abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144969707
Ik heb al 7 jaar een relatie met een ontzettend knappe meid. In een gekke bui met een slokje op heb ik seks gehad met mijn beste vriend en mijn vriendin. Iets wat we al een tijd wilden proberen met een goede vriend. Het gebeurde compleet onverwacht en onschuldig maar van het een kwam t ander. We hebben om de beurt en tegelijk seks gehad. Ze liet hem op t laatst zelfs klaarkomen in haar mond.
Hopelijk was dit niet de laatste keer. :)

Hoe was jullie eerste trio? Zijn er ook mensen die het met regelmaat doen?
pi_144971542
Jij ook wat met hem gedaan of andersom? :)
  zondag 28 september 2014 @ 01:44:40 #3
229311 enzo1291
Parttime FOK-er
pi_144973047
nog aanmeldingen nodig?

Hiero, geen ervaring.
MVV ging op het nippertje niet door.
MMV ook, gast ging net op vakantie en toen kreeg mijn FB een ander.
Dus de tyvus, pech :P

Maat van me wel met een MVVV. Dat is toch ook het melden waard...
Lucky basterd
In case of doubt, just ask!
pi_144980803
doe VMMMM met 3 andere negers.
pi_144980955
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 22:48 schreef Mark8625 het volgende:
Ze liet hem op t laatst zelfs klaarkomen in haar mond.
hmm lekker hoor
pi_144985932
quote:
Ik heb al 7 jaar een relatie met een ontzettend knappe meid. In een gekke bui met een slokje op heb ik seks gehad met mijn beste vriend en mijn vriendin. Iets wat we al een tijd wilden proberen met een goede vriend. Het gebeurde compleet onverwacht en onschuldig maar van het een kwam t ander. We hebben om de beurt en tegelijk seks gehad. Ze liet hem op t laatst zelfs klaarkomen in haar mond.

Mmv vind ik niets. 2x gedaan en 2x een slappe krijgen van zo'n pik in mijn blikveld..

Mvv staat nog op de lijst, aanmelden in DM svp ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144987388
Zou niets voor mij zijn :P Maar ieder zijn ding.
pi_144993523
Mooi dat je het fijn vond,zelf ook gedaan(enkele keren niet vaak)beviel mij erg goed,wel goed opletten met vrienden waar je je vriendin mee doet"delen",wij deden het met vreemden,maar één keer hebben we het met een vriend gedaan,is toch anders,kan iets extra opleveren,maar uitkijken voor gevoelens en jaloezie,sucses!!
pi_145012910
Dus jij niet iedere keer dat je met je vriendin zoent denken aan wat die maat van je in die mond geloosd heeft?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_145013217
Om eerlijk te zijn is de trio eigenlijk niet eens een fantasie van mij (2 vrouwen ook niet echt, vind een genoeg).

Toch wel een trio gehad totaal onverwachts maar goed _O-, straal bezopen, met mijn ex en beste vriend (was vrouw gericht), het zou eigenlijk een kwartet worden maar die andere meid ging ineens huilen toen ze besefte dat ze net 3 x in 3 minuten was vreemd gegaan (ze had met mijn ex gezoend, beste vriend van mij en met mij :') )

Uiteindelijk was ik ineens boven en hadden we haar getower bridged (meisje in het midden, mij aan het zuigen en die vriend haar doggy nemen, ik in een melige bui hem high five geven en toen ging ik zodanig hard stuk van het lachen dat ik van het bed afviel geen stijve meer kon krijgen naar benden liep om wat te drinken en toen de volgende ochtend op bank wakker werd :').

Zou ik het weer doen?, ik weet het niet, misschien alleen als die andere gozer mijn beste vriend was (ken hem al jaartje of 17), zelfs dan twijfel ik nog omdat ik toen echt straal bezopen was en grenzen dan vervagen maar goed..
Waz met jou!
pi_145018114
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 14:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

hmm lekker hoor
Moet er niet aan denken dat mijn vriendin dat toelaat van een ander. Word gek :/ Maar ik ben dan ook niet van het delen
pi_145018333
quote:
Ze liet hem op t laatst zelfs klaarkomen in haar mond.
En daar geil jij op? Dat een andere kerel in de mond van jouw vriendin klaar komt?

Ik moet er niet aan denken dat iemand anders dat zou doen :X }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145022493
quote:
11s.gif Op maandag 29 september 2014 14:11 schreef Geralt het volgende:
Instant Fight modus aan dan!
pi_145023600
MMV vind ik gay. :')

MVV is wel nice, heb het nu twee keer gedaan en het bevalt me wel.
pi_145023659
ITT: OP is beta
pi_145025507
quote:

Eerste trio: MVV en was vooral heel erg slecht voor de nachtrust. Niet in het minst omdat de dames in kwestie na een kort slaapje weer aan de gang gingen en ja... daar sluit je je dan weer graag bij aan. Wat mij nog het meeste bijgebleven was, was dat de dame die toen meedeed niet mee wilde ontbijten omdat ze bang was dat mensen in het hotel daar iets van zouden denken. Dat vond ik toen een hele rare gedachte, nog afgezien van de vraag of dat ook heel naar zou zijn (nee, maar als man kijk je daar sowieso anders tegenaan lijkt mij ;)). We hebben maar een broodje voor haar gesmeerd en die heeft ze in de auto gegeten toen we haar naar huis brachten.

Daarna nog vaak triootjes gehad (of meer personen). Ook MMV. Gebeurt meermaals per jaar, maar niet met regelmaat. Gewoon: als het zo uitkomt.

Leuk voor de afwisseling.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145038072
quote:
11s.gif Op maandag 29 september 2014 14:11 schreef Geralt het volgende:

[..]

En daar geil jij op? Dat een andere kerel in de mond van jouw vriendin klaar komt?

Gebeurd toch wel kerel, in elk geval weet ts wie de schuldige was :*
pi_145039870
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:04 schreef Ruif het volgende:

[..]

Gebeurd toch wel kerel, in elk geval weet ts wie de schuldige was :*
Begrijp ik je reactie goed en maak je daarmee mijn vriendin uit voor hoer?
pi_145039915
quote:
5s.gif Op maandag 29 september 2014 23:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Begrijp ik je reactie goed en maak je daarmee mijn vriendin uit voor hoer?
Er is een groot verschil tussen een hoer en een liefhebber .
pi_145039982
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:53 schreef Ruif het volgende:

[..]

Zo praat ik ook niet over jouw vriendin, dus ik zou het op prijs stellen dat je je ook niet zo uit laat over de mijne.
pi_145041005
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 23:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zo praat ik ook niet over jouw vriendin, dus ik zou het op prijs stellen dat je je ook niet zo uit laat over de mijne.
Ik heb nergens direct jouw vriendin bedoeld hoor, jammer dat je het zo opvat.
pi_145046519
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eerste trio: MVV en was vooral heel erg slecht voor de nachtrust. Niet in het minst omdat de dames in kwestie na een kort slaapje weer aan de gang gingen en ja... daar sluit je je dan weer graag bij aan. Wat mij nog het meeste bijgebleven was, was dat de dame die toen meedeed niet mee wilde ontbijten omdat ze bang was dat mensen in het hotel daar iets van zouden denken. Dat vond ik toen een hele rare gedachte, nog afgezien van de vraag of dat ook heel naar zou zijn (nee, maar als man kijk je daar sowieso anders tegenaan lijkt mij ;)). We hebben maar een broodje voor haar gesmeerd en die heeft ze in de auto gegeten toen we haar naar huis brachten.

Daarna nog vaak triootjes gehad (of meer personen). Ook MMV. Gebeurt meermaals per jaar, maar niet met regelmaat. Gewoon: als het zo uitkomt.

Leuk voor de afwisseling.
Was die 1e MVV toeval of gepland?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145046601
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:46 schreef Godshand het volgende:

Was die 1e MVV toeval of gepland?
Ergens daar tussenin. Het was een vriendin van mijn vriendin. De ontmoeting was bewust, de afloop van de avond niet onverwacht, maar ook zeker niet van te voren besproken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145047022
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:53 schreef Ruif het volgende:

[..]

Alle vrouwen zijn uiteindelijk hoeren, omdat ze seks hebben voor andere redenen.
pi_145047173
TS dropt een OP en is daarna verdwenen. Verder een 13 in dozijn topic O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')