quote:Op maandag 15 september 2014 20:41 schreef Ivo1985 het volgende:
Je bent dus tegen een deur aan gelopen die reeds gesloten was? Niet een die precies op het moment dat jij passeerde werd gesloten door een medewerker (al dan niet via het bedieningskastje)?
Ben je blind? Zo ja, waar was dan je stok en/of je hond?
quote:De deuren waren van glas en erg doorzichtig.
Daardoor was het niet te zien dat de deuren dicht waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat heeft vermogen om de vering van een relatie te kunnen onderscheiden hiermee te maken?quote:Op maandag 15 september 2014 20:14 schreef voederbietel het volgende:
Je zou het kunnen proberen maar ik denk niet dat je ouders je schadeloos kunnen stellen voor je gebrek aan relatieveringsvermogen.
Blijf dan gewoon thuis.. als je niet kan bedenken dat een deur kan bewegen...quote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Meestal ben ik degene die roept: joh, doe normaal met je schadevergoeding/letselclaim. Maar in dit geval... Je bent naar binnen gelopen toen de glazen deuren wijd open stonden, dus mag je er vanuit gaan dat die zolang je nog in de winkel bent, open blijven. Als er geen stickers op die ruiten zitten, zie je idd. heel weinig en knal je er tegenop als iemand die deur intussen heeft dichtgedaan. En je hebt een fikse optater gehad. Ik zou wel eens gaan informeren als ik jou was.
Ik dacht: wat een rare reactie, maar ik zie dat jij het bentquote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon thuis.. als je niet kan bedenken dat een deur kan bewegen...
Goh wat gek.. ik dacht dat daar gewoon een gat zat.. bleek het een deur te zijn die dicht kon...quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik dacht: wat een rare reactie, maar ik zie dat jij het bent
Maar natuurlijk. Ongelukjes gebeuren nu eenmaal.quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Buurpoes het volgende:
Wat voor onoplettende medewerker doet nou de deur dicht a) voor sluitingstijd en b) terwijl er nog een klant binnenloopt? Lijkt me reden voor ontslag...niet dat TS daar wat aan heeft.
Tuurlijk niet, dan zou jij van de zolderkamer moeten komen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef Snowballed het volgende:
Zoiets raars heb ik nog nooit meegemaakt..
Maar zeker ook gevalletje niet goed te zien en dus gevaarlijk. Hier is dan het Kelderluik arrest van belang en eerlijk gezegd geef ik TS best een grote kans.quote:
watquote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef hugecooll het volgende:
Ook echt headfirst tegen een deur aanlopen
Ik heb het net een paar keer geprobeerd, maar steeds raakt mijn voet de deur eerst.
dat jij niet snapt dat het gewoon prima kan, als je midden in je loopje ertegenaan loopt, dat is toch logischquote:
Ja, als je met enige haast een winkel verlaatquote:Op maandag 15 september 2014 22:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat jij niet snapt dat het gewoon prima kan, als je midden in je loopje ertegenaan loopt, dat is toch logisch
watquote:Op maandag 15 september 2014 22:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, als je met enige haast een winkel verlaat
Maar als ik gewoon 'op een normaal winkelgangetje' rondloop, raken mijn voeten obstakels dus eerst.
Als je gewoon loopt, zoals dit dus:quote:Op maandag 15 september 2014 22:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat
je snapt toch wel dat je nooit altijd 1 voet voor hebt ?
Sorry hoor maar een open kelderluik vind ik iets heel anders dan een gesloten deur, helemaal kijkend naar de belangrijkste criteria waarnaar gekeken werden destijds.quote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar zeker ook gevalletje niet goed te zien en dus gevaarlijk. Hier is dan het Kelderluik arrest van belang en eerlijk gezegd geef ik TS best een grote kans.
http://www.wijnederland.n(...)etalen/#.VBdF0RbJC3M
Let ééns op in een winkelstraat veel deuren zijn eigenlijk een glazen schuifpui met alleen een boven en onder rand. Nu weet ik niet tegen wat voor deur TS is aangelopen, maar er zijn genoeg deuren waar ik het niet raar vind om als ze normaal altijd open staan om er tegenop te lopen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:26 schreef FF het volgende:
Ik neem aan dat de deur een handvat heeft en daaraan kan je zien dat de deur dicht is.
Je staat toch niet meteen stil? Lijkt me niet zo vreemd dat ie z'n hoofd stoot.quote:Op maandag 15 september 2014 22:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je gewoon loopt, zoals dit dus:
[ afbeelding ]
Dan raakt iets anders toch altijd eerst een deur? Je voet, je knie, je hand
Daarom is het ook geen uitgemaakte zaak maar als de deur altijd openstaat tijdens de openingstijden zijn klanten niet gewend dat de deur ineens dicht is. Als de deur bijna helemaal van glas is is hij bijna niet te zien. De kans dat iemand tegen zo'n deur aanloopt als hij opeens dicht is, ts liep eerst door een deur die volledig open was, lijkt mij tamelijk groot. Helemaal vlak voor sluitingstijd wanneer mensen vaak wat gehaast zijn. De kans op letsel als iemand botst op een glazendeur is natuurlijk ook behoorlijk aanwezig. De medewerker en winkelier hadden het eenvoudig kunnen voorkomen door de deur nog niet dicht te doen en ook door duidelijk zichtbaar te maken dat de glazen deur er zat, naast gewoon TS kunnen waarschuwen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef manifold het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een open kelderluik vind ik iets heel anders dan een gesloten deur, helemaal kijkend naar de belangrijkste criteria waarnaar gekeken werden destijds.
Eensch...quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daarom is het ook geen uitgemaakte zaak maar als de deur altijd openstaat tijdens de openingstijden zijn klanten niet gewend dat de deur ineens dicht is. Als de deur bijna helemaal van glas is is hij bijna niet te zien. De kans dat iemand tegen zo'n deur aanloopt als hij opeens dicht is, ts liep eerst door een deur die volledig open was, lijkt mij tamelijk groot. Helemaal vlak voor sluitingstijd wanneer mensen vaak wat gehaast zijn. De kans op letsel als iemand botst op een glazendeur is natuurlijk ook behoorlijk aanwezig. De medewerker en winkelier hadden het eenvoudig kunnen voorkomen door de deur nog niet dicht te doen en ook door duidelijk zichtbaar te maken dat de glazen deur er zat, naast gewoon TS kunnen waarschuwen.
Als TS gelijk heeft en de deur was slecht zichtbaar en in tegenstelling tot de normale situatie ineens dicht dan vind ik dat de medewerker wel degelijk een gevaarlijke situatie heeft gecreëerd waarbij voorzienbaar was dat er ongelukken zouden kunnen gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |