SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De verhalen van Niels de OpperdingesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel u vrij om als authentiek geschiedkundige dit verhaal aan te vullen.
Intquote:Op maandag 2 juni 2014 16:14 schreef Rossdale het volgende:
Homefront: The Revolution aangekondigd
GAME OF THE YEAR!!!!!
Concept lijkt me wel nice, maarja, ik ben ook nog semi-unbiased aangezien ik homefront nooit heb gespeeld.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:14 schreef Rossdale het volgende:
GAME OF THE YEAR!!!!!
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:14 schreef Rossdale het volgende:
GAME OF THE YEAR!!!!!
Schitterendquote:
24, manmanman, ik herstel ook langzamer dan toen ik 18 was hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt he. Zelf Mau begint al oud te worden. Enige jonge bloempje hier is Pringles geloof ik. En Natte, maar die blijft eeuwig jong met al die pils.
Oh man, de ellende van de volgende dag als je een avond speciaalbier hebt lopen beuken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
24, manmanman, ik herstel ook langzamer dan toen ik 18 was hoor
Dit quote ik ffquote:Op zondag 1 juni 2014 18:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neger, het klopt. Ik heb geen zin om de 360 weer aan te sluiten, moet ook weer Live halen. Forza 4 heb ik voor mij uitgespeeld, dus daar stop ik ook mee na 1000+ uurVermaak me nu wel even met de PC. Even wachten nog op die cheape Xbox zonder Kinect, dan kom ik terug
hihi zei ik tochquote:Op zondag 1 juni 2014 23:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hehe, inderdaad vette 1ste achievement van WD.
tering oudquote:Op maandag 2 juni 2014 11:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
We zijn wel echt een soort GAM SC aan het worden volgens mij. Die lui zijn allemaal tering oud.
nog even en dan kan je dat speciaal weglatenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oh man, de ellende van de volgende dag als je een avond speciaalbier hebt lopen beuken.![]()
insta buy!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:14 schreef Rossdale het volgende:
GAME OF THE YEAR!!!!!
24? Je ziet er nog uit als 17 manquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
24, manmanman, ik herstel ook langzamer dan toen ik 18 was hoor
Dat kan ook al prima hoor, maar dan hangt het er nog enigszins vanaf of het goed of slecht valt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
nog even en dan kan je dat speciaal weglaten
Echt he. Natte is echt een upperclass mannetjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Natte maar eens opgezocht op faceboek via jou. Ik zou hem doen als ik een vrouw was.
Ik zou zijn zus ook doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt he. Natte is echt een upperclass mannetje
Mijn nieuwe held!quote:
Niemand geeft een neukquote:
Dit dus iddquote:
DVD al helemaal up tot date?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef Kutmanager het volgende:
Gelukkig begint suits over een week weer.
Nu GoT en dVD finales kijken.
Net gedownload maar nog niet gekeken. Ben eerst ff aan het koken. Zit heel erg te twijfelen welke ik als eerste ga kijken.quote:
Zeker!quote:
Ah mooi, wist eerst niet dat S3 al klaar was dus die heb ik ook maar ff snel gekekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef Kutmanager het volgende:
Gelukkig begint suits over een week weer.
Nu GoT en dVD finales kijken.
Echt, dacht dat dit seizoen maar 8 waren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zeker!
[..]
Ah mooi, wist eerst niet dat S3 al klaar was dus die heb ik ook maar ff snel gekeken
GoT finale? Die heeft nog 2 eps.
Ik moet nog twee afleveringen, maar ik vind dit seizoen een beetje tegenvallen. Al het verhaal buiten het avontuur van Leonardo zelf om is echt totaal niet interessant...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:31[/uit] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/305451]Michhas het volgende:
[..]
DVD al helemaal up tot date?
De Medici's zullen wel een ijzersterk contract hebben (zijn immers bankiers), anders waren ze er voor mijn part allang uitgeflikkerd. Vooral dat wijf. Wat een kuthoer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alles het verhaal buiten het avontuur van Leonardo en Riorario of hoe je het ook schrijft zelf om is echt totaal niet interessant...
Ouwe jutter!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:09 schreef Rijst het volgende:
SAY IT, SAY IT, WHO GAVE YOU THE...
[ afbeelding ]
ARHGHUASHDU
Maar Wel De oudste jutterquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de jongste hier, maar goed.
Avontuur van Leonardo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet nog twee afleveringen, maar ik vind dit seizoen een beetje tegenvallen. Al het verhaal buiten het avontuur van Leonardo zelf om is echt totaal niet interessant...
True that. Onsamenhangend gezwets, waar die neger ineens vandaan komt is mij nog steeds een raadsel. Dat politieke spelletje was leuk toen Leonardo daar nog midden in zat, maar in dit seizoen is het totaal niet interessant. Laatste ep nog niet gekeken, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
De Medici's zullen wel een ijzersterk contract hebben (zijn immers bankiers), anders waren ze er voor mijn part allang uitgeflikkerd. Vooral dat wijf. Wat een kuthoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Kutmanager het volgende:
Heb die scene vlakdaarna nog 4x teruggeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fut topic is je moe?quote:
de vrijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef Kutmanager het volgende:
http://www.speld.nl/2014/06/03/de-vrij-dreigt-wk-te-halen/Nick jij kan dit wel waarderen denk ik.
Die neger was een bastaard van papa Medici. Deze ep is wel goed hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
True that. Onsamenhangend gezwets, waar die neger ineens vandaan komt is mij nog steeds een raadsel. Dat politieke spelletje was leuk toen Leonardo daar nog midden in zat, maar in dit seizoen is het totaal niet interessant. Laatste ep nog niet gekeken, ben benieuwd.
Had al gezien, tulpen shirt was wel oke. Maar toch had maurice gelijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had het nou maar gewoon gekeken het was nog grappig ook.
Yo yo P tot I tot E tot T.quote:
Is van Men in black men 2 toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Once again the gods spread the cheeks and ram c**k in fucking a**!
You have no mother! You were belched from the cunt of the underworld—that's why I favor you.quote:
Jupiter's cock! Fuck the gods! Words fall from mouth as shit from ass.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
You have no mother! You were belched from the cunt of the underworld—that's why I favor you.
You shit upon honorable agreements and press for fresh demands. Tell me Thracian, how will you pay for her release if found? Hmm? Her transport? Do you shoot magic coins out of your ass? If so, squat and produce!"quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jupiter's cock! Fuck the gods! Words fall from mouth as shit from ass.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
You shit upon honorable agreements and press for fresh demands. Tell me Thracian, how will you pay for her release if found? Hmm? Her transport? Do you shoot magic coins out of your ass? If so, squat and produce!"
Hé, muntjes.
Mijne willen ze ook hebben. Stuk of 10 meldingen van de afgelopen maand. China, Saudi Arabië, Roemenië, de VS. Ik heb ze allemaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm volgens mij willen ze mijn hotmail account hebben![]()
Incorrect password entered Yesterday 6:38 AM China
Incorrect password entered 5/29/2014 5:52 PM Hungary
Incorrect password entered 5/29/2014 2:39 PM Romania
Schijnbaar toch een goed wachtwoord. Maar misschien toch wel handig voor de rest om ff te checken?
account.live.com
hmm bijna binnen :pquote:
niks mis meequote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Natte maar eens opgezocht op faceboek via jou. Ik zou hem doen als ik een vrouw was.
Bedankt voor deze complimentenquote:
Geef haar ook meteen mijn nummer dan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor deze complimenten
Ik zal mijn zus het berichtje doorsturen, al valt zij meer op mannen met papiergeld dan muntgeld!
Ze zit wel de komende 1,5 / 2 jaar in Zuid-Amerika..dus veel heb je er niet aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:04 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Geef haar ook meteen mijn nummer dan.
Met al dat geld kan ik prima een kaartje naar Z-A kopen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ze zit wel de komende 1,5 / 2 jaar in Zuid-Amerika..dus veel heb je er niet aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:39 schreef Cliffy het volgende:
Weinig leuke mappen in BF4
HaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Die laatste DLC schijnt wel leuk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Locker is net zo kut als metro en van zavod ben ik ook niet zo'n fan, maar Paracel storm, Rogue transmission en Siege of Shanghai zijn wel echt supervet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Hier, om je fucking oren Josquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Locker is net zo kut als metro en van zavod ben ik ook niet zo'n fan, maar Paracel storm, Rogue transmission en Siege of Shanghai zijn wel echt supervet hoor
Paracel is wel leuk zeker in die attack boot. Siege is nog steeds kut en Rogue is kut omdat er altijd 10 snipers in die bergen zittenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Locker is net zo kut als metro en van zavod ben ik ook niet zo'n fan, maar Paracel storm, Rogue transmission en Siege of Shanghai zijn wel echt supervet hoor
Zoveel haatquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paracel is wel leuk zeker in die attack boot. Siege is nog steeds kut en Rogue is kut omdat er altijd 10 snipers in die bergen zitten
Ik zou het echt niet weten, heb die game nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zavod en die map met het hotel in het midden zijn prima maps
Heb alleen China DLC op dit account..quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die laatste DLC schijnt wel leuk te zijn
Locker is nog 3 keer ergerquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:
Ach koop die xbox One nou maar die ik hier laatst poste. Heb vanmorgen nog even met McSkilzz gesproken en die gaat er ook een halen in september.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, heb die game niet
ParvMcSkaSe? Leeft ie nog?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach koop die xbox One nou maar die ik hier laatst poste. Heb vanmorgen nog even met McSkilzz gesproken en die gaat er ook een halen in september.
Ach man ik zal eens iets voor jou kopenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach koop die xbox One nou maar die ik hier laatst poste.
Moet jij niet verder met jouw onderzoek, arschloch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat zit je nou te haten man, wat dan he, wat dan!
Die was 450 ofzo met kinect en extra controller pietquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach man ik zal eens iets voor jou kopen
Nee, die heb ik al ingeleverd. Nu verder met een case-study van de relaties tussen EU en Algerijequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moet jij niet verder met jouw onderzoek, arschloch?
Niet duur. Helaas moet ik even rustig aan doen met de pils als ik die Xbox in juli wil halen ofzo. Auto moet naar de garagequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was 450 ofzo met kinect en extra controller piet
Ik geef jou euroquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet duur. Helaas moet ik even rustig aan doen met de pils als ik die Xbox in juli wil halen ofzo. Auto moet naar de garage![]()
![]()
![]()
Geef me 200 en we hebben een dealquote:
Koop dan een nieuwe auto voor 700 euroquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geef me 200 en we hebben een dealIk moet eerst 700 aftikken bij de garage man
Daarom: Een auto hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geef me 200 en we hebben een dealIk moet eerst 700 aftikken bij de garage man
Daarom: Geen geld hebben voor een auto.quote:
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe auto voor 700 euro
Jij weet. Hou je vast geld over voor X1quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat kan ook noggewoon zeggen, hou die ding maar. En dan een afgetrapte Megane kopen
Dat is wel te hopenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet. Hou je vast geld over voor X1
Je moet ook geen burnouts doen Piet daar gaan ze stuk vanquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is wel te hopenErgste is dat het grootse deel van die kosten in banden zitten
Hoezo is een stukje rubber zo achterlijk duur
Klopt. Al die donuts op de parkeerplaats van de Appie zijn toch niet goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet ook geen burnouts doen Piet daar gaan ze stuk van
Omdat rubber ten eerste een product van olie is en ten tweede nog behoorlijk wat bewerkingen nodig heeft om van olie naar gegalvaniseerd rubber te gaan. En aangezien er toch een beste kwantiteit van dat spul in een band zit, kost het nogal wat ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is wel te hopenErgste is dat het grootse deel van die kosten in banden zitten
Hoezo is een stukje rubber zo achterlijk duur
Bandenfabrikanten maken autobanden met een combinatie van natuurlijk en synthetisch rubber. Voor de productie van synthetisch rubber zijn de fabrikanten daarbij aangewezen op isopreen (2-methyl-1,3-butadieen), dat onstaat bij het thermisch kraken van nafta of aardolie. Ieder jaar worden er wereldwijd bijna een miljard autobanden gemaakt; voor de productie van één band is gemiddeld 26 liter olie nodig om de benodigde isopreen te maken. Ook natuurlijk rubber is een polymeer van isopreen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat rubber ten eerste een product van olie is en ten tweede nog behoorlijk wat bewerkingen nodig heeft om van olie naar gegalvaniseerd rubber te gaan. En aangezien er toch een beste kwantiteit van dat spul in een band zit, kost het nogal wat ja.
+ de autoindustrie zijn criminelen.
oke wikipediaquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bandenfabrikanten maken autobanden met een combinatie van natuurlijk en synthetisch rubber. Voor de productie van synthetisch rubber zijn de fabrikanten daarbij aangewezen op isopreen (2-methyl-1,3-butadieen), dat onstaat bij het thermisch kraken van nafta of aardolie. Ieder jaar worden er wereldwijd bijna een miljard autobanden gemaakt; voor de productie van één band is gemiddeld 26 liter olie nodig om de benodigde isopreen te maken. Ook natuurlijk rubber is een polymeer van isopreen.
26 liter olie per band! Wtf man!
Ah mooi! Had gister nog ff gekeken op steam, en toen zag ik het nog nietquote:
Dik, even in de gaten houden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:07 schreef PierreTT het volgende:
Michiel!
http://uk.ign.com/article(...)ess-conference-today
http://www.videogamer.com(...)ontent_revealed.htmlquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:07 schreef PierreTT het volgende:
Michiel!
http://uk.ign.com/article(...)ess-conference-today
Het was een combodeal, zo even bellen waarvoor. Er zat in ieder geval door rood lopen bij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
en dan zal ik de vraag wel stellen, waarvoor dan?
Door rood gestreakedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het was een combodeal, zo even bellen waarvoor. Er zat in ieder geval door rood lopen bij.
Ik verwacht whatsapp zometeenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het was een combodeal, zo even bellen waarvoor. Er zat in ieder geval door rood lopen bij.
Het was echt een bizar bedrag, maar ik ben weggelopen. Dus ik weet nog niet waarvoor.quote:
Ach gut, je hebt een knuffel nodig he?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Komende zondag een paar dagen naar Milaan voor mijn werk
En woensdagavond ben ik terug, vanaf dan begint het weer te regenen in Nederland
Dat is toch met de meeste series zo? Na een goed eerste seizoen wordt het vaak zo goedkoop mogelijk onnodig ingewikkeld gemaakt, zonder dat de schrijvers zelf weten hoe het afloopt. Laat staan dat het ze iets interesseert of het überhaupt mogelijk is om er een fatsoenlijk eind aan te breien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb seizoen 2 van Da Vinci's Demons nu helemaal gezien Mau, maar ik vind het maar bar slecht geworden eigenlijk... ben er eigenlijk wel klaar mee
Jij leeft echt de highlife hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Komende zondag een paar dagen naar Milaan voor mijn werk
En woensdagavond ben ik terug, vanaf dan begint het weer te regenen in Nederland
Heb je een popo neer gestoken ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het was echt een bizar bedrag, maar ik ben weggelopen. Dus ik weet nog niet waarvoor.
Cali wordt elke ep alleen maar slechterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb seizoen 2 van Da Vinci's Demons nu helemaal gezien Mau, maar ik vind het maar bar slecht geworden eigenlijk... ben er eigenlijk wel klaar mee
Gisteren ook de eerste aflevering van het laatste seizoen Californication gekeken, eigenlijk denk ik ook al twee seizoenen "WtfWaarom kijk ik dit" maarja nu wil ik wel weten hoe de serie afloopt ook
Je hebt helemaal gelijk hoor. Alleen Leo zelf is echt interessant, maar die paus en die hele enemies of men kan allemaal de stront inzakken wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren ook de eerste aflevering van het laatste seizoen Californication gekeken, eigenlijk denk ik ook al twee seizoenen "WtfWaarom kijk ik dit" maarja nu wil ik wel weten hoe de serie afloopt ook
Madafakaaaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Cali wordt elke ep alleen maar slechter
Inderdaad en zo badass als Riario vorig seizoen was, zo knullig vind ik hem nu... Zondequote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor. Alleen Leo zelf is echt interessant, maar die paus en die hele enemies of men kan allemaal de stront inzakken wat mij betreft.
Dat spul bestaat gewoon he. Ik schijn de enige te zijn die het kent, wij verkochten het in de snackbar.quote:
Ik zag Lambeer, en ik moest weer even lachenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)lambeer-en-vogelsap/
Vanaf minuut 15 zie je de game waar een maat van mij aan heeft mee gewerkt. Erg tof spelletje
Hij heeft ons ondertussen wel verlaten Piet. Hij is verhuisd naar Thailand naar zijn vrouwquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zag Lambeer, en ik moest weer even lachen
Watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft ons ondertussen wel verlaten Piet. Hij is verhuisd naar Thailand naar zijn vrouw
Hij heeft een Thaise vrouw van 28 en heeft besloten dat hij daar wil gaan wonen dus hij heeft ontslag genomen een poos terugquote:
Wat een koningquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft een Thaise vrouw van 28 en heeft besloten dat hij daar wil gaan wonen dus hij heeft ontslag genomen een poos terug
Meen je nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij gaat ook bij zijn schoonouders wonen want dat was lekker goedkoop
Daarom vond ik het altijd wel mooi, ik heb dan geen kind, maar dat gezeik met moeders en dronken worden klopt welquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cali was al nooit bijzonder. Maar elke aflevering gaat ongeveer hetzelfde. Hank krijgt ruzie met moeder,kind is boos, hij wordt dronken er gebeurt vervolgens wat doms en uiteindelijk maken ze het weer goed
Ja op whatsapp was het ook alquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat spul bestaat gewoon he. Ik schijn de enige te zijn die het kent, wij verkochten het in de snackbar.
omdat kip. klaarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom niet gewoon kibbeling zoals het hoort
Janken..quote:
spel zelf is wel grappig in single player toch? net ff een stukkie getest.quote:
Alleen Co-Op en MP geprobeerd. MP is wel lachen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
spel zelf is wel grappig in single player toch? net ff een stukkie getest.
Al is Riorario wel een stukje sympathieker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad en zo badass als Riario vorig seizoen was, zo knullig vind ik hem nu... Zonde
Even hier afkoelen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godverdomme Surinaams weer vandaag man
Even helemaal weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Even hier afkoelen?
[ afbeelding ]
Daar heb ik ingelegenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Even hier afkoelen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sorry Teun, ik kan je niet toevoegen.
Blijkbaar is 4 vrienden het limiet.
[ afbeelding ]
Eh, Ok!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:31 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben Gijsbert 35 jaar. Eh zoenga be zoengai bhoendeh geebau poendigeli ges amba se boengasellee
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben Annemarie, 32.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
Nooit gekekenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Kijken jullie continuum nog trouwens? Moet seizoen 3 nog verder kijken, maar twijfel of ik het nog wel leuk vind of niet
Volgens mij ben ik daar al na 1 ep mee opgehouden..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Kijken jullie continuum nog trouwens? Moet seizoen 3 nog verder kijken, maar twijfel of ik het nog wel leuk vind of niet
Heerlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 01:30[/url
] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/403254]Kutmanager het volgende:
[..]
Mooi werk. Vandaag ook lekker kaasplankje gedaan met een 6 jaar oude port.
Vandaag niks speciaalsquote:Op zondag 8 juni 2014 01:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mooi werk. Vandaag ook lekker kaasplankje gedaan met een 6 jaar oude port.
heb s1 nog niet eens af, en dat komt niet vaak voorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Komt godverdomme door die klote zonquote:
up next on mw2sc: the battle of teuns sister.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef PierreTT het volgende:
Wat hoor ik nou, is de zus van Teun een hete tante?
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
up next on mw2sc: the battle of teuns sister.
quote:
Ik vind helemaal mooi.quote:
Ook net een nacht doorgehaald, op twee uur slaap naquote:
Verrassend genoeg kan ik hier eigenlijk best goed mee levenquote:
Wat dan, 20 meter hink-stap-slok?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:17 schreef Kutmanager het volgende:
Een primeur jongens. Ik heb voor de eerste keer in pakweg 3 jaar gesport.
Snap ikquote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
5 kilometer hardgelopen. Zat dicht tegen een hartaanval aan op de helft.
Oh absoluut, maar als ik moet studeren krijg ik altijd de neiging om te gaan sporten. Niet alleen als sog activiteit, maar ook omdat mijn concentratie daarna op de een of andere manier veel beter is.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ikBeter blijf je gewoon chillen en BF3 doen
Oke. Als ik moet studeren krijg ik altijd de neiging om te gaan fappen als sogquote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Oh absoluut, maar als ik moet studeren krijg ik altijd de neiging om te gaan sporten. Niet alleen als sog activiteit, maar ook omdat mijn concentratie daarna op de een of andere manier veel beter is.
Ja, goed dat we gematcht hebben op tinder.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed gesprek, nu al. Voel echt dat wij een connectie hebben.
Ik viel meteen op die kale bats van jequote:Op maandag 9 juni 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, goed dat we gematcht hebben op tinder.
Dat is niet alles wat ik scheer hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik viel meteen op die kale bats van je
Hohohoooooquote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is niet alles wat ik scheer hoor![]()
Ik ga maar eens een peukie roken en verder chillen. Hallekideequote:
nee Klopt, lekker bij de alpine binnen zitten met kit in je oorquote:Op maandag 9 juni 2014 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
ja met dit weer ga ik niet achter een scherm zittenna eten wel weer
Niet 2 uur lang.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:22 schreef Pixell het volgende:
Lekker raketten schieten met piet! Straks maar nog een keer
Boh, wat een pot, 2 uur lang 4000 tickets raketten schietenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:22 schreef Pixell het volgende:
Lekker raketten schieten met piet! Straks maar nog een keer
Teamspeak of skype?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, wat een pot, 2 uur lang 4000 tickets raketten schieten
serieus 4k tickets metro baserape?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, wat een pot, 2 uur lang 4000 tickets raketten schieten
Nee man later kwamen ze nog mooi terug, 2000 tickets op B zitten mattenquote:
ik was er na 10 minuten wel klaar meequote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee man later kwamen ze nog mooi terug, 2000 tickets op B zitten matten
Snap ik, maar grootste deel van de pot speelde zich echt af rond B, was echt prachtigquote:
Toen ik joinde was het wel echt kansloos, snipers, bipod lmgs, rpg, 30mm etc kon echt geen kant op. Heb ook nog geen fatsoenlijke wapens voor range dus maar beetje zitten plinken met die DMRs, toen ik een sv98 oppakte meteen ook 10 kills gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik, maar grootste deel van de pot speelde zich echt af rond B, was echt prachtig
Hard gaan met die LMG.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik, maar grootste deel van de pot speelde zich echt af rond B, was echt prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |