quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef satopex het volgende:
[..]
je moet trots zijn op je besneden lul, de meeste meiden vinden het juist mooi en hichenicher.
Is gewoon pauper.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
SEX / Alleen vrouwen: Zijn grootteschapen donkere mannen echt beter in bed?
En dan ook in de OP.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:14 schreef Iemand het volgende:
Nou dat laatste is dus maar de vraag als het op zijn inkomen wordt gekocht, met in het achterhoofd een bijdrage van haar. En het is geen slecht idee, alleen het komt (misschien door hoe ze het vertelt) nogal houwtje touwtje en vrijblijvend over. En dát lijkt me dan niet echt een goede insteek.
En dan later beweren dat het een 'typfoutje' was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
En dan ook in de OP.
Dus dáárom rijden criminelen vaak in een Mercedes!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:44 schreef blup het volgende:
[..]
Nee je moet de richtingaanwijzer draaien om de witwasinstallatie te activeren.
Gelukkig staan ze nu met beide gedachten op de grond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:33 schreef iemand het volgende:
Ze hebben op twee benen geprobeerd te hinken. En de DGK-achtige drama en een serieuzere insteek. Dat heeft elkaar vanaf het begin gebeten.
thanksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dus dáárom rijden criminelen vaak in een Mercedes!
De weg was zeker ongelukquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:12 schreef slangpie het volgende:
Heb onlangs een aanhanger geleend van mijn 2e werkgever, en die heb ik op de kant gelegd perongelijk.
Gelukkig dat het offerfeest al voorbij was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
En dan ook in de OP.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:10 schreef iemand het volgende:
Nu al een aantal keer gehad dat het beeld bevriesde en dat daarna de pc geen beeld gaf,
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alleen als je schoonvader een pimp is of sowieso?
Een mooie contaminatie!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
Je begint zelf al over aansprakelijkheden: besef je goed dat als je te maken hebt met een stichting die vennootschapsbelasting betaalt, je aansprakelijk kunt worden gesteld voor belastingschulden van de stichting. Ook als je daar niet vanaf wist en je collegae je een poot aan naaien.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:23 schreef ... het volgende:
[..]
Houden jullie me nou voor het ootje?
Zo'n begeleidstet lijkt me ook wel wat!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef iemand het volgende:
Via maatschappelijk werk kun je misschien een activiteitenbegeleidstet regelen?
Dit is geen taalfout maar een typfoutje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo'n begeleidstet lijkt me ook wel wat!
Maandag maar maatschappelijk werk bellen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:41 schreef iemand het volgende:
[..]
Dat pubers wel eens onbedachte (en soms gevaarlijke) dingen doen, vind ik niet vreemd, maar er mag wel op een begeven moment een grens worden getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |