dank je...quote:
ik heb hersenschade door een mountainbike ongeluk in 2009 waar ik 3 weken in coma door heb gelegenquote:
jepquote:
dank jequote:
haha... dat zeker... knappe dames daarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:35 schreef klawie het volgende:
Ik heb dat ook gehad 2 weken terug
Held van een zuster liep daar
dat wel... hele rustgevende gedachtequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Terechte klacht natuurlijk. Ziekenhuisdingen, pfffffff
Maar... je vriendin is er voor je, dat scheelt.
dankuquote:
dank je en dank jequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef eendenvijver het volgende:
Wederom een prima klacht, sterkte
ik moet ter controle blijven komen... ga er niet voor de kast viool heenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef Rozevla het volgende:
Ben je debiel dan ofzo? Dat je een scan moet maken, als je je goed voelt ga je toch gewoon lekker niet!
coma en sleutelbeen gebroken... maar in je coma merk je dat nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef byah het volgende:
Dat is een best mtb ongeluk geweest dan. Verder geen schade?
haha dat wel (hele week zelfs) en mijn vriendin ook... dus dat word weer gezelligquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Rozevla het volgende:
Wel lekker een paar dagen vrij van je werk!
Zal ik proberen... hoewel ze daar op die afdeling niet echt op gesteld zijn hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:49 schreef smegmanus het volgende:
Succes, post even pics van de verpleegsters aldaar
echt welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Sponge-Bob het volgende:
Sterkte!
En laat je maar lekker verwennen, na afloop!
inderdaat een stuk minder als voor het ongeluk maar nog altijd meer als bij jou na zo een testquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Veel activiteit gaan ze daar niet vinden.
ik ben heel erg lief voor andere voetgangers/fietsers... neem altijd ruime afstand en groet iedereen vriendelijk... en bedanktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ondanks dat ik een gezonde haat heb tegen moutainbikers en alle andere gespuis wat in van die pakjes op de fiets zit sterkte
Heb hartelijk gelachen, bedankt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:59 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
inderdaat een stuk minder als voor het ongeluk maar nog altijd meer als bij jou na zo een test
graag gedaan grote vriendquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb hartelijk gelachen, bedankt.
Oke, dan vooral sterktequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:59 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
inderdaat een stuk minder als voor het ongeluk maar nog altijd meer als bij jou na zo een test
[..]
ik ben heel erg lief voor andere voetgangers/fietsers... neem altijd ruime afstand en groet iedereen vriendelijk... en bedankt
Jij hoort ze niet doordat je muziek in hebt,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Oke, dan vooral sterkte
Ik wandel nogal graag in het bos met muziek op en soms met camera mee en heb d'r echt een tyfus hekel aan als die lui ineens van achteren full speed langs me heen denderen
Klopt maar alsnog verstoren ze de rust en zijn ze vet irritant ook zonder muziek...en fietsen ze vaak op de wandelpadenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hoort ze niet doordat je muziek in hebt,
De wereld draait niet alleen om DEVIEZEMAN.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Klopt maar alsnog verstoren ze de rust en zijn ze vet irritant ook zonder muziek...en fietsen ze vaak op de wandelpaden
Bij mij welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De wereld draait niet alleen om DEVIEZEMAN.
Maar als je echt ernstige hersenschade had, had dat zich dan niet allang moeten uiten al in de afgelopen 5 jaar? Heb je klachten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:34 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
ik heb hersenschade door een mountainbike ongeluk in 2009 waar ik 3 weken in coma door heb gelegen
De die kut mountainbikers moeten gewoon opflikkeren uit het bos met hun verkleedpakjes en kut fietsen...iig van de wandelpaden. OF rustig aan doen als er iemand wandelt en die met een normale afstand en snelheid passeren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus ben jij de klapjosti en niet de mountainbikers.
Ben je ooit aangereden door één?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
De die kut mountainbikers moeten gewoon opflikkeren uit het bos met hun verkleedpakjes en kut fietsen...iig van de wandelpaden. OF rustig aan doen als er iemand wandelt en die met een normale afstand en snelheid passeren.
Mensen die touwen/draden spannen over het pad(hopelijk is ts niet net over een draad gevallen :/ )
Nee dan krijgtie ook klappen (watchoutbaddass)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je ooit aangereden door één?
mountainbikers gaan me haten maar ik geef de tip tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Klopt maar alsnog verstoren ze de rust en zijn ze vet irritant ook zonder muziek...en fietsen ze vaak op de wandelpaden
ik heb nog steeds last van klachten ja... ik heb altijd nog rillingen en zo maar dat word steeds beter... ook heeft mijn linkervoet en vingertoppen een doof gevoelquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:07 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar als je echt ernstige hersenschade had, had dat zich dan niet allang moeten uiten al in de afgelopen 5 jaar? Heb je klachten?
Wat houdt zo'n bordje in dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
mountainbikers gaan me haten maar ik geef de tip toch
als je het lef hebt (gewoon doen) moet de zeze paaltjes uit de grond trekken
[ afbeelding ]
dan worden ze he-le-maal gek hahaha
[..]
ik heb nog steeds last van klachten ja... ik heb altijd nog rillingen en zo maar dat word steeds beter... ook heeft mijn linkervoet en vingertoppen een doof gevoel
visdraad hoor je ook veel... levensgevaarlijk...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
De die kut mountainbikers moeten gewoon opflikkeren uit het bos met hun verkleedpakjes en kut fietsen...iig van de wandelpaden. OF rustig aan doen als er iemand wandelt en die met een normale afstand en snelheid passeren.
Mensen die touwen/draden spannen over het pad(hopelijk is ts niet net over een draad gevallen :/ )
Dus je maakt je weer druk om niets. Drank is een matige vergelijking omdat je door drank dingen anders waarneemt, dat is hier niet het geval. Deze lui fietsen gewoon wat harder, maar dat zijn ze ook gewent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee dan krijgtie ook klappen (watchoutbaddass)
Maar ben jij ooit aangereden door iemand met drank op? Wil niet zeggen dat het risico niet bestaat...en dat het onprettig is voor voetgangers (met of zonder muziek) want anders moet je alsnog aan de kant als ze er keihard aankomen.
dat is de bewegwijzering voor de routes... als je die halverwege een route weghaald weten we niet welke kant we opmoetenquote:
Uiteraard keur ik dat niet echt goed...is gewoon ziekelijk maar ik snap het ERGENS wel als je al jaren ergens wandeld of komt in een bepaald gebied en nu is het ineens een hype en komen ze uit alle hoeken en gaten tevoorschijn met hun fietsen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
visdraad hoor je ook veel... levensgevaarlijk...
en nee ik verloord door een kuil mijn bike en ben tegen een boom geknald
Maar waarvoor dient die scan dan? Je weet (helaas) wat je hebt, maar dat zal niet na 5 jaar opeens erger worden ofzo. Of gaan ze vergelijken of er sinds de laatste scans de afgelopen jaar nog verbeteringen waren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
ik heb nog steeds last van klachten ja... ik heb altijd nog rillingen en zo maar dat word steeds beter... ook heeft mijn linkervoet en vingertoppen een doof gevoel
Nee ik maak me niet druk om niets want het is zeer onprettig en ik denk dat het wel algemeen als onprettig wordt ervaren als een andere bestuurder op welke manier dan ook heel dicht langs je heen komt op snelheid...ja ze denken vooral vaak dat ze alles onder controle hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus je maakt je weer druk om niets. Drank is een matige vergelijking omdat je door drank dingen anders waarneemt, dat is hier niet het geval. Deze lui fietsen gewoon wat harder, maar dat zijn ze ook gewent.
ja klopt... en een waarschuwing... nu gaat het echt erg worden want het mtb seizoen is weer begonnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Uiteraard keur ik dat niet echt goed...is gewoon ziekelijk maar ik snap het ERGENS wel als je al jaren ergens wandeld of komt in een bepaald gebied en nu is het ineens een hype en komen ze uit alle hoeken en gaten tevoorschijn met hun fietsen.
dit word ook de laatste keer... moest dit 5 jaar lang elk jaar... ter controle... ja er zijn zeker verbeteringen geweest in die 5 jaar...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar waarvoor dient die scan dan? Je weet (helaas) wat je hebt, maar dat zal niet na 5 jaar opeens erger worden ofzo. Of gaan ze vergelijken of er sinds de laatste scans de afgelopen jaar nog verbeteringen waren?
laatste keer... moet daarna over 2 weken weer komen... komt vast goed nieuws uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:16 schreef Susano het volgende:
Hopelijk heb je morgen goed nieuws
Sterkte!
dat is een goed tekenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
laatste keer... moet daarna over 2 weken weer komen... komt vast goed nieuws uit
Ze hebben bij jou ook 'n hersenscan gedaan maar ze konden niks vinden zeker?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef Rozevla het volgende:
Ben je debiel dan ofzo? Dat je een scan moet maken, als je je goed voelt ga je toch gewoon lekker niet!
ook problemen gehad met je koppie???quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:20 schreef ikeahotdog het volgende:
sterkte man, zelf ook gehad.
vond het wel meevallen
hopen op een mooie uitslag!
nee... mijn vriendin heeft een auto... en het is toch vlakbij...quote:
scherpe opmerking hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze hebben bij jou ook 'n hersenscan gedaan maar ze konden niks vinden zeker?
Hihaho.
thanks... komt wel goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:09 schreef jaykop het volgende:
Sterkte ts! Is flink klote. Hopen dat de uitslag goed is
komt goed en thanksquote:
nja nja nja doe maar stoerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef haan33 het volgende:
TS hoort morgen of onze vermoedens van zijn autisme juist zijn
als je goed had gelezen... ik heb door een mountainbike ongeluk 19 dagen in coma gelegen... weer helemaal opgeknapt en nu dus weer een jaarlijks onderzoekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef haan33 het volgende:
TS hoort morgen of onze vermoedens van zijn autisme juist zijn
inderdaat... wat een kneus ookquote:
heb je enige schade overgehouden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
als je goed had gelezen... ik heb door een mountainbike ongeluk 19 dagen in coma gelegen... weer helemaal opgeknapt en nu dus weer een jaarlijks onderzoek
[..]
inderdaat... wat een kneus ook
jep... nier ernstig maar wel enige schade ja... maar ik zit er niet mee... ben al happy dat ik nog leefquote:
ja die gekke johnies dachten dat ik epilepsie had na een aanval.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:04 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
ook problemen gehad met je koppie???de test zelf valt ook wel mee maar daarna word je zo moe
[..]
nee... mijn vriendin heeft een auto... en het is toch vlakbij...
zouden het zelfs lopend kunnen doen
[..]
scherpe opmerking haha
ja eeh wat voor schade heb je dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:36 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
jep... nier ernstig maar wel enige schade ja... maar ik zit er niet mee... ben al happy dat ik nog leef
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:20 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
ja die gekke johnies dachten dat ik epilepsie had na een aanval.
niets geconstateerd gelukkig
minder voor de wajong
Sterkte.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:31 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
hallo peeps
ik zie erg op tegen morgen... waarom??? moet weer naar ziekenhuis voor hersenscan en testen
de scan stelt niet zoveel voor, maar de testen zijn ronduit zwaar
die testen zijn zo zwaar dat ik als ik thuis ben gekomen een hele dag slaap en in de avond wakker word, dus dan ben ik een hele nacht wakker en das geen pretje
gelukkig week vrij van werk dus blijf de nacht en de daaropvolgende dag maar wakker en dan die nacht maar weer slapen
gelukkig blijft mijn vriendin slapen dus tijdens de nacht niet alleen
Klacht: hersenscan en test
Antiklacht: vriendin komt weer![]()
soms zijn dit soort user grappig maar niet in dit soort topics, sterkte nog. Heb je de uitslag al?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
als je goed had gelezen... ik heb door een mountainbike ongeluk 19 dagen in coma gelegen... weer helemaal opgeknapt en nu dus weer een jaarlijks onderzoek
[..]
inderdaat... wat een kneus ook
dank je wel liefquote:
ik had het locked in syndroomquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:29 schreef hoechst het volgende:
[..]
ja eeh wat voor schade heb je dan?
want ik heb ook zwaar in coma gelegen maar bij mij is enkel de eerste 4 weken regelmatig zo'n scan gemaakt
no homoquote:
goed... ben net weer wakker en weer aardig energiekquote:
Echt? Dat is toch dat je wel bij bent maar niets kan toch? Was dat niet verschrikkelijk om je familie te horen praten terwijl je zelfs niets kan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
ik had het locked in syndroom
slechts 15% van de mensen die in die vorm van comateuse slaap zitten worden wakker...
ja kan je dan nu niet praten ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
dank je wel lief![]()
[..]
ik had het locked in syndroom
slechts 15% van de mensen die in die vorm van comateuse slaap zitten worden wakker...
[..]
no homo
Ik weet dat niet meer.... ik merke wel bepaalde dingen maar over hoe en wat weet ik allemaal niet meer.... pas op het moment dat ik in vegatieve toestand lag kan ik me weer wat dingen herinderen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Echt? Dat is toch dat je wel bij bent maar niets kan toch? Was dat niet verschrikkelijk om je familie te horen praten terwijl je zelfs niets kan?
jawel... alleen iet wat moeizaam... klink gelukkig niet als een of andere mongool maar stotter somsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:15 schreef hoechst het volgende:
[..]
ja kan je dan nu niet praten ofzo?
heb je nog logopedie daarvoor?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:18 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
Ik weet dat niet meer.... ik merke wel bepaalde dingen maar over hoe en wat weet ik allemaal niet meer.... pas op het moment dat ik in vegatieve toestand lag kan ik me weer wat dingen herinderen...
[..]
jawel... alleen iet wat moeizaam... klink gelukkig niet als een of andere mongool maar stotter soms
niet meer.... is vorig jaar al gestopt... beter als dit word het ook niet meerquote:
Dat laatste bedoel ik juist, hoe was dat dan? Lijkt me echt bizar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:18 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
Ik weet dat niet meer.... ik merke wel bepaalde dingen maar over hoe en wat weet ik allemaal niet meer.... pas op het moment dat ik in vegatieve toestand lag kan ik me weer wat dingen herinderen...
oh das mooi want dan valt het ook niet op dat je stottert! toch niet te verstaanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:20 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
niet meer.... is vorig jaar al gestopt... beter als dit word het ook niet meer
en he???... mijn fries is nog altijd net zo goed
je zit zeg maar gevangen in je eigen lichaam... je slaapt zeg maar maar toch maak je een paar dingen mee... heel erg moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik juist, hoe was dat dan? Lijkt me echt bizar.
mwa.... je kent dat wel bij kinderen???... soms heb ik een slechte dag en dan stotter ik heel veel maar soms ook totaal niet... over het algemeen is het tussen de 20 en 30 zinnen per dag dat ik dat hebquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:21 schreef hoechst het volgende:
[..]
oh das mooi want dan valt het ook niet op dat je stottert! toch niet te verstaan
Mooi man, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
goed... ben net weer wakker en weer aardig energiek
over 2 weken weer terugkomen voor uitslag maar de artsen zagen al dat het stabiel was
laatste keer... de vlag kan uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |