quote:Op maandag 15 september 2014 20:41 schreef Ivo1985 het volgende:
Je bent dus tegen een deur aan gelopen die reeds gesloten was? Niet een die precies op het moment dat jij passeerde werd gesloten door een medewerker (al dan niet via het bedieningskastje)?
Ben je blind? Zo ja, waar was dan je stok en/of je hond?
quote:De deuren waren van glas en erg doorzichtig.
Daardoor was het niet te zien dat de deuren dicht waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat heeft vermogen om de vering van een relatie te kunnen onderscheiden hiermee te maken?quote:Op maandag 15 september 2014 20:14 schreef voederbietel het volgende:
Je zou het kunnen proberen maar ik denk niet dat je ouders je schadeloos kunnen stellen voor je gebrek aan relatieveringsvermogen.
Blijf dan gewoon thuis.. als je niet kan bedenken dat een deur kan bewegen...quote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Meestal ben ik degene die roept: joh, doe normaal met je schadevergoeding/letselclaim. Maar in dit geval... Je bent naar binnen gelopen toen de glazen deuren wijd open stonden, dus mag je er vanuit gaan dat die zolang je nog in de winkel bent, open blijven. Als er geen stickers op die ruiten zitten, zie je idd. heel weinig en knal je er tegenop als iemand die deur intussen heeft dichtgedaan. En je hebt een fikse optater gehad. Ik zou wel eens gaan informeren als ik jou was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |