abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145489316
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Witte pietjes komen niet bij de intocht, maar zijn hier al. Die kunnen dus best het hele jaar door in de winkels.
En je hebt gelijk dat al die witte en gekleurde pietjes erg verwarrend is. Al die moeders die aan hun kinderen moeten uitleggen dat piet niet meer zwart is omdat hij eigenlijk een vuile racist is.
Nog een reden om hem maar gewoon zwart te laten.
Geloof er weinig van dat snoepgoed met verschillende kleurtjes echt erg verwarrend is voor kinderen.
Maar voor de intocht en daarvoor het Sinterklaasjournaal e.d. de winkels vol hangen met Sinterklaasversiering zou wel heel vreemd zijn.

Maar waarom wil jij zo graag een kinderfeest verpesten?
pi_145489485
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
hysterici.

Xenofoobjes.

Nuchtere mensen

groep militante aanhangers

PVV

GS

Zwarte Piet besmeuren

politiseren van een kinderfeest

xenofoobjes
Zo, als je dit rijtje nu voortaan even CTRL & C't, dan scheelt dat je een hoop typewerk.

Jammer dat je nu weer gewoon doorgaat met het fanatieke framen. Vies. Maar dat is jou niet vreemd. Gaan we weer hetzelfde spelletje doen als gisteren?
pi_145490894
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:23 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Zo, als je dit rijtje nu voortaan even CTRL & C't, dan scheelt dat je een hoop typewerk.
Jammer dat je nu weer gewoon doorgaat met het fanatieke framen. Vies. Maar dat is jou niet vreemd. Gaan we weer hetzelfde spelletje doen als gisteren?
Vergeet niet dat er woorden in de mond worden gelegd. De kernwoorden die je hier zo quote kunnen wel op een Zeurpietenbingokaart :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145491131
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:23 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wellicht zou je eens kunnen lezen wat ik schrijf en me gewoon gelijk geven in mijn analyse. Daar ben je immers nog niet tegenin gegaan. Daarmee mogen we naar ik aanneem concluderen dat je mijn analyse deelt :)
pi_145491154
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er woorden in de mond worden gelegd. De kernwoorden die je hier zo quote kunnen wel op een Zeurpietenbingokaart :)
Dat woorden in de mond leggen is die intensieve gary inderdaad wel van. Heeft me al heel wat onzin aan proberen te wrijven :)
pi_145491191
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat woorden in de mond leggen is die intensieve gary inderdaad wel van. Heeft me al heel wat onzin aan proberen te wrijven :)
Jij doet dat nooit nee.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145491470
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht zou je eens kunnen lezen wat ik schrijf en me gewoon gelijk geven in mijn analyse. Daar ben je immers nog niet tegenin gegaan. Daarmee mogen we naar ik aanneem concluderen dat je mijn analyse deelt :)
Jouw probleem is juist dat je teveel aanneemt, daar je eigen conclusies aan verbindt en jezelf gelijk geeft. Iets dat je hier uitstekend etaleert.

Je hebt ook gewoon geen gelijk. Integendeel. Je valt hier in de categorie 'fout na de oorlog'.

Verder ben je nu ook gewoon aan het trollen. Lukte gisteren al niet. Nu gaat het weer niet lukken. Ga je nu je rijtje weer herhalen, ouwe politiserende, liegende zwartepietenmoordenaar van me?

Wel opvallend: gister krijg je er van langs. Dan wacht je tot de posts zijn ondergesneeuwd en begin je weer opnieuw. Je bent gewoon Bluesdude met minder spelfouten :D
pi_145491563
quote:
[..]
Ah, nu draai je het om. Je maakt het steeds mooier. Grappig dat je in je eigen post, boven deze exact doet wat je mij verweet. Je liegt, draait en bent steeds ranziger aan het spelen. Een spelletje oudlinks kaltstellen. Mooi hoor :D
pi_145491627
quote:
[..]
Geef je ook even aan wat ik je probeer aan te wrijven? Succes :D
pi_145492111
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]

Maar waarom wil jij zo graag een kinderfeest verpesten?
Die hadden we nog niet gehad :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_145492398
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die hadden we nog niet gehad :')
Als 'ie het zou menen zou het niet zo erg zijn. Uit zijn mond klinkt het wat potsierlijk.
pi_145492426
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Appie :')
[ afbeelding ]
Veelzeggend inderdaad.

quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Bij AH is even de "social-media-pleuris" uitgebroken van het weekend iig :').
Leuk om te zien hoe enorme bedrijven bang zijn geworden voor een paar roepers op FB en Twitter.
Ja, eerst die paar roepers die ZP willen verbannen, daarna die paar roepers die hierop reageren. ;)
Het tweede is dan ook weinig verrassend.

[ Bericht 24% gewijzigd door Bram_van_Loon op 13-10-2014 14:55:49 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145492575
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het is niet totaal te vergelijken maar dat ze het gaan merken is denk ik wel voorspelbaar.
Het gaat niet om een klein groepje xenofobe kleutenpiet haters, het gaat om de gemiddelde oudere blanke inwoners die modaal verdiend want dat is hun grootste doelgroep. En niet het kleine groepje racisme roepers wat voornamelijk in de Aldi/Lidl/Dirk waar de AH voor zwicht.
Offtopic maar toch maar ik wil toch eventjes opmerken dat ook veel hoogopgeleide mensen naar de Lidl gaan, de basisproducten (groenten, vruchten, zilvervliesrijst, kwark...) zijn daar goedkoper zonder dat de kwaliteit slechter is.
Zelf combineer ik de Lidl, de AH en een biologische winkel.
#NoDAPL
pi_145492851
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 10:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die xenofoobjes willen plezieren. Die mis je echt niet in je winkel. Zo hoog is de marge op Hollandia-bier niet.
Die Suri's brengen daarentegen veel geld op? :')
#NoDAPL
pi_145498475
Die relnegers en linkse werkelozen leveren albert heijn met zijn Amerken weinig op
De belastingbetalende ousders met kinderen die graag sinterklaas vieren (met Zwarte Piet) die hoeven maar boycot te schreeuwen en ze gaan terug overstag binnen 24 uur.

Albert Heijn weet donders goed waar de inkomsten vandaan komen.

Die kleine van mij is gek op Zwarte Piet en is heel hard Nederlands aan het leren, speciaal voor Piert en Sint (De nadruk ligt meer op het zwarte Piet ontmoeten dan Sint,)
Sint heeft mij dan ook al beloofd dat hij een Knecht mee neemt waar Quinsy bleekjes van weg zal trekken. ( bijkomend beleggings advies: Lipstick en nepgouden oorbellen)
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_145499366
quote:
[..]
Grappig dat je al een tijdje in POL iemand aan het zieken bent terwijl je hier weer bent weggeglibberd. Lafaard :D
pi_145499916
Ah hier comt dat CTRL C lijstje vandaan LOL
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gevolgen van marketing merken ze zeker. Het gevolg hiervan merken lijkt me vooral wensdenken van de hysterici.
Toch leuk dat het boycotten aan hystyterici toegeschreven wordt en het millitant bij een kinderfeest aanwezig zijn waar je kinderen beschuldigt can racisme dat niet is?

quote:
Klopt, de groep militante aanhangers van de PVV, en GS is inderdaad erg klein. Ze krijgen het helaas wel voor elkaar Zwarte Piet met iets te besmeuren wat nergens op slaat. Erg sneu hoe ze bij achterlijk rechts uiteindelijk precies doen wat die malle Quinsy wil.
Die groep besmeurt niets
St Nicolaas is een Griek met een Moorse knecht
Spaans kostuum is te danken aan de reformatie die bij herinvoering van het kinderfeest meende dat een katholiek wel uit spanje moest komen.
Sint en Piet is zonder druk al lang verworden tot baas en helper relatie. Niks slaaf knecht
En een boerenKNECHT is gewoon in loondienst
We zijn tenslotte niet allemaal CEO directeur
quote:
Vind het politiseren van een kinderfeest gewoon zeer triest. Van die malloot die het aanzwingelde tot de xenofoobjes die er driedubbel overheen gaan. Triest, triest, triest.
Oh er niks tegen doen resulteert in een hoop (internationaal) onbegrip.
Zwarte piet is verworden van een icoon naar een herkenbaar figuur.
Zwarte Piet ziet er nu uit als de Marokkaan die je fiets jat
Zo'n kind heeft geen idee of er een kadootje of een mes uit die zak gaat komen.
Zeker als ie zonder sint rondloopt (want die ligt dan zeker in een steegje of onder aan de trap in Madrid)

Piet is zwart ...daar is een gegronde historische reden voor
Piet draagt spaans kostuum ...daar is een gegronde historische reden voor
Zo kan het ook benadert worden: Santa and Pete (TV Movie 1999) - IMDb
pi_145500050
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:17 schreef desiredbard het volgende:
<knip>
Edit. Aangepast zie ik. Even opnieuw lezen.
pi_145500093
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk geen ruk van je posting met al die halfmislukte quotepogingen.
Het spijt me maar aan je cognitieve vermogens kan ik ook niet veel veranderen
pi_145500259
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef desiredbard het volgende:

Het spijt me maar aan je cognitieve vermogens kan ik ook niet veel veranderen
Als jij nou in het vervolg eerst op preview klikt voordat je je posting plaatst, dan scheelt dat al een hoop ellende....met je hystyterici. ;(
pi_145500331
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij nou in het vervolg eerst op preview klikt voordat je je posting plaatst, dan scheelt dat al een hoop ellende....met je hystyterici. ;(
Mwah... heb je nog wat bij te dragen of kun je alleen typo's highlighten... verander dan je username naar Clippy
pi_145500507
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef desiredbard het volgende:

Mwah... heb je nog wat bij te dragen of kun je alleen typo's highlighten... verander dan je username naar Clippy
Ad schijnt hulpsint te worden dit jaar. Om het kinderfeest op te leuken.

pi_145500595
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou maak jij de typo's dat moet een N zijn ipv een L
pi_145502027
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Treffende vergelijking.
pi_145502125
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Treffende vergelijking.
Hulppiet ipv van Sint? Volgens de foto kan Ad zo bij Albert Heijn achter de kassa met een lekker Hema worst in z'n reet wat mij betreft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')