hmm lekker hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:48 schreef Mark8625 het volgende:
Ze liet hem op t laatst zelfs klaarkomen in haar mond.
Mmv vind ik niets. 2x gedaan en 2x een slappe krijgen van zo'n pik in mijn blikveld..quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:48 schreef Mark8625 het volgende:
Ik heb al 7 jaar een relatie met een ontzettend knappe meid. In een gekke bui met een slokje op heb ik seks gehad met mijn beste vriend en mijn vriendin. Iets wat we al een tijd wilden proberen met een goede vriend. Het gebeurde compleet onverwacht en onschuldig maar van het een kwam t ander. We hebben om de beurt en tegelijk seks gehad. Ze liet hem op t laatst zelfs klaarkomen in haar mond.
Hopelijk was dit niet de laatste keer.
Hoe was jullie eerste trio? Zijn er ook mensen die het met regelmaat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
Moet er niet aan denken dat mijn vriendin dat toelaat van een ander. Word gek :/ Maar ik ben dan ook niet van het delenquote:
En daar geil jij op? Dat een andere kerel in de mond van jouw vriendin klaar komt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:48 schreef Mark8625 het volgende:
Ze liet hem op t laatst zelfs klaarkomen in haar mond.
Instant Fight modus aan dan!quote:Op maandag 29 september 2014 14:11 schreef Geralt het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat iemand anders dat zou doen![]()
Eerste trio: MVV en was vooral heel erg slecht voor de nachtrust. Niet in het minst omdat de dames in kwestie na een kort slaapje weer aan de gang gingen en ja... daar sluit je je dan weer graag bij aan. Wat mij nog het meeste bijgebleven was, was dat de dame die toen meedeed niet mee wilde ontbijten omdat ze bang was dat mensen in het hotel daar iets van zouden denken. Dat vond ik toen een hele rare gedachte, nog afgezien van de vraag of dat ook heel naar zou zijn (nee, maar als man kijk je daar sowieso anders tegenaan lijkt mijquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:48 schreef Mark8625 het volgende:
Ik heb al 7 jaar een relatie met een ontzettend knappe meid. In een gekke bui met een slokje op heb ik seks gehad met mijn beste vriend en mijn vriendin. Iets wat we al een tijd wilden proberen met een goede vriend. Het gebeurde compleet onverwacht en onschuldig maar van het een kwam t ander. We hebben om de beurt en tegelijk seks gehad. Ze liet hem op t laatst zelfs klaarkomen in haar mond.
Hopelijk was dit niet de laatste keer.
Hoe was jullie eerste trio? Zijn er ook mensen die het met regelmaat doen?
Gebeurd toch wel kerel, in elk geval weet ts wie de schuldige wasquote:Op maandag 29 september 2014 14:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
En daar geil jij op? Dat een andere kerel in de mond van jouw vriendin klaar komt?
Ik moet er niet aan denken dat iemand anders dat zou doen![]()
Begrijp ik je reactie goed en maak je daarmee mijn vriendin uit voor hoer?quote:Op maandag 29 september 2014 23:04 schreef Ruif het volgende:
[..]
Gebeurd toch wel kerel, in elk geval weet ts wie de schuldige was
Er is een groot verschil tussen een hoer en een liefhebber .quote:Op maandag 29 september 2014 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Begrijp ik je reactie goed en maak je daarmee mijn vriendin uit voor hoer?
Zo praat ik ook niet over jouw vriendin, dus ik zou het op prijs stellen dat je je ook niet zo uit laat over de mijne.quote:Op maandag 29 september 2014 23:53 schreef Ruif het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een hoer en een liefhebber .
Ik heb nergens direct jouw vriendin bedoeld hoor, jammer dat je het zo opvat.quote:Op maandag 29 september 2014 23:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zo praat ik ook niet over jouw vriendin, dus ik zou het op prijs stellen dat je je ook niet zo uit laat over de mijne.
Was die 1e MVV toeval of gepland?quote:Op maandag 29 september 2014 17:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eerste trio: MVV en was vooral heel erg slecht voor de nachtrust. Niet in het minst omdat de dames in kwestie na een kort slaapje weer aan de gang gingen en ja... daar sluit je je dan weer graag bij aan. Wat mij nog het meeste bijgebleven was, was dat de dame die toen meedeed niet mee wilde ontbijten omdat ze bang was dat mensen in het hotel daar iets van zouden denken. Dat vond ik toen een hele rare gedachte, nog afgezien van de vraag of dat ook heel naar zou zijn (nee, maar als man kijk je daar sowieso anders tegenaan lijkt mij). We hebben maar een broodje voor haar gesmeerd en die heeft ze in de auto gegeten toen we haar naar huis brachten.
Daarna nog vaak triootjes gehad (of meer personen). Ook MMV. Gebeurt meermaals per jaar, maar niet met regelmaat. Gewoon: als het zo uitkomt.
Leuk voor de afwisseling.
Ergens daar tussenin. Het was een vriendin van mijn vriendin. De ontmoeting was bewust, de afloop van de avond niet onverwacht, maar ook zeker niet van te voren besproken.quote:
Alle vrouwen zijn uiteindelijk hoeren, omdat ze seks hebben voor andere redenen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:53 schreef Ruif het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een hoer en een liefhebber .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |