TS is zwarte piet van beroepquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:15 schreef star_gazer het volgende:
manier van leven wordt stukje bij beetje aangevreten
Ik veeg die schoorsteen mangquote:
Ze zijn helemaal waus in gouda manquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Stroopwafel- en Kaaspieten.
Echt, waar gaat dit over?
Bling-bling Piet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:18 schreef antfukker het volgende:
Dus eigenlijk gewoon negers die vol met goud zitten
HepaPIETus A en Bquote:
Hoho, autochtone Nederlanders kunnen helemaal niet gediscrimineerd worden volgens policor en pieten haters.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
Het geel komt van de kaas in Gouda, een geel hoofd is letterlijk een kaaskop. Dit is discriminerend voor autochtone Nederlanders.
Alsof die lui dat raakt. Doe je ze juist eerder een plezier mee, een tatta-vrij Kwaku.quote:
Is een paar jaar geleden toch ook al een keer geweest. Toen was het verhaal dat de pakjesboot door de regenboog was gevaren en er daarom allerlei gekleurde pieten waren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:52 schreef ntm het volgende:
Volgens mij is het nog niet zeker, en komen er pieten in verschillende kleurtjes.
Wat die kinderen niets boeit als ze maar cadeautjes en snoepgoed krijgen, maar de discussie gaat al lang niet meer om de kinderen
Geelzuchtpieten dus.quote:
Die stenen zijn zeker voor de quinsidioten, om te gooien naar de "foute" Pieten (dus de echte Zwarte Pieten)?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:26 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg je toch nachtmerries van? Damm....
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)el-bij-intocht.dhtml
Ik ook!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:15 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben echt blij dat ik weg ben uit Nederland.
Wat let je?quote:
Ik hoop dat hij míj begrijpt...quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
Werkelijkwaar te triest voor woorden dat mensen ingeven aan die janknegers
Sommige mensen doen inderdaad net alsof hun benen eraf worden geamputeerd ofzo, damnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
HELP 8 FUCKING KAASPIETEN DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Is een paar jaar geleden toch ook al een keer geweest. Toen was het verhaal dat de pakjesboot door de regenboog was gevaren en er daarom allerlei gekleurde pieten waren.
en dan ook nog een of ander 'stoer' handgebaarquote:
Zucht. Ik ken persoonlijk genoeg mensen met kleine kinderen die zeggen dat gekleurde pieten leuk zijn voor de kindjes. Je kan je ook verplaatsten in hen, of nadenken hoe je vroeger was. Kortom, het boeit geen ene fuck voor kinderen of piet nu zwart, blauw of geel is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:49 schreef DogCat het volgende:
Het is alleen racistisch als het bij zwarten gebeurt want slavernij 200 jaar geleden en dat zijn nou eenmaal heel erg zielige mensen waar wij medelijden mee moeten hebben.
Vraag maar aan Wendy van Dijk
En mensen die denken voor de kinderen in te vullen of het ze niet boeit zijn echt triest, je hebt niet eens kinderen laat staan dat jij er ene fuck om geeft als je tegen Zwarte Piet bent. Een ding is zeker als hij gewoon zwart blijft dan boeit het ze 100% zeker niet.
Oh oke jij en 2 ouders hebben ff steekproef gedaan, was jij sowieso niet moslim en mag je niet eens Sinterklaas vieren? Nogmaals als hij gewoon zwart blijft dan weet je 100% tevreden te stellen op een paar mensen na die toch al veel te oud zijn voor Sinterklaas.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Zucht. Ik ken persoonlijk genoeg mensen met kleine kinderen die zeggen dat gekleurde pieten leuk zijn voor de kindjes. Je kan je ook verplaatsten in hen, of nadenken hoe je vroeger was. Kortom, het boeit geen ene fuck voor kinderen of piet nu zwart, blauw of geel is.
Ik heb ook sinterklaas gevierd vroeger, denk je nou serieus dat er een kind een trauma krijgt als piet een ander kleurtje heeft? Als ze erachter komen dat Sinterklaas helemaal niet bestaat is dat pas de gote klapquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:54 schreef DogCat het volgende:
[..]
Oh oke jij en 2 ouders hebben ff steekproef gedaan, was jij sowieso niet moslim en mag je niet eens Sinterklaas vieren? Nogmaals als hij gewoon zwart blijft dan weet je 100% tevreden te stellen op een paar mensen na die toch al veel te oud zijn voor Sinterklaas.
Heb jij weleens een zwarte gezien die allerlei gloednieuwe spullen bij iemand in huis kwam leggen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:49 schreef DogCat het volgende:
Het is alleen racistisch als het bij zwarten gebeurt want slavernij 200 jaar geleden en dat zijn nou eenmaal heel erg zielige mensen waar wij medelijden mee moeten hebben.
Vraag maar aan Wendy van Dijk
En mensen die denken voor de kinderen in te vullen of het ze niet boeit zijn echt triest, je hebt niet eens kinderen laat staan dat jij er ene fuck om geeft als je tegen Zwarte Piet bent. Een ding is zeker als hij gewoon zwart blijft dan boeit het ze 100% zeker niet.
Dus 90's rapper piet of een ghetto pietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:18 schreef antfukker het volgende:
Dus eigenlijk gewoon negers die vol met goud zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |