quote:
gebeurtquote:Op zondag 21 september 2014 16:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het gebeurd mij alsmaar dat ik eindig met iemand die IQ nieteens kan spellen. Heeft zo z'n voordelen.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het gebeurdt mij alsmaar dat ik eindig met iemand die IQ nieteens kan spellen. Heeft zo z'n voordelen.
Jaquote:Op zondag 21 september 2014 16:17 schreef TheMechanic het volgende:
Heb je ooit een partner/scharrel/vriend(in) of wat dan ook gehad, die qua intelligentie op een ander niveau lag dan jou?. Is uiteraard niets mis mee, maar het kan lastige situaties opleveren.
Dus, ooit voorgekomen
Voor haar dat ik het uitgemaakt heb.quote:en wat voor negatieve consequenties had dat?
Ach, is dat per se een onintelligent antwoord, dan? Of is het gewoon een antwoord om de discussie te ontwijken? Er zijn zoveel dingen waar je kanker van zou kunnen krijgen, dat je voortdurend bang kunt zijn om eraan dood te gaan. Dat is ook niet echt leuk leven.quote:Op zondag 21 september 2014 21:47 schreef K44S het volgende:
Ik heb wel eens een date gehad met een meid die geregeld onder de zonnebank ging.
Ik zeg : :" Je bent er bewust van dat de kans op huidkanker met die banken groter is ?"
Zij : "ja?"
Ik: "En je bent er dus niet bang voor om daar dan aan dood te gaan ? ".
zij : "Ach, dood ga je toch... "
Ik :![]()
.
Gelijk heeft ze met het dood gaan, maar erg slim kwam het niet over.
ps: Ik heb zelf net pas niveau 3 gehaald op het MBO , dus slim? Nee zo mag ik mezelf niet noemen.
Maar als je zulke antwoorden terug krijgt...
Bedoel je dat het moet "klikken" tussen de lakens?quote:Op zondag 21 september 2014 16:21 schreef vera166 het volgende:
Ja, ook al was ik 14, het was behoorlijk duidelijk. Nu was er nog geen sprake van een echte 'relatie'
natuurlijk maar het verschil van havo en lager dan vmbo basis is ook als je 14 bent merkbaar
Negatieve gevolgen waren dat er geen (in mijn ogen) normaal gesprek mogelijk was. Dingen die ik op school meemaakte moest ik bijna vertalen naar babytaal omdat er anders geen respons kwam en ik praat echt niet met onbegrijpelijke woorden.
Dat vind ik irritant. Ik wil een normaal gesprek kunnen voeren, nu ik ouder word is dat wel echt
een vereiste. Mijn partner hoeft geen havo of vwo diploma te hebben maar het moet echt wel
klikken op gespreksniveau of hoe je dat ook zegt![]()
Ik vind dat heel erg meevallen op FOK! Het is vaak een verademing vergeleken met andere fora.quote:Op maandag 22 september 2014 02:41 schreef eminVR6 het volgende:
Ik heb dat vaak op deze forum, voel me soms hoogbegaafd door het lage niveau hier
Gebeurt is hier met een t, immers staat het werkwoord in de o.t.t.quote:Op zondag 21 september 2014 16:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het gebeurd mij alsmaar dat ik eindig met iemand die IQ nieteens kan spellen. Heeft zo z'n voordelen.
Ik vind dat hier echt aparte mensen zitten, en daarmee bedoel ik: sarcastische reacties, racistische reacties enz.quote:Op maandag 22 september 2014 02:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind dat heel erg meevallen op FOK! Het is vaak een verademing vergeleken met andere fora.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |