Kijk ik later wel naar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:23 schreef Senor__Chang het volgende:
Kan een mod even het Syrie topic schoonvegen. Het gaat de laatste dagen nergens meer over. Nog erger dan eerst ook..

Maar dat is helemaal geen oorlogstopic dat ik had gestart, bij mij ging het om de deportatie. En graag mij ook quoten als je op mij reageert, zo krijg ik een melding.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:56 schreef Specularium het volgende:
Omdat die oorlogstopics juist overzichtelijker zijn en beter werken in een centraal topic.
Paar van die leraressentopics, daar roept iedereen 100x nice en dan zakt het weer.

quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:48 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
En graag mij ook quoten als je op mij reageert, zo krijg ik een melding.

ik hoopte dat niemand daar mee kwamquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef Dagonet het volgende:
Dan haal je deze toch onder het stof vandaan?
Midden-Oosten

De naam van dat forum kan ook beter veranderd worden in Arabische Lente, achteraf gezien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik hoopte dat niemand daar mee kwam

Jij verdient alleen al je eigen forum: TIMquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:17 schreef timmmmm het volgende:
Je kan wel van elk item waar veel nieuws over is een apart forum maken ja. Hebben we MO, om de ISIS crISIS, EBO over ebola. Zitten we in de naweeën van het forum over MH17, Oekraine en de russische boycot. Daat heb ik geen gevatte naam voor.
Kan je allemaal wel doen, maar dan kan je NWS ook net zo goed opdoeken. Ik ben dus tegen. Maar mochten ze van hogerhand anders beslissen zal ik beloven niet te huilen

Kijk, dat zou helemaal handig zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef Dagonet het volgende:
Dan haal je deze toch onder het stof vandaan?
Midden-Oosten

Voor die 3 reeksen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kijk, dat zou helemaal handig zijn.

heywoodu

heywoodu

Het heeft er inderdaad alle schijn van dat zijn ban erop zit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:07 schreef heywoodu het volgende:
Schijnbaar is zijn ban afgelopen ofzo, de troll is weer terug:
NWS / Ebola in West-Afrika niet te stuiten #8

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |