We kapen toch vLuchten?quote:Op zondag 28 september 2014 10:18 schreef iemand het volgende:
Tegelijkertijd weten we nog steeds de vruchten te kapen uit het oosten.
Suiker?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:51 schreef Jellereppe het volgende:
Die vader is ook geen bestuursvoorzitter geworden door met een rijke vrouw aan te pampen.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:44 schreef iemand het volgende:
zal wel weer spoedberaad worden in den haag kunnen ze weer traantjes pingen voor extra zetels
Nooit zakelijk in zee gaan met familie..quote:Op zondag 28 september 2014 20:04 schreef iemand het volgende:
Hoi
Mijn vriendin werkt in een fastfood restaurant, als bijbaan.
Echter heeft ze na deze dag een nep biljet aangenomen wat ze niet doorhad schijnbaar. Nu heeft haar mamager gedreigd met ontslag, kan of mag dit?
Ik vind het vreemd, dus vandaar de vraag.
Van voor wel?quote:Ik kon vanachter ook niet slapen en ik moest om 5 uur opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef Fsmxi het volgende:
De Turkse president Erdogan heeft een beslissing van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens becriticeerdt,
En bedanktquote:Op maandag 29 september 2014 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar deze gaat MET naamsvermelding. Hij is té mooi:
[..]
Nee, jij bedankt. Ik kon wel een hartelijke lach gebruiken.quote:
Handig, zo'n brief om af te kicken. Minder werk voor de verslavingszorg.quote:Op maandag 29 september 2014 20:03 schreef Salina het volgende:
Je zegt dat je communicatief vaardig bent, maar je sollicitatiebrief (is dat echt exact dezelfde als die je hier gepost hebt???) zit vol slecht Nederlands: geen hoofdletter waar je wel hoofdletters moet gebruiken, bijvoorbeeld.
Beetje lullig, maar werkgevers zien dat ook en kicken daar wellicht op af.
LOL, ik dacht al toen ik het schreef, wat was nou het woord precies? Afkicken, af...?quote:Op maandag 29 september 2014 20:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Handig, zo'n brief om af te kicken. Minder werk voor de verslavingszorg.
Afketsen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:23 schreef Salina het volgende:
[..]
LOL, ik dacht al toen ik het schreef, wat was nou het woord precies? Afkicken, af...?
Heb er tien seconden over nagedacht en kwam er niet uit, dus toch meer afkicken neergepend.
Afknappen.quote:
Ja, die bedoel ik. Afknappen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Afknappen.
Je kan niet op iets afketsen. Je kan wel op iets afknappen.
Als je de post leest, klopt het wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Overvaller komt tot inkeer na spijt van berouw
Dus eerst had hij berouw en toen kreeg hij daar weer spijt van, maar later kwam hij weer tot inkeer en deed de overval toch maar?
Fooneeties.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:21 schreef Zoev het volgende:
Bizar hoe hij op het publiek afscheurt, net zoals zondag.
Dat zou toch niet mogen met zo'n zware machine bomvol PK's.
Althans ik vind wel dat je dan een risico neemt.
Ik kan straks ook niet met mijn auto naar het werk scheuren richting schuifdeur, en dan gokken of ik op tijd stil kom te staan of dat ik de secetresse begroet met een bumper bumper actie
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:36 schreef taya22 het volgende:
Ps. hij werkt gewoon hoor, en blowen doet hij alleen puur voor het slapen gaan. Hij is echt niet voor galg en rat opgegroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |