Het stabiliseren is wel fijn.quote:Op zondag 28 september 2014 18:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is wel het toppunt van kut filmen
Meisje met die paardenstaart zal wel niet meer zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef trucker3 het volgende:
Deze filmer zat er bovenop en heeft mazzel gehad:
Het Rode Kruis was in ieder geval meteen onsitequote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef trucker3 het volgende:
Poeh, recht er op inquote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef trucker3 het volgende:
Jezus hier zie je pas echt met wat voor vaart dat ding aan komt rijden. Je had niet eens tijd om het te ontwijken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef trucker3 het volgende:
Ja daar los je alles mee opquote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef flufffy het volgende:
lynchen die mongool van een burgermeester en die kneuzen van sterevenementen
quote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef flufffy het volgende:
lynchen die mongool van een burgermeester en die kneuzen van sterevenementen
Oh nee kan hoor, je hoeft 'm sowieso niet te verwijderen. Ik ken die dingen motorisch niet goed genoeg, ik hoorde inderdaad nog even dattie een dotje gas geeft. Geen idee of dat veel of weinig was, misschien was het juist wel om de bocht wat korter te kunnen nemen in de hoop die lui te ontwijken of weten wij veel.quote:
Tuurlijk wel, lukte alleen niet in dit geval.quote:Op zondag 28 september 2014 18:41 schreef Samson het volgende:
Het is met zo'n monstertruck dus niet mogelijk om gewoon te remmen begrijp ik
gaspedaal bleef haken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:41 schreef Samson het volgende:
Het is met zo'n monstertruck dus niet mogelijk om gewoon te remmen begrijp ik
Ik had dat laatste filmpje nog niet gezien. Op eerdere filmpjes klonk het zeker niet of gas bleef hangen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
je hoeft 'm sowieso niet te verwijderen.
Actie vanaf 1:40quote:Op zondag 28 september 2014 18:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is wel het toppunt van kut filmen/uploaden
Ik zag ook wat posts van mensen die zeiden dat het leek alsof het gas bleef hangen. Het zou misschien kunnen zijn dat die vloeistof die er uit gespoten zou zijn geen remvloeistof was, maar hydrauliekvloeistof van de koppeling. Mogelijk kon hij daardoor niet meer ontkoppelen en ik kan me voorstellen dat die remmen ook weer niet sterk genoeg zijn om dat vermogen stationair in z'n 1 in toom te houden.quote:Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, lukte alleen niet in dit geval.
Helemaal mee eens. Wat er ook gezegd is over vergunningen en wat er technisch ook mis was, uiteindelijk heeft iemand de sleutel omgedraaid. En die had dat gewoon niet moeten doen op zo'n postzegel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:45 schreef KingRadler het volgende:
Als je gewoon kijkt waar het zich afspeelt dit kan ooit mis gaan.
Snap niet dat de Monstertruckers verantwoordelijkheid hebben genomen dit plein is te klein.
Ah, dus naast de burgemeester, de organisatie, en de ambtenaar die de vergunning goedkeurde, moeten nu ook de monstertruckers ontslagen worden! Rijverbod!quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat er ook gezegd is over vergunningen en wat er technisch ook mis was, uiteindelijk heeft iemand de sleutel omgedraaid. En die had dat gewoon niet moeten doen op zo'n postzegel.
Geld?quote:Op zondag 28 september 2014 18:45 schreef KingRadler het volgende:
Snap niet dat de Monstertruckers verantwoordelijkheid hebben genomen dit plein is te klein.
Er zijn 3 mensen dood. Weg met die burgermeester.quote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
Altijd lekker makkelijk oordelen. Die is fout, dat had niet gemoeten, dit kan echt niet etc etc.
Oordelen zonder de feiten te kennen, zonder ook maar enig benul wat er precies gebeurd is, hoe het gebeurde en waarom het mis ging. En zonder ook maar enige kennis van zaken omtrent het gehele evenement en de besluitvorming daarover.
Ik vind het walgelijk. Er gaat niets boven lekker verontwaardigd schreeuwen omdat het zo lekker makkelijk is. Fijn he, lekker uit de hoogte te doen omdat jij dit wel aan had kunnen zien komen natuurlijk. Eigen schuld dikke bult, hadden ze een paar willekeurige FOK!-users maar moeten vragen om de beveiliging te verzorgen. Want ja, ieder weldenkend mens kan toch vantevoren zien dat dit mis gaat? En ja, bovenstaande mensen beschouwen zichzelf natuurlijk als weldenkend.
Bah bah en nog eens bah.
Wat is deze? Verticaal filmen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef trucker3 het volgende:
We hoeven niet te oordelen nee.quote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
Altijd lekker makkelijk oordelen. Die is fout, dat had niet gemoeten, dit kan echt niet etc etc.
Oordelen zonder de feiten te kennen, zonder ook maar enig benul wat er precies gebeurd is, hoe het gebeurde en waarom het mis ging. En zonder ook maar enige kennis van zaken omtrent het gehele evenement en de besluitvorming daarover.
Ik vind het walgelijk. Er gaat niets boven lekker verontwaardigd schreeuwen omdat het zo lekker makkelijk is. Fijn he, lekker uit de hoogte te doen omdat jij dit wel aan had kunnen zien komen natuurlijk. Eigen schuld dikke bult, hadden ze een paar willekeurige FOK!-users maar moeten vragen om de beveiliging te verzorgen. Want ja, ieder weldenkend mens kan toch vantevoren zien dat dit mis gaat? En ja, bovenstaande mensen beschouwen zichzelf natuurlijk als weldenkend.
Bah bah en nog eens bah.
Als ik het had moeten organiseren waren er geen dooien gevallen. Op zeker.quote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
Bah bah en nog eens bah.
Da's wel een goeie verwoording van mijn indruk. Een mooi weer-organisatie.quote:Op zondag 28 september 2014 18:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja
Maar wtfdat evenement is wel echt op hoop van zegen (zal zo'n vaart niet lopen) opgezet
Wel gestabiliseerd, dat is weer een pluspuntquote:Op zondag 28 september 2014 18:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat is deze? Verticaal filmen.
Precies. En als we toch bezig zijn lijkt het me ook een goed idee om jou ook maar je postrechten af te nemenquote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ah, dus naast de burgemeester, de organisatie, en de ambtenaar die de vergunning goedkeurde, moeten nu ook de monstertruckers ontslagen worden! Rijverbod!
Je kunt nooit zeggen dat er geen doden waren gevallen, soms gebeuren er bizarre ongelukken die je gewoon niet had (kunnen) zien aankomen. Maar dit ongeluk valt niet in die categorie in ieder geval.quote:Op zondag 28 september 2014 18:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik het had moeten organiseren waren er geen dooien gevallen. Op zeker.
Dan nog...quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wel gestabiliseerd, dat is weer een pluspunt
Kan jij me dan uitleggen waarom auto's nog niet verboden zijn in Nederland?quote:Op zondag 28 september 2014 18:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zo kun je alles kapot relativeren natuurlijk. Het feit dat onveilige dingen vaak goed gaan is natuurlijk geen excuus als diezelfde dingen eens goed fout gaan.
Nee, de gemeente toetst aan de veiligheid. Als die groen licht geeft moet de vergunningaanvrager en zeker de chauffeur daarop kunnen vertrouwen. Het had voor hem gepleit als hij het niet had gedaan, maar het is nogal wat, een paar duizend mensen naar huis sturen, allerlei teleurgestelde organisatoren en sponsors. Juist omdat de druk op zo iemand te groot is om de veiligheid te kunnen waarborgen, ligt die verantwoordelijkheid bij de gemeente.quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat er ook gezegd is over vergunningen en wat er technisch ook mis was, uiteindelijk heeft iemand de sleutel omgedraaid. En die had dat gewoon niet moeten doen op zo'n postzegel.
De feiten zijn 3 doden en tientallen gewonden. Is het dan raar dat er kritiek komt? Het zou heel raar zijn als er geen kritiek kwam.quote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
Bah bah en nog eens bah.
Als je de kritiek kan onderbouwen snap ik niet wat er Bah,bah,bah aan is.quote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
Bah bah en nog eens bah.
Helaas moest ik daar om lachenquote:
Nee, dat kun je niet want dat weet je niet. Dát is het punt.quote:Op zondag 28 september 2014 18:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als je de kritiek kan onderbouwen snap ik niet wat er Bah,bah,bah aan is.
Zo maar in het wilde weg gaan schreeuwen en schuldigen meteen publiekelijk aan de schandpaal nagelen daar heb ik ook een hekel aan.
Maar in dit geval kun je toch echt wel zeggen dat er hier door de vergunningsverlener (de gemeente) niet voldoende is gekeken naar mogelijke scenario's die een gevaar zouden kunnen opleveren voor het publiek.
Als de organisatie je zegt dat het veilig is dan vertrouw je daar als chauffeur in principe op, want die mensen horen het van alle kanten bekeken te hebben. Niet dat je als chauffeur daar je vraagtekens niet bij mag zetten, maar over het algemeen vertrouwt iedereen op het oordeel van de persoon die erover gaat omdat het een bekwaam iemand is (of althans, zou moeten zijn).quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Precies. En als we toch bezig zijn lijkt het me ook een goed idee om jou ook maar je postrechten af te nemen
En nu serieus. Je zult mij niet horen roepen dat de burgemeester of iets dergelijks moet opstappen. Ja, er zijn op z'n minst vraagtekens bij de vergunning te stellen omdat dat ding gemaakt is om auto's plat te rijden en tegelijkertijd gewoon geen kant uit kan mocht er iets misgaan. Dat is op z'n minst vreemd.
Maar de eindbeslissing ligt bij de chauffeur. En die had beter moeten weten, simpelweg omdat je geen kant uit kan en het me gezond boerenverstand lijkt dat dat een harde eis is.
Dingen kapotrijden.quote:Op zondag 28 september 2014 18:55 schreef Wespensteek het volgende:
Wat hoort een monstertruck eigenlijk te doen?
De kleine penis van de bestuurder compenserenquote:Op zondag 28 september 2014 18:55 schreef Wespensteek het volgende:
Wat hoort een monstertruck eigenlijk te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |