Ik denk dat alle vrouwelijke fokkers staan te popelen om op jouw vraag antwoord te gevenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef redelephant12345 het volgende:
![]()
Aan alle vrouwelijke fokkers de vraag: Zijn grootteschapen donkere mannen echt beter in bed?
Denk dat TS fantasieën/dromen heeft genomen te wordenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap de vraag over groot geschapen wel. Maar het lijkt me er niet toe doen of dat nou een enorme witte of enorme zwarte knuppel is?
Donkere hequote:Op maandag 6 oktober 2014 09:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dames zeggen ja
Veel geschreeuw, weinig wolquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb van vrouwelijke kennissen gehoord dat grote schapenmannen de neiging hebben om nogal te rammen...
Kom terug als je eens fatsoenlijk Nederlands kan spellen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef redelephant12345 het volgende:
![]()
Aan alle vrouwelijke fokkers de vraag: Zijn grootteschapen donkere mannen echt beter in bed?
Modje lief aankijken via de "Topic Report" knop hier onderaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef redelephant12345 het volgende:
Nou nou zeg, het was een typfoutje ja! Hoe verander je nou de titel?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb van vrouwelijke kennissen gehoord dat grote schapenmannen de neiging hebben om nogal te rammen...
Uhuh. Daarom staat in de OP dezelfde fout. Omdat het een typefoutje was. Natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef redelephant12345 het volgende:
Nou nou zeg, het was een typfoutje ja! Hoe verander je nou de titel?
Kopieerde de vraag vanaf de titelbalk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uhuh. Daarom staat in de OP dezelfde fout. Omdat het een typefoutje was. Natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |