dank je wel liefquote:
ik had het locked in syndroomquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:29 schreef hoechst het volgende:
[..]
ja eeh wat voor schade heb je dan?
want ik heb ook zwaar in coma gelegen maar bij mij is enkel de eerste 4 weken regelmatig zo'n scan gemaakt
no homoquote:
goed... ben net weer wakker en weer aardig energiekquote:
Echt? Dat is toch dat je wel bij bent maar niets kan toch? Was dat niet verschrikkelijk om je familie te horen praten terwijl je zelfs niets kan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
ik had het locked in syndroom
slechts 15% van de mensen die in die vorm van comateuse slaap zitten worden wakker...
ja kan je dan nu niet praten ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
dank je wel lief![]()
[..]
ik had het locked in syndroom
slechts 15% van de mensen die in die vorm van comateuse slaap zitten worden wakker...
[..]
no homo
Ik weet dat niet meer.... ik merke wel bepaalde dingen maar over hoe en wat weet ik allemaal niet meer.... pas op het moment dat ik in vegatieve toestand lag kan ik me weer wat dingen herinderen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Echt? Dat is toch dat je wel bij bent maar niets kan toch? Was dat niet verschrikkelijk om je familie te horen praten terwijl je zelfs niets kan?
jawel... alleen iet wat moeizaam... klink gelukkig niet als een of andere mongool maar stotter somsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:15 schreef hoechst het volgende:
[..]
ja kan je dan nu niet praten ofzo?
heb je nog logopedie daarvoor?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:18 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
Ik weet dat niet meer.... ik merke wel bepaalde dingen maar over hoe en wat weet ik allemaal niet meer.... pas op het moment dat ik in vegatieve toestand lag kan ik me weer wat dingen herinderen...
[..]
jawel... alleen iet wat moeizaam... klink gelukkig niet als een of andere mongool maar stotter soms
niet meer.... is vorig jaar al gestopt... beter als dit word het ook niet meerquote:
Dat laatste bedoel ik juist, hoe was dat dan? Lijkt me echt bizar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:18 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
Ik weet dat niet meer.... ik merke wel bepaalde dingen maar over hoe en wat weet ik allemaal niet meer.... pas op het moment dat ik in vegatieve toestand lag kan ik me weer wat dingen herinderen...
oh das mooi want dan valt het ook niet op dat je stottert! toch niet te verstaanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:20 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
niet meer.... is vorig jaar al gestopt... beter als dit word het ook niet meer
en he???... mijn fries is nog altijd net zo goed
je zit zeg maar gevangen in je eigen lichaam... je slaapt zeg maar maar toch maak je een paar dingen mee... heel erg moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik juist, hoe was dat dan? Lijkt me echt bizar.
mwa.... je kent dat wel bij kinderen???... soms heb ik een slechte dag en dan stotter ik heel veel maar soms ook totaal niet... over het algemeen is het tussen de 20 en 30 zinnen per dag dat ik dat hebquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:21 schreef hoechst het volgende:
[..]
oh das mooi want dan valt het ook niet op dat je stottert! toch niet te verstaan
Mooi man, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
goed... ben net weer wakker en weer aardig energiek
over 2 weken weer terugkomen voor uitslag maar de artsen zagen al dat het stabiel was
laatste keer... de vlag kan uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |