Al is Riorario wel een stukje sympathieker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad en zo badass als Riario vorig seizoen was, zo knullig vind ik hem nu... Zonde
Even hier afkoelen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godverdomme Surinaams weer vandaag man
Even helemaal weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Even hier afkoelen?
[ afbeelding ]
Daar heb ik ingelegenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Even hier afkoelen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sorry Teun, ik kan je niet toevoegen.
Blijkbaar is 4 vrienden het limiet.
[ afbeelding ]
Eh, Ok!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:31 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben Gijsbert 35 jaar. Eh zoenga be zoengai bhoendeh geebau poendigeli ges amba se boengasellee
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben Annemarie, 32.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
Nooit gekekenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Kijken jullie continuum nog trouwens? Moet seizoen 3 nog verder kijken, maar twijfel of ik het nog wel leuk vind of niet
Volgens mij ben ik daar al na 1 ep mee opgehouden..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Kijken jullie continuum nog trouwens? Moet seizoen 3 nog verder kijken, maar twijfel of ik het nog wel leuk vind of niet
Heerlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 01:30[/url
] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/403254]Kutmanager het volgende:
[..]
Mooi werk. Vandaag ook lekker kaasplankje gedaan met een 6 jaar oude port.
Vandaag niks speciaalsquote:Op zondag 8 juni 2014 01:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mooi werk. Vandaag ook lekker kaasplankje gedaan met een 6 jaar oude port.
heb s1 nog niet eens af, en dat komt niet vaak voorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Komt godverdomme door die klote zonquote:
up next on mw2sc: the battle of teuns sister.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef PierreTT het volgende:
Wat hoor ik nou, is de zus van Teun een hete tante?
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
up next on mw2sc: the battle of teuns sister.
quote:
Ik vind helemaal mooi.quote:
Ook net een nacht doorgehaald, op twee uur slaap naquote:
Verrassend genoeg kan ik hier eigenlijk best goed mee levenquote:
Wat dan, 20 meter hink-stap-slok?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:17 schreef Kutmanager het volgende:
Een primeur jongens. Ik heb voor de eerste keer in pakweg 3 jaar gesport.
Snap ikquote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
5 kilometer hardgelopen. Zat dicht tegen een hartaanval aan op de helft.
Oh absoluut, maar als ik moet studeren krijg ik altijd de neiging om te gaan sporten. Niet alleen als sog activiteit, maar ook omdat mijn concentratie daarna op de een of andere manier veel beter is.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ikBeter blijf je gewoon chillen en BF3 doen
Oke. Als ik moet studeren krijg ik altijd de neiging om te gaan fappen als sogquote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Oh absoluut, maar als ik moet studeren krijg ik altijd de neiging om te gaan sporten. Niet alleen als sog activiteit, maar ook omdat mijn concentratie daarna op de een of andere manier veel beter is.
Ja, goed dat we gematcht hebben op tinder.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed gesprek, nu al. Voel echt dat wij een connectie hebben.
Ik viel meteen op die kale bats van jequote:Op maandag 9 juni 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, goed dat we gematcht hebben op tinder.
Dat is niet alles wat ik scheer hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik viel meteen op die kale bats van je
Hohohoooooquote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is niet alles wat ik scheer hoor![]()
Ik ga maar eens een peukie roken en verder chillen. Hallekideequote:
nee Klopt, lekker bij de alpine binnen zitten met kit in je oorquote:Op maandag 9 juni 2014 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
ja met dit weer ga ik niet achter een scherm zittenna eten wel weer
Niet 2 uur lang.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:22 schreef Pixell het volgende:
Lekker raketten schieten met piet! Straks maar nog een keer
Boh, wat een pot, 2 uur lang 4000 tickets raketten schietenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:22 schreef Pixell het volgende:
Lekker raketten schieten met piet! Straks maar nog een keer
Teamspeak of skype?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, wat een pot, 2 uur lang 4000 tickets raketten schieten
serieus 4k tickets metro baserape?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, wat een pot, 2 uur lang 4000 tickets raketten schieten
Nee man later kwamen ze nog mooi terug, 2000 tickets op B zitten mattenquote:
ik was er na 10 minuten wel klaar meequote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee man later kwamen ze nog mooi terug, 2000 tickets op B zitten matten
Snap ik, maar grootste deel van de pot speelde zich echt af rond B, was echt prachtigquote:
Toen ik joinde was het wel echt kansloos, snipers, bipod lmgs, rpg, 30mm etc kon echt geen kant op. Heb ook nog geen fatsoenlijke wapens voor range dus maar beetje zitten plinken met die DMRs, toen ik een sv98 oppakte meteen ook 10 kills gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik, maar grootste deel van de pot speelde zich echt af rond B, was echt prachtig
Hard gaan met die LMG.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik, maar grootste deel van de pot speelde zich echt af rond B, was echt prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |