende:
Van mij mag TS. Ben het roerend met hem eens qua laf gedrag. Het lijkt onderhand idd een ware hype de zwakkeren te overvallen.
Voor mij doet ook in dit geval de achtergrond er totaal niet toe.
De daders zijn gewoon laffe luie honden. En waren er mensen die dit gezien hebben en weer niets ondernamen?
[..]
[..]
Mijn DM is uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:33 schreef paddy het volgende:
Kunnen we het nog ontopic houden?
DM TS met jullie vraag ofzo
Aw, heb ik je op je tenen getrapt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:43 schreef yvonne het volgende:
De allochtonen en marokkanen hebben hun goodwill verspeeld en kunnen op weinig tot geen coulance meer rekenen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:24 schreef kipknots het volgende:
Toch wel typerend. Als een Marokkaan een bejaarde beroofd staat het groot op de Frontpage, zijn er tien topics op Fok en is iedereen aan het kotsen op die 'kutmarokkanen'. Als een keer een Marokkaan twee topics opent over misdaden begaan door blanken dan zijn mensen meer bezig met het bashen van TS, want die zoekt specifiek berichten over autochtonen op.
Ze pakken de makkelijkst te pakken slachtoffers.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.rtvemmen.nl/re(...)eroofd-in-Emmen/9104
Wat een held, ga je met je 1,90m een 90 jarige vrouw beroven. Gatverdamme zeg. Enigszins verbazingwekkend dat dit slechts het lokale nieuws heeft gehaald trouwens, temeer nu overvallen op bejaarden een ware hype lijkt te worden.
Kwalijke ontwikkeling wmb. Net als al die babbeltruukjes e.d. ook iets van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze pakken de makkelijkst te pakken slachtoffers.
Juist omdat het schering en inslag is, haalt het nauwelijks nog het landelijke nieuws.
Ben je serieus ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:57 schreef Francesco_Schiavone het volgende:
De daders bleken Marokkanen te zijn, was net op RTV Drenthe.
Elke week een paar daders op TV bij Opsporing Verzocht. Mag desnoods wel wat meer. Gewoon beelden op TV, vaak wel mensen die hen herkennen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kwalijke ontwikkeling wmb. Net als al die babbeltruukjes e.d. ook iets van de laatste tijd.
Mag veel meer aandacht krijgen.
Dit dus. Nog afgezien van de goedgelovigheid van tong.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is het dan erger of minder erg voor die dame?
Tong is soms te naief.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit dus. Nog afgezien van de goedgelovigheid van tong.
Die mensen uitten hun ongenoegen over een groter probleem, de oververtegenwoordiging van Marokkanen in de misdaadstatistieken. Het is vrij goedkoop om bewust tegenberichten te gaan plaatsen, dat duidt er m.i. op dat je het probleem niet onder ogen wil zien of wil bagatelliseren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:24 schreef kipknots het volgende:
Toch wel typerend. Als een Marokkaan een bejaarde beroofd staat het groot op de Frontpage, zijn er tien topics op Fok en is iedereen aan het kotsen op die 'kutmarokkanen'. Als een keer een Marokkaan twee topics opent over misdaden begaan door blanken dan zijn mensen meer bezig met het bashen van TS, want die zoekt specifiek berichten over autochtonen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |