Waarom puntje 2, Piet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
1. Spreek Frans
2. Wees inkoper voor een groot bedrijf
Ben je wel eens geweest?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Omdat als je dat niet bent de meeste je daar volledig niet interessant vinden. Als je leuke wijnproducenten wilt leren kennen, bezoek kleine wijnboeren direct, maak een paar weken een tour
Waarom wil je daar je auto volladen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ben je wel eens geweest?
Mijn enige doel is om mijn auto vol te laden, kan dit daar?
Als de ene niet wil verkopen dan misschien een ander wel?
Omdat ik dan weer voor een half jaartje wijn in huis hebquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom wil je daar je auto volladen?
Dat kan je overalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:13 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Omdat ik dan weer voor een half jaartje wijn in huis heb
Ja, ben vaker op dat soort events geweest en vind ze niet interessant eigenlijk. Mijn vraag was, waarom wil je specifiek daar je auto vol laden? Als je er heen gaat om wijnboeren te leren kennen, een netwerk op te bouwen, interessante aanbieders en producten te leren kennen kan ik me wat bij voorstellen, maar dan ben je als particulier daar erg laag op de ladder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:30 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Andere discussie.
Ben je wel eens geweest?
Nee, maar vind jij die regio interessant voor wijnen? Zou je niet liever naar bv Bordeaux gaan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:40 schreef JanJanJan het volgende:
Seclin wel eens geweest?
Salon des vins de terroir et produits regionaux??
Nee is veel verder rijden en ze komen uit heel Frankrijk naar Seclin toequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar vind jij die regio interessant voor wijnen? Zou je niet liever naar bv Bordeaux gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |