Het stabiliseren is wel fijn.quote:Op zondag 28 september 2014 18:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is wel het toppunt van kut filmen
Meisje met die paardenstaart zal wel niet meer zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef trucker3 het volgende:
Deze filmer zat er bovenop en heeft mazzel gehad:
Het Rode Kruis was in ieder geval meteen onsitequote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef trucker3 het volgende:
Poeh, recht er op inquote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef trucker3 het volgende:
Jezus hier zie je pas echt met wat voor vaart dat ding aan komt rijden. Je had niet eens tijd om het te ontwijken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef trucker3 het volgende:
Ja daar los je alles mee opquote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef flufffy het volgende:
lynchen die mongool van een burgermeester en die kneuzen van sterevenementen
quote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef flufffy het volgende:
lynchen die mongool van een burgermeester en die kneuzen van sterevenementen
Oh nee kan hoor, je hoeft 'm sowieso niet te verwijderen. Ik ken die dingen motorisch niet goed genoeg, ik hoorde inderdaad nog even dattie een dotje gas geeft. Geen idee of dat veel of weinig was, misschien was het juist wel om de bocht wat korter te kunnen nemen in de hoop die lui te ontwijken of weten wij veel.quote:
Tuurlijk wel, lukte alleen niet in dit geval.quote:Op zondag 28 september 2014 18:41 schreef Samson het volgende:
Het is met zo'n monstertruck dus niet mogelijk om gewoon te remmen begrijp ik
gaspedaal bleef haken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:41 schreef Samson het volgende:
Het is met zo'n monstertruck dus niet mogelijk om gewoon te remmen begrijp ik
Ik had dat laatste filmpje nog niet gezien. Op eerdere filmpjes klonk het zeker niet of gas bleef hangen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
je hoeft 'm sowieso niet te verwijderen.
Actie vanaf 1:40quote:Op zondag 28 september 2014 18:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is wel het toppunt van kut filmen/uploaden
Ik zag ook wat posts van mensen die zeiden dat het leek alsof het gas bleef hangen. Het zou misschien kunnen zijn dat die vloeistof die er uit gespoten zou zijn geen remvloeistof was, maar hydrauliekvloeistof van de koppeling. Mogelijk kon hij daardoor niet meer ontkoppelen en ik kan me voorstellen dat die remmen ook weer niet sterk genoeg zijn om dat vermogen stationair in z'n 1 in toom te houden.quote:Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, lukte alleen niet in dit geval.
Helemaal mee eens. Wat er ook gezegd is over vergunningen en wat er technisch ook mis was, uiteindelijk heeft iemand de sleutel omgedraaid. En die had dat gewoon niet moeten doen op zo'n postzegel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:45 schreef KingRadler het volgende:
Als je gewoon kijkt waar het zich afspeelt dit kan ooit mis gaan.
Snap niet dat de Monstertruckers verantwoordelijkheid hebben genomen dit plein is te klein.
Ah, dus naast de burgemeester, de organisatie, en de ambtenaar die de vergunning goedkeurde, moeten nu ook de monstertruckers ontslagen worden! Rijverbod!quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat er ook gezegd is over vergunningen en wat er technisch ook mis was, uiteindelijk heeft iemand de sleutel omgedraaid. En die had dat gewoon niet moeten doen op zo'n postzegel.
Geld?quote:Op zondag 28 september 2014 18:45 schreef KingRadler het volgende:
Snap niet dat de Monstertruckers verantwoordelijkheid hebben genomen dit plein is te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |