dank je...quote:
ik heb hersenschade door een mountainbike ongeluk in 2009 waar ik 3 weken in coma door heb gelegenquote:
jepquote:
dank jequote:
haha... dat zeker... knappe dames daarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:35 schreef klawie het volgende:
Ik heb dat ook gehad 2 weken terug
Held van een zuster liep daar
dat wel... hele rustgevende gedachtequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Terechte klacht natuurlijk. Ziekenhuisdingen, pfffffff
Maar... je vriendin is er voor je, dat scheelt.
dankuquote:
dank je en dank jequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef eendenvijver het volgende:
Wederom een prima klacht, sterkte
ik moet ter controle blijven komen... ga er niet voor de kast viool heenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef Rozevla het volgende:
Ben je debiel dan ofzo? Dat je een scan moet maken, als je je goed voelt ga je toch gewoon lekker niet!
coma en sleutelbeen gebroken... maar in je coma merk je dat nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef byah het volgende:
Dat is een best mtb ongeluk geweest dan. Verder geen schade?
haha dat wel (hele week zelfs) en mijn vriendin ook... dus dat word weer gezelligquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Rozevla het volgende:
Wel lekker een paar dagen vrij van je werk!
Zal ik proberen... hoewel ze daar op die afdeling niet echt op gesteld zijn hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:49 schreef smegmanus het volgende:
Succes, post even pics van de verpleegsters aldaar
echt welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Sponge-Bob het volgende:
Sterkte!
En laat je maar lekker verwennen, na afloop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |