Nee ga donderdag neuken dus geen fapjes.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zoek haar op Tinder en doe een klein fapje dan.
Gewoon gaan man, wat heb je te verliezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je dan ook eens langs om een ritje te maken op de Sonicmobiel?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Lovergirl praktijken. SV straks achter het raam.
Slet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee ga donderdag neuken dus geen fapjes.
Gvdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kom je dan ook eens langs om een ritje te maken op de Sonicmobiel?
Ik heb een knuffel die Sonic heet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kom je dan ook eens langs om een ritje te maken op de Sonicmobiel?
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, wat heb je te verliezenBikinipics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op zich niets, dus kan het inderdaad wel proberen.
Mocht ik verdwijnen, zo zie ik er uit #hihaho#toosoon
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Had trouwens gisteren een moment van een meisje die haar 'bikini bridge' had vastgelegd.
Dat ligt eraan of je er een beetje goed in bent.quote:
Gewoon haar benen bescheiden en dan er diep inquote:
Oke, ik reageer hier nog even op: ze is geen match, maar ze sprak me aan omdat ze in de buurt woont (dat kan blijkbaar via Badoo). Ze is ook totaal mijn type niet, pittig kapsel, beetje stereotype mode-ontwerpster etc. Maar goed, haar aanbod klinkt voor de rest wel geinig. Weinig te verliezen inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon haar benen bescheiden en dan er diep in
Oh dit is niet het sc topicsorry
Ohquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oke, ik reageer hier nog even op: ze is geen match, maar ze sprak me aan omdat ze in de buurt woont (dat kan blijkbaar via Badoo). Ze is ook totaal mijn type niet, pittig kapsel, beetje stereotype mode-ontwerpster etc. Maar goed, haar aanbod klinkt voor de rest wel geinig. Weinig te verliezen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |