abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145542898
Veel activiteit gaan ze daar niet vinden.
pi_145543026
Ondanks dat ik een gezonde haat heb tegen moutainbikers en alle andere gespuis wat in van die pakjes op de fiets zit sterkte
pi_145543114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Veel activiteit gaan ze daar niet vinden.
inderdaat een stuk minder als voor het ongeluk maar nog altijd meer als bij jou na zo een test
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ondanks dat ik een gezonde haat heb tegen moutainbikers en alle andere gespuis wat in van die pakjes op de fiets zit sterkte
ik ben heel erg lief voor andere voetgangers/fietsers... neem altijd ruime afstand en groet iedereen vriendelijk... en bedankt
Wat kijk je me aan
pi_145543147
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:59 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
inderdaat een stuk minder als voor het ongeluk maar nog altijd meer als bij jou na zo een test

Heb hartelijk gelachen, bedankt.
pi_145543171
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb hartelijk gelachen, bedankt.
graag gedaan grote vriend :)
Wat kijk je me aan
pi_145543219
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:59 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
[..]
ik ben heel erg lief voor andere voetgangers/fietsers... neem altijd ruime afstand en groet iedereen vriendelijk... en bedankt
Oke, dan vooral sterkte

Ik wandel nogal graag in het bos met muziek op en soms met camera mee en heb d'r echt een tyfus hekel aan als die lui ineens van achteren full speed langs me heen denderen
pi_145543248
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Oke, dan vooral sterkte
Ik wandel nogal graag in het bos met muziek op en soms met camera mee en heb d'r echt een tyfus hekel aan als die lui ineens van achteren full speed langs me heen denderen
Jij hoort ze niet doordat je muziek in hebt,
pi_145543281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hoort ze niet doordat je muziek in hebt,
Klopt maar alsnog verstoren ze de rust en zijn ze vet irritant ook zonder muziek...en fietsen ze vaak op de wandelpaden
pi_145543300
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Klopt maar alsnog verstoren ze de rust en zijn ze vet irritant ook zonder muziek...en fietsen ze vaak op de wandelpaden
De wereld draait niet alleen om DEVIEZEMAN.
pi_145543315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De wereld draait niet alleen om DEVIEZEMAN.
Bij mij wel O-)
pi_145543389
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Bij mij wel O-)
Dus ben jij de klapjosti en niet de mountainbikers.
pi_145543419
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:34 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
ik heb hersenschade door een mountainbike ongeluk in 2009 waar ik 3 weken in coma door heb gelegen
Maar als je echt ernstige hersenschade had, had dat zich dan niet allang moeten uiten al in de afgelopen 5 jaar? Heb je klachten?
pi_145543456
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus ben jij de klapjosti en niet de mountainbikers.
De die kut mountainbikers moeten gewoon opflikkeren uit het bos met hun verkleedpakjes en kut fietsen...iig van de wandelpaden. OF rustig aan doen als er iemand wandelt en die met een normale afstand en snelheid passeren.

Mensen die touwen/draden spannen over het pad _O_ (hopelijk is ts niet net over een draad gevallen :/ )
pi_145543502
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
De die kut mountainbikers moeten gewoon opflikkeren uit het bos met hun verkleedpakjes en kut fietsen...iig van de wandelpaden. OF rustig aan doen als er iemand wandelt en die met een normale afstand en snelheid passeren.
Mensen die touwen/draden spannen over het pad _O_ (hopelijk is ts niet net over een draad gevallen :/ )
Ben je ooit aangereden door één?
pi_145543585
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je ooit aangereden door één?
Nee dan krijgtie ook klappen (watchoutbaddass)

Maar ben jij ooit aangereden door iemand met drank op? Wil niet zeggen dat het risico niet bestaat...en dat het onprettig is voor voetgangers (met of zonder muziek) want anders moet je alsnog aan de kant als ze er keihard aankomen.
pi_145543593
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
mountainbikers gaan me haten maar ik geef de tip toch
als je het lef hebt (gewoon doen) moet de zeze paaltjes uit de grond trekken

dan worden ze he-le-maal gek hahaha
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:07 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar als je echt ernstige hersenschade had, had dat zich dan niet allang moeten uiten al in de afgelopen 5 jaar? Heb je klachten?
ik heb nog steeds last van klachten ja... ik heb altijd nog rillingen en zo maar dat word steeds beter... ook heeft mijn linkervoet en vingertoppen een doof gevoel
Wat kijk je me aan
pi_145543647
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
mountainbikers gaan me haten maar ik geef de tip toch
als je het lef hebt (gewoon doen) moet de zeze paaltjes uit de grond trekken
[ afbeelding ]
dan worden ze he-le-maal gek hahaha
[..]
ik heb nog steeds last van klachten ja... ik heb altijd nog rillingen en zo maar dat word steeds beter... ook heeft mijn linkervoet en vingertoppen een doof gevoel
Wat houdt zo'n bordje in dan?
pi_145543675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
visdraad hoor je ook veel... levensgevaarlijk...
en nee ik verloord door een kuil mijn bike en ben tegen een boom geknald
Wat kijk je me aan
pi_145543707
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee dan krijgtie ook klappen (watchoutbaddass)
Maar ben jij ooit aangereden door iemand met drank op? Wil niet zeggen dat het risico niet bestaat...en dat het onprettig is voor voetgangers (met of zonder muziek) want anders moet je alsnog aan de kant als ze er keihard aankomen.
Dus je maakt je weer druk om niets. Drank is een matige vergelijking omdat je door drank dingen anders waarneemt, dat is hier niet het geval. Deze lui fietsen gewoon wat harder, maar dat zijn ze ook gewent.
pi_145543731
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wat houdt zo'n bordje in dan?
dat is de bewegwijzering voor de routes... als je die halverwege een route weghaald weten we niet welke kant we opmoeten
Wat kijk je me aan
pi_145543733
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
visdraad hoor je ook veel... levensgevaarlijk...
en nee ik verloord door een kuil mijn bike en ben tegen een boom geknald
Uiteraard keur ik dat niet echt goed...is gewoon ziekelijk maar ik snap het ERGENS wel als je al jaren ergens wandeld of komt in een bepaald gebied en nu is het ineens een hype en komen ze uit alle hoeken en gaten tevoorschijn met hun fietsen.
pi_145543754
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
Maar waarvoor dient die scan dan? Je weet (helaas) wat je hebt, maar dat zal niet na 5 jaar opeens erger worden ofzo. Of gaan ze vergelijken of er sinds de laatste scans de afgelopen jaar nog verbeteringen waren?
pi_145543789
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus je maakt je weer druk om niets. Drank is een matige vergelijking omdat je door drank dingen anders waarneemt, dat is hier niet het geval. Deze lui fietsen gewoon wat harder, maar dat zijn ze ook gewent.
Nee ik maak me niet druk om niets want het is zeer onprettig en ik denk dat het wel algemeen als onprettig wordt ervaren als een andere bestuurder op welke manier dan ook heel dicht langs je heen komt op snelheid...ja ze denken vooral vaak dat ze alles onder controle hebben.
pi_145543834
Hopelijk heb je morgen goed nieuws :)

Sterkte!
"Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
pi_145543847
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Uiteraard keur ik dat niet echt goed...is gewoon ziekelijk maar ik snap het ERGENS wel als je al jaren ergens wandeld of komt in een bepaald gebied en nu is het ineens een hype en komen ze uit alle hoeken en gaten tevoorschijn met hun fietsen.
ja klopt... en een waarschuwing... nu gaat het echt erg worden want het mtb seizoen is weer begonnen
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar waarvoor dient die scan dan? Je weet (helaas) wat je hebt, maar dat zal niet na 5 jaar opeens erger worden ofzo. Of gaan ze vergelijken of er sinds de laatste scans de afgelopen jaar nog verbeteringen waren?
dit word ook de laatste keer... moest dit 5 jaar lang elk jaar... ter controle... ja er zijn zeker verbeteringen geweest in die 5 jaar...
Wat kijk je me aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')