Ga als blonde dame maar eens door Afrika lopen, dan merk je precies waar TS het over heeftquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef TheWeeknd het volgende:
Hoe bedoel je racistisch
En nee, alle mannen doen dat.
Toevallig vandaag in de bus, werd ik aangestaard door Nederlandse enge ventjes. Dus nee.
Afrika is natuurlijk een vrij breed begrip.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga als blonde dame maar eens door Afrika lopen, dan merk je precies waar TS het over heeft
Ik ben een donkere dame in Nederland. Wat nu?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga als blonde dame maar eens door Afrika lopen, dan merk je precies waar TS het over heeft
Ben jij negerin?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef Hallo-Ikbennieuw het volgende:
Uiterst irritant. Als je wat te zeggen hebt zeg het dan, anders voor je kijken en doorlopen. Krijg altijd de neiging om diegene op z'n muil te slaan.
Klacht: zie topic.
Voor al het andere volk (omdat ik hier geen ervaring mee heb, want lelijk + negerin): kijken jullie ook zo vrouwen na? En dan bedoel ik niet alleen maar borsten/billen checken. Maar minutenlang.Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit prettig vindt.
Bedankt voor de aanvullende informatie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Ik ben een donkere dame in Nederland. Wat nu?
En blanke mannen kunnen er ook wat van kan ik zeggen. Bah.
komt door de drugsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
Met zo'n domme blik in hun ogen alsof ze niet helemaal snappen wat een vrouw is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |