Ook net een nacht doorgehaald, op twee uur slaap naquote:
Verrassend genoeg kan ik hier eigenlijk best goed mee levenquote:
Wat dan, 20 meter hink-stap-slok?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:17 schreef Kutmanager het volgende:
Een primeur jongens. Ik heb voor de eerste keer in pakweg 3 jaar gesport.
Snap ikquote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
5 kilometer hardgelopen. Zat dicht tegen een hartaanval aan op de helft.
Oh absoluut, maar als ik moet studeren krijg ik altijd de neiging om te gaan sporten. Niet alleen als sog activiteit, maar ook omdat mijn concentratie daarna op de een of andere manier veel beter is.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ikBeter blijf je gewoon chillen en BF3 doen
Oke. Als ik moet studeren krijg ik altijd de neiging om te gaan fappen als sogquote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Oh absoluut, maar als ik moet studeren krijg ik altijd de neiging om te gaan sporten. Niet alleen als sog activiteit, maar ook omdat mijn concentratie daarna op de een of andere manier veel beter is.
Ja, goed dat we gematcht hebben op tinder.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed gesprek, nu al. Voel echt dat wij een connectie hebben.
Ik viel meteen op die kale bats van jequote:Op maandag 9 juni 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, goed dat we gematcht hebben op tinder.
Dat is niet alles wat ik scheer hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik viel meteen op die kale bats van je
Hohohoooooquote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is niet alles wat ik scheer hoor![]()
Ik ga maar eens een peukie roken en verder chillen. Hallekideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |